vyhodnocuje prodej reklam skrze odpovědi svého chatovacího vyhledávače Bing. Jde o nejnovější model potenciálních příjmů pro tento nástroj na bázi umělé inteligence, který údajně přitahuje 100 milionů průměrných denních uživatelů.
„Nedávno jsme se setkali s některými našimi partnery, abychom projednali nápady a získali zpětnou vazbu ohledně toho, jak můžeme pokračovat v distribuci obsahu způsobem, který je smysluplný z hlediska návštěvnosti i příjmů pro naše partnery,“ řekl ve středu Yusuf Mehdi, marketingový ředitel v příspěvku na blogu. "Tyto konverzace jsou teprve rané, ale slyšíme pozitivní zpětnou vazbu při hledání příležitostí k maximalizaci těchto nových zkušeností pro celý ekosystém.“
Bing je tradiční vyhledávač na internetu s novými funkcemi jako chatbot, který odpovídá na otázky. může na chatu prodávat sponzorované odpovědi, podobně jako při vyhledávání skrze vyhledávač Google od Alphabet. Například na dotaz: „Jak si koupím dům v Oaklandu v Kalifornii?“ vytvoří odpověď, která může obsahovat reklamní odkaz, skrze který přejdete na web inzerenta. Zástupce odmítl plány společnosti dále komentovat.
Podle analytické společnosti Insider Intelligence se očekává, že výdaje na digitální reklamu letos vzrostou o více než 10 % na 627 miliard dolarů.
Zdroj: Bloomberg