Úterý 23.04.2024
Detail akcie ČEZ diskuze
Hledej
ZKUSIT DEMO
|
OTEVŘÍT ÚČET
|
WEBTRADER
|
Uživatel:
Heslo:
Nová registrace
Přihlásit
Hlavní stránka
Patria Plus
O službě
Data Export
Ceník služeb
Benefity
Investor Plus
O službě
Ceník služeb
Benefity
Akademie investování
Úvod do investování
Analýzy investice
Investiční strategie
Investiční tipy
Wiki
Money management
Zpravodajství
Přehled zpráv
Akciové
Vše
ČR
CEE
Svět
Doporučení
Výsledky ČR
Výsledky CEE
Výsledky svět
IPO, M&A
Investiční tipy
Ekonomické
Vše
HDP
Inflace
Průmysl
PPI
Mzdy
Maloobchod
Nezaměstnanost
Zahraniční obchod
Stavebnictví
St. rozpočet
Měny
Vše
Měny
Sazby
Dluhopisy
Komodity
Sloupky
Vše
Jiří Soustružník
Project Syndicate
ČSOB Asset Management
Ekonomický radar ČSOB
Reality
Jan Bureš
Rozhovory
Video
Monitoring
Diskuse
Diskuse
Obecná diskuze
Blog
Akcie & Fondy
Přehled
Indexy a Futures
Akcie online
ČR
Polsko
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Záp. Evropa
USA
Svět
Akcie historie
Detail akcie
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Fondy
O IPO
IPO pro firmy
IPO pro investory
Penze
Měny & Sazby
Přehled
Měny
Online
Detail
Historie
Sazby
Online
Detail
Historie
Dluhopisy
Náš výběr
Státní ČR
HZL ČR
Firemní ČR
Státní Svět
Firemní Svět
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Nástroje
Home
Měny
Krátké sazby
Dlouhé sazby
Diskuse
Komodity & Deriváty
Komodity
ETF
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
ETC
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Warranty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Pákové certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Ekonomika
Home
Makropřehled
Ukazatel
HDP
Nezaměstnanost
Inflace
Mzdy
Průmyslová výroba
Obchodní bilance
Maloobchodní tržby
Ceny průmyslových výrobců
Stavební výroba
Analýzy
Databanky
Právo
Vše
Firmy
Daně
Zákony
Rozhodnutí
Trhy & finance
Moje Patria
Můj profil
Moje stránka
Moje stránka
Nastavení
Moje oblíbené
Akcie
Měny a sazby
Fondy
ETF
ETC
Certifikáty
Warranty
Pákové Certifikáty
Moje portfolio
Stav
Transakce
Analýza
Moje e-maily
Moje sms
|
Přehled
|
Indexy a Futures
|
Akcie online
|
Akcie historie
|
Detail akcie
|
Výzkum
|
Fondy
|
O IPO
|
Penze
|
Detail akcie
Online
|
Historie
|
Zprávy
|
O společnosti
|
Hospodaření
|
Doporučení
|
Graf
|
Sektor
|
Diskuse
|
Interaktivní graf
PX
1 564,82
0,49%
DAX
18 137,65
1,55%
NDQ
15 668,32
1,40%
CZK/€
25,210
-0,15%
CZK/$
23,556
-0,61%
AU
2 327,71
0,07%
BRT
87,15
-0,27%
Hledání v detailu akcií
select
select
Odeslat
Pokročilé hledání
Top akcie
Název
Návštěvy
Bank of America
26
Silex Systems Depository Receipt
20
Cellectar Bioscn Rg
9
Curaleaf Hldg Rg
9
SBTC/21Shares open
7
EVT/MSI open
9
Mcgrath
13
Talga Resources
25
Air Lease CPP Rg-A
38
iShs MSCI Taiw Indx
3
Moje portfolio
Nastavit
Oblíbené
, nastavit
Portfolio
Oblíbené tituly
select
Oblíbené akcie
Oblíbené ETF
Oblíbené ETC
Oblíbené kurzy a sazby
Název
Nejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ
-1,16
KB
1,04
PKN
67,8
67,88
-1,08
Msft
407,15
407,17
1,52
Nokia
3,4095
3,5365
-1,30
IBM
184,29
184,36
1,33
Mercedes-Benz Group AG
74,14
74,16
-0,19
PFE
26,26
26,27
0,04
23.04.2024 19:09:45
Zpožděná data,
Real-Time data info
Indexy online
PX
BUX
WIG
DAX
Nasdaq
Další
akciové indexy
AD Index online
Region
select
ČR
Polsko
Maďarsko
CEE
Záp. Evropa
US
Svět
Výsledková sezóna
1Q24 KALENDÁŘ USA
1Q24 KALENDÁŘ EU
1Q24 KALENDÁŘ ČR
23.04.2024 16:15:55
ČEZ
(CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 23.4.2024
Změna (%)
Změna (CZK)
Objem obchodů (CZK)
855,00
-1,16
-10,00
92 432 101
Akce
Nákup / prodej ve cvičném portfoliu
Přidat do oblíbených
Nákup
/
Prodej
Patria Direct
Nastavit SMS / E-Mail alert
Analytický servis
Databanka historických dat
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Reklama
Přidat názor
|
Pavouk
Od nejnovějších
Názory
Přidat názor
Banky v ČR versus ČEZ
23.04.2024 19:10
Dívám se na ČT1- Události. Nabývám dojmu, že WFT, která doléhá hlavně na ČEZ bude od příštího roku zrušena. Na druhou stranu se mi zdá, že čím dál více politických stran koalice mluví o "speciální" daní pro banky. Politici vědí, že to banky obešly optimalizací a chtějí to změnit.
petr12
Přidat názor
Re: Banky v ČR versus ČEZ
23.04.2024 19:30
Ja si to nemyslim, max prichazi v uvahu, nechat si CEZ investicemi treba do OZE snizit danovy zaklad, pomoci napr. zrychlenych odpisu takove investice. Podobne to myslim udelali treba v UK. Sice by to treba snizilo divi, ale kladne by se to propsalo do hodnoty firmy vsem akcionarum. KDU a Pirati na zruseni nepristoupi, udelali by ze sebe hlupaky, protoze oni navrhovali presne to co ted vsem chybi, ale Stanjura si protlacil svou a oni tenkrat celkem v klidu a bez jekotu ustoupili. A navic rozpoct stale neni a nebude cajk.. Navic zvysene dane nema jen CEZ, ale i spousta zamestnancu. Tem to taky zrusi ?
Make_CEZ_worthy_again
Přidat názor
Re: Banky v ČR versus ČEZ
23.04.2024 19:22
ODS je rozhodně proti, jak se právě vyjádřili. Nevěřím, že nějaká sektorová daň projde. O divi strach nemám, pokud by daň prošla, zaplatí to jako vždy klienti. Matky svým dcerám již budoucí zisk dávno naplánovaly.
VenkovskyZahradkar
Přidat názor
Dotaz na názor
23.04.2024 12:10
Zajímal by mne názor roztleskávačů, Slajovo, Make_CEZ_worthy_again, Velkamedvědice. Kteří 12.4. mně kontrovali názorem, že cena 882,- není vůbec překvapivá, ale že je to naprosto pochopitelný pohyb. Spíše něco jako odrazový můstek vzhůru ...
Ponpe
Přidat názor
Re: Dotaz na názor
23.04.2024 16:36
O žádném odrazovém můstku sem nikdy nemluvil. Řejkl sem, že podklad dorovnává růst komodity a povolenek. Což překvapilo možná tebe. Takže hloupé kecy o roztleskávačích si smotej a vsuň víš kam. Pokud nechápeš, co je burza, tak se vrať ke spořitelním účtům. Jsou to tvoje fobie a tvoje peníze. Ono už rozhodovat se podle neznámých nicků stojí za uvážení, Já neznám tvoje pf a ty moje. Analyzovat každý kratší pohyb je komické. Kdyby se burza dala spočítat, jsu všichni milionáři.
Velkamedvědice
Přidat názor
23.04.2024 17:22
Zajímal mne tvůj názor na vývoj ceny a ne tyto invektivní průpovídky. Seknout se může každý, ale každý nemá koule na to, aby to přiznal. Při rozumném objemu ti rozdíl 882 a nynějších 855 udělá rozdíