Úterý 19.03.2024
Detail akcie ČEZ diskuze
Hledej
ZKUSIT DEMO
|
OTEVŘÍT ÚČET
|
WEBTRADER
|
Uživatel:
Heslo:
Nová registrace
Přihlásit
Hlavní stránka
Patria Plus
O službě
Data Export
Ceník služeb
Benefity
Investor Plus
O službě
Ceník služeb
Benefity
Akademie investování
Úvod do investování
Analýzy investice
Investiční strategie
Investiční tipy
Wiki
Money management
Zpravodajství
Přehled zpráv
Akciové
Vše
ČR
CEE
Svět
Doporučení
Výsledky ČR
Výsledky CEE
Výsledky svět
IPO, M&A
Investiční tipy
Ekonomické
Vše
HDP
Inflace
Průmysl
PPI
Mzdy
Maloobchod
Nezaměstnanost
Zahraniční obchod
Stavebnictví
St. rozpočet
Měny
Vše
Měny
Sazby
Dluhopisy
Komodity
Sloupky
Vše
Jiří Soustružník
Project Syndicate
ČSOB Asset Management
Ekonomický radar ČSOB
Reality
Jan Bureš
Rozhovory
Video
Monitoring
Diskuse
Diskuse
Obecná diskuze
Blog
Akcie & Fondy
Přehled
Indexy a Futures
Akcie online
ČR
Polsko
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Záp. Evropa
USA
Svět
Akcie historie
Detail akcie
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Fondy
O IPO
IPO pro firmy
IPO pro investory
Penze
Měny & Sazby
Přehled
Měny
Online
Detail
Historie
Sazby
Online
Detail
Historie
Dluhopisy
Náš výběr
Státní ČR
HZL ČR
Firemní ČR
Státní Svět
Firemní Svět
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Nástroje
Home
Měny
Krátké sazby
Dlouhé sazby
Diskuse
Komodity & Deriváty
Komodity
ETF
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
ETC
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Warranty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Pákové certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Ekonomika
Home
Makropřehled
Ukazatel
HDP
Nezaměstnanost
Inflace
Mzdy
Průmyslová výroba
Obchodní bilance
Maloobchodní tržby
Ceny průmyslových výrobců
Stavební výroba
Analýzy
Databanky
Právo
Vše
Firmy
Daně
Zákony
Rozhodnutí
Trhy & finance
Moje Patria
Můj profil
Moje stránka
Moje stránka
Nastavení
Moje oblíbené
Akcie
Měny a sazby
Fondy
ETF
ETC
Certifikáty
Warranty
Pákové Certifikáty
Moje portfolio
Stav
Transakce
Analýza
Moje e-maily
Moje sms
|
Přehled
|
Indexy a Futures
|
Akcie online
|
Akcie historie
|
Detail akcie
|
Výzkum
|
Fondy
|
O IPO
|
Penze
|
Detail akcie
Online
|
Historie
|
Zprávy
|
O společnosti
|
Hospodaření
|
Doporučení
|
Graf
|
Sektor
|
Diskuse
|
Interaktivní graf
PX
1 491,10
-0,09%
DAX
17 952,74
0,11%
NDQ
16 103,45
0,82%
CZK/€
25,201
-0,02%
CZK/$
23,238
0,21%
AU
2 152,20
-0,39%
BRT
86,89
1,80%
Hledání v detailu akcií
select
select
Odeslat
Pokročilé hledání
Top akcie
Název
Návštěvy
Silex Systems Depository Receipt
14
Curaleaf Hldg Rg
10
Bank of America
35
Cellectar Bioscn Rg
1
EVT/MSI open
16
Mcgrath
9
SBTC/21Shares open
27
Talga Resources
1
Sensient Tech
12
Air Lease CPP Rg-A
10
Moje portfolio
Nastavit
Oblíbené
, nastavit
Portfolio
Oblíbené tituly
select
Oblíbené akcie
Oblíbené ETF
Oblíbené ETC
Oblíbené kurzy a sazby
Název
Nejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ
884
885
-1,06
KB
812
812,5
0,43
PKN
63,24
63,28
0,09
Msft
416,34
416,93
-0,22
Nokia
3,209
3,2125
-1,39
IBM
191,5
192,14
0,00
Mercedes-Benz Group AG
73,36
73,38
0,01
PFE
27,74
27,75
0,11
19.03.2024 10:13:55
Zpožděná data,
Real-Time data info
Indexy online
PX
BUX
WIG
DAX
Nasdaq
Další
akciové indexy
AD Index online
Region
select
ČR
Polsko
Maďarsko
CEE
Záp. Evropa
US
Svět
Výsledková sezóna
4Q23 KALENDÁŘ USA
4Q23 KALENDÁŘ EU
4Q23 KALENDÁŘ ČR
19.03.2024 10:13:07
ČEZ
(CEZPbl.PR, Praha)
Poslední obchod
Změna (%)
Změna (CZK)
Objem obchodů (CZK)
885,00
-1,06
-9,50
56 346 475
Akce
Nákup / prodej ve cvičném portfoliu
Přidat do oblíbených
Nákup
/
Prodej
Patria Direct
Nastavit SMS / E-Mail alert
Analytický servis
Databanka historických dat
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Reklama
Přidat názor
|
Pavouk
Od nejnovějších
Názory
Přidat názor
Významný graf
19.03.2024 9:45
ukazující nesmyslnost z EU protlačovaného Zeleného údělu v realitě, který má za následek celkovou devastaci energetiky i v ČR a s tím i valuaci akcií ČEZ. https://www.facebook.com/photo/?fbid=423308020077726&set=a.225197983222065
FYI
Přidat názor
19.03.2024 9:35
Jestli dojde na soud, rád se přidám. Ale soud je až poslední možnost s velmi nejistým výsledkem a ještě k tomu kdo ví za jak dlouho, zvláště v tomto banánistánu(viz. kauzy O2, Cetin, Unipetrol...). A jak víme, k soudu se nechodí pro spravedlnost, ale pro rozhodnutí. Tolik jsem chtěl reagovat na některé zdejší diskutující, kteří říkají, jestli se nám něco nelíbí, tak ať podáme žalobu. Daň musí být přiměřená, což se o WFT rozhodně říci nedá.
Vidlicka
Přidat názor
19.03.2024 9:59
Přiměřenost daně to je tak asi jediná možnost, ale soud to bude nepochybně počítat jako složenou daňovou kvótu, pak konstatuje, že 60% (nepočítal jsem hádám) je moc a ať to stát upraví. Stát sníží na 55% a drobné vrátí.....
..
Přidat názor
19.03.2024 10:20
Taky souhlas. Jiný možný důvod žaloby nevidím.
Velkamedvědice
Přidat názor
19.03.2024 9:39
JJ souhlas.
Lišák
Přidat názor
České akcie jsou neinvestovatelne
19.03.2024 7:21
Jejich majitelé jsou bohatí lidé, ne kmotři :) https://zpravy.aktualne.cz/domaci/soud-kmotr-ods-neni-urazka-vsichni-vedi-o-co-jde/r~i:article:743848/
Ticino
Přidat názor
Re: České akcie jsou neinvestovatelne
19.03.2024 10:20
Fiala je normální český bezpáteřní kariéristický z*rd. Kdy byl dnes 48. rok, tak dělá podrž tašku Gottwaldovi, tváří se úplně stejně, řeční úplně stejně. V 68. by dělal kariéru jako kovaný soudruh, který by ostatní oportunisty vyhazoval ze strany. Protože funguje dneska, dělá kariéru ve vládnoucí straně, ovšem s myšlením stejného soudruha.
xls
Přidat názor
VM
19.03.2024 2:48
Tak že jsi to ty tak jsem si to pustil ještě jednou a Fiala zcela jasně říká, že minoritní akcionáři jsou často velmi bohatí lidé ze stamilionovým majetky a dále říká, že nikdy nedělali nic proti minoritám a nic co by je poškodilo a že minority nemají žádný důvod být nespokojení. čili je to u mě obyčejný lhář. Jaký často???? Já znám jenom Tykače a Šnobra, kde vzal to často? Proč to proboha vůbec říká? Jak to říká? Naprosto nešťastný výrok ať už to proboha myslel jakkoliv. Kdo sledoval LEX ČEZ a dění kolem něj, co Fiala tvrdil, že je to v souladu s EU atd... , nakonec bezostyšně vyhodili čestného a charakterního Bezoušku jednoho z největších odborníků na ústavní právo, pak si brali na paškál Šnobra který na LEXČEZ a jeho protiústavnost upozorňoval a přesto to drželi 5měsíců v chodu, WFT v kombinaci ze stropy z výroby a opět tvrzení, že to tak navrhla EU, že oni zvažovali jen WFT, ale EU to zpřísnila atd...atd... Už mě to nebaví psát pořád dokola. Mou důvěru prostě nemají. PF na to nemá ani dělal premiéra, je mimo realitu a pokud věří tomu co tvrdí, tak je evidentně nekompetentní, páč tomu evidentně vůbec nerozumí a někdo sním manipuluje, což je taky špatně.
Lišák
Přidat názor
Re: VM
19.03.2024 10:27
Co čekat jiného od lidí, kteří za covidu vydávali zákony, o nichž předem věděli, že jsou nezákonné a stejně je vydali. Covid jasně ukázal, co jsou zač.
Vidlicka
Přidat názor
Re: VM
19.03.2024 9:37
Počínání pana Fialy mi připomíná jeden nezapomenutelný projev, cituji: „No tak řekněme paní Zagorová. Je to milá holka, všechno, no ale ona už tři roky po sobě bere 600 tisíc každý rok. A další. Ne 600 tisíc, milion, dva miliony korun berou – Jandové a jiní, každý rok. Ti náhodou neprotestovali. Ale mnozí z těch, kteří se takhle dobře mají, protestovali,“
Agapornis
Přidat názor
19.03.2024 10:26
Fiala je sice vzdělanější než Jakeš, ale daleko nenezpečnější pro budoucnost občanů ČR. O charakteru upoceného Péti vůbec mluvit nelze, žádný totiž ten Barmský zloděj nemá. Sláma u kravína.
Kompik
Přidat názor
Re: VM
19.03.2024 7:09
Vysvětloval sem to pětkrát proč to řekl. Že máš jiný nézor je jiná věc. Tady prostě jasně říká, že nikdy nechtěli poškodit minority a že si uvědomují, že akcionáři ČEZ jsou často bohatí, takže si umí zajistit kontrolu nad majetkem. O tom mluvím. zatím co ty vykládáš svůj názor, že je poškodili. Což absolutně není podstatou debaty. ta je proč se zmiňoval o zbohatlících. Sem přesvědčen, že si nejdřív četl šnobrovu verzi a pak ses díval na video, jinak si neumím předstvit, že nejen nevnímáš , co říkám, zaměnil si slovo často za většinou ale dokonce si navrahoval aby odstoupil. Šnobr s vama manipuluje jak s malýma klukama a mluvío selekci a zjišťování majetkua obdobné bláboly, které nepadly a jen mají někoho vytočit. A ne, Nejsou dva. Padají tam i veškeré anglosaské fomdy, což ti uniká, které si taky ajetek chrání.///K tomu zbytku, co k tomu cpeš, tedy názor na to, že tě poškodili, zdůraznuji, že nejde o podstatu causy .A co se týče někoho pocitů, jasně ti to psal Make. Nikdo nokomu nebrání se obrátit na soud. Nevím, co na tom nejseš schopen přijmout. A už mě to neba. Hezký den.
Velkamedvědice
Přidat názor
19.03.2024 10:02
Jako ty výroky vlády (nebudu to vztahovat přímo na Fialu) jsou za tu dobu vážně k pláči. Toho jak si jednotlivé výroky protiřečí si musí všímat i někdo, kdo to tak bedlivě nesleduje. Asi nejvýraznější pro mě bylo, když ministerstvo veřejně oznámilo, že nebude žádat o větší dividendu a pak najednou přistál návrh na těch 145 Kč Buď někdo lže a nebo pravá ruka neví co dělá levá.
VystrašenéKoťátko
Přidat názor
19.03.2024 10:22
Výstupa vlády hrozné jsou, to je bezesporu.
Velkamedvědice
Přidat názor
VM
19.03.2024 9:31
Ano mám na to jiný názor. Sleduju co se děje a to celkem bedlivě a pozorně a dávám si věci do souvislostí. TY tvrdíš, že si uvědomují že jsou akcionáři bohatí a že mají vliv, ale přesto připravili zákon LEX ČEZ 1 a LEX ČEZ 2, který do poslední chvíle obhajovali a že je v souladu s EU a že to tak mají všichni. A pak Sikela řekne že se teda máme soudit, co jako prý řešíme, proč se prý nesoudíme? Oni moc dobře ví, že na ně to nedopadne, tole je na roky. Jinak co je to za argument nelíbí se vám to tak se jděte soudit. Tohle říká ministr, který přiznal, že byl ohledně LEX ĆEZ záměrně dezinformován a že z něj taky dělali bl.ce podobně jako jej dělají z nás akcionářů? Stát by měl jít příkladem a ne vymýšlet jak vydrbat se spoluvlastníky firmy ve které má sám podíl a navíc kde má zákonodárnou moc.
Lišák
Přidat názor
Re: VM
19.03.2024 7:00
Ty kroky byly dělány záměrně právě s účelem obrat minority ČEZu.
intfo
Přidat názor
intfo
19.03.2024 7:12
Je to možné. Není to podstatou této kausy daného výroku.
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: intfo
19.03.2024 9:23
Aha takže oni nás obrali, připravovali se nás obrat i přes LEX ČEZ, ovlivňují tím a svými výroky cenu akcií a Fiala tvrdí, že nemáme důvod je kritizovat a být nespokojení? To jako fakt? A kecy že nás nechtějí poškodit mě nezajímají, dělají to a ještě u toho mlaskaj.
Lišák
Přidat názor
Re: intfo
19.03.2024 8:16
Lidé jsou různí a proto mohou podstatu vnímat každý jinak. Pro mě je podstata držet investice mimo chapadla státu. Nakonec právě proto tyto entity společně centrálními bankami tolik nesnáší svobodné kryptoměny. ČEZ je názorným příkladem, jak si stát prostřednictvím politruku může pohrávat s investicemi lidí.
kat
Přidat názor
19.03.2024 1:06
Mimořádné výdaje (tj. obecně pomoc domácnostem a firmám s cenami elektřiny a plynu) činily 76,1 mld, by mělo být pochopitelné, že se uhradí mimořádnými příjmy (tj. odvod z nadměrných příjmů, daně z neočekávaných zisků), které činily 57,7 mld. Kč, podrobně, v podobě daně z neočekávaných zisků (+39,1 mld. Kč) a odvodu z nadměrných příjmů výrobců elektřiny (+18,5 mld. Kč). To jsme -18,4 mld. Kč. Tento deficit se již vyrovnal?.... Pakliže ano, pak by WFT skutečně měla, logicky, skončit, neboť tak to i S(a)tanjura prohlašoval.... A ano, lze polemizovat, jak se povedla, či nepovedla aplikace WFT u bank, nicméně to, že v energetice prakticky pokrývá víceméně jen ČEZ, tak vzhledem k jeho trzniho podílu se tomu asi nelze ani divit. Rozumím tomu, že se můžete cítit poškození, nicméně, kde je ta vaše ztráta? Reálně. Jako polemika what if - ok, ale kdyby nedošlo k válce na Ukrajině a Rus byl kámoš s levným plynem, kde by byla cena elektřiny, jaké by byly ty zisky??.... Co se týká JE, zatím mi žádný odborník nevysvětlil proč (a já budu rád - když se někdo takový najde), proč současný ČEZ nelze nechat jak stojí a leží a nové JE stát vlastnit a stavět prostřednictvím nové firmy, která bude 100 % vlastněna státem, nebo kýmkoliv kdo by se na tom chtěl podílet, třeba penzijní fondy. Přece ta cesta nevede jen přes EDf, jak by si přál Šnobr, který vede přestřelku s vládou, a zcela jistě ne proto, že to je lidumil. Proto, co píše Make je rozumné a stopro s ním souhlasím. To neznamená, že se to musí líbit všem, to je blbost, na druhou stranu rozumný člověk (a u tebe věřím, že jsi) se nenechá snad opít rohlíkem.
Študák
Přidat názor
19.03.2024 8:31
A co vyssi dividenda CEZ, ktera padla ze 70% statu (danovym poplatnikum, kteri byli na druhe strane kompenzovani), vyssi odvody srazkove dane (15%) z dividendy minorit a vyssi odvody z DPH v dusledku vyssich cen energii na fakturach pro koncove spotrebitele? Proc je tento efekt umyslne vynechavan? Ja jsem naprosto pro, aby soucasny CEZ zustal tak, jak je, protoze ja akcie CEZ nakupoval prave kvuli jeho energetickemu mixu a vysokemu podilu energie z jadra. Pokud najdou model, kdy soucasny CEZ bude adekvatne kompenzovan (naklady + primerena marze) za cinnost, kterou bude vykonavat v souvislosti s novymi bloky plne ve vlastnictvi statu a nebude parazitovat na soucasne infrastrukture a sluzbach, ktere jsou ve spoluvlastnictvi statu a vsech ostatnich akcionaru, tak jsem s tim naprosto OK.. Jen je ta cesta slozita prave z toho duvodu, ze musis resit to, aby nikdo nebyl poskozen.. O navratnosti investic do novych jadernych zdroju pri vystavbe primo CEZ by to samozrejme byla uz jina diskuze - tady je to otazka spise energeticke koncepce a strategie statu, jak zajistit energie pro lidi a prumysl i v pripade krizovych situaci
.TBD.
Přidat názor
19.03.2024 9:37
Ještě loni na podzim v jednom rozhovoru Satanjura mluvil o tom, že vyšší dividendu berou taky jako mimořádný příjem který bude použit na mimořádné výdaje, ale teď zcela otočil a trvdí, že ještě chybí dovybrat 17mld... :o)))))))) JIak u bank argumentoval tím, že sice na WFT nezaplatili ani korunu, ale že dali vydělat svým klientům vysokými úroky a že stát z toho měl díky tomu i vyšší výběr na dani, takže tolik k Satanovi. Dělají z minorit chamtivce a přitom jsou to oni kdo kradou akdo se na tom pakuje.
Lišák
Přidat názor
Tak už je to i na seznamu....
18.03.2024 23:20
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-finance-akcie-fondy-fiala-rozcilil-akcionare-cez-pry-jsou-to-vetsinou-bohati-podnikatele-248063#dop_ab_variant=1272900&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest242_shorts_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Lišák
Přidat názor
Re: Tak už je to i na seznamu....
18.03.2024 23:42
Zajímavé, že ODS bohaté podnikatele dřív neokrádala. To bude populismus se mi zdá :)
Bloody fox
Přidat názor
19.03.2024 0:05
Mám-li být upřímný, tak tohle nechápu a ani se to už pochopit ani nesnažím. Jim už asi vážně jeblo, nebo nevím, no. Já se považuju za hodně tolerantního člověka, ale tohle odmítám tolerovat, páč tohle fakt už ne. Tohle je útok na osobní vlastnictví, tohle nás vrací zpátky před rok 1989. I kdyby to tak nakrásně bylo, že ten ČEZ drží jen někdo kdo má majetky stovky milionů, tak to na věci vůbec nic nemění. Kdyby tohle řekl komanč či extrémní levičák, ale tohle je pro bůh předseda ODS. Po tomhle by se měl omluvit a odstoupit. Bohužel evidentně není kompetentní stejně jako Satanjura. Tihle dva + Blažek přivedou ODS do hrobu a bohužel na to doplatíme ve finále všichni. Snad neskončíme jako Slováci, i když vyloučit to nelze.
Lišák
Přidat názor
19.03.2024 9:18
Váš problém je, že si myslíte, že ODS je pravicová strana, kde mají rádi kapitalismus. To platilo dříve. Nyní je ODS vedena extrémním levičákem Fialou. Někteří lidi volící ODS stále žijí v minulosti a myslí si, že volí kapitalismus. Přitom volí v podstatě novodobé komunisty.
jiri007
Přidat názor
Liška
19.03.2024 1:09
o)) Pustil si fakt co, řekl??? ˇže ti akcionáři ČASTO byvají často bohatí a umí si majetek chránit, takže si uvědomují, že nejsou jen pod dohledem paní Omáčkové, ale žraloků s nejlepšími právníky. Šnobr to vytrhl z kontextu, že segregje mezi akcionáři, což je naprostý nesmysl, To nebylo gro vyjádření, ale snaha vás opět vytočit.
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: Liška
19.03.2024 1:19
Viděl jsem to od 22minuty do cca 40minuty a názor jsem si udělal sám i bez Šnobra. Nejsem ovce, abych se nechal kýmkoliv ovládat. Fiala nás nechce poškodit, ale poškozuje nás. Přečti si co dneska napsal na X kalousek /poslední 2 příspěvky/ a pochopíš o co tady jde.
Lišák
Přidat názor
19.03.2024 1:28
Nemám X. Ale vidím, že je jeho vyjádření opět pžekrucováno..Jako ty si bráško termín často nahradil termínem většinou. Neřekl nic špatného, než to, že si uvědomují, že jsou pod nejkvalitnější kontrolou...
Velkamedvědice
Přidat názor
OK takže Šnobr
19.03.2024 1:42
podle tebe dneska zblbnul všechny na X. ??? To je doslova smršť co se tam dneska spustilo a vyjadřují se k tomu i tací kteří akcie ČEZ nemají, jsou tam lidi které dobře znám a kterých si vážím, různé osobnosti, letití voliči ODS, významní investoři, správci fondů z FIO a JT např. Semotan, politici na př. Kalousek atd atd. a všichni do jednoho si názor udělali a dali ho jasně najevo. Čili ti všichni to nepochopili... včetně mě.. :o)
Lišák
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
>>
Reklama
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
Změnit přezdívku
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako
nick
, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.
Obecná diskuze
Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte
ZDE
Právě diskutujete
Téma
Názor
10:27
ČEZ
Re: VM
10:26
KOMERČNÍ BANKA
Re: Poraďte
10:26
KOMERČNÍ BANKA
Re: Poraďte
10:26
ČEZ
10:23
KOMERČNÍ BANKA
Re: Poraďte
10:22
ČEZ
10:20
ČEZ
10:20
ČEZ
Re: České akcie...
Nejdiskutovanější zprávy dne
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Průměrný odhad
Váš tip
31.01.2024
1 167,12
29.02.2024
1 136,83
31.03.2024
1 041,32
30.04.2024
1 046,50
31.05.2024
1 031,75
30.06.2024
1 022,00
31.07.2024
986,36
31.08.2024
1 060,33
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2024
Koupit
Držet
Prodat
close modal
Uživatelské jméno
Heslo
Příhlásit se
Nepamatuji si heslo
Nemám registraci
Potřebujte poradit?
Zavolejte nám
+420 221 424 240
nebo napište na
info@patria.cz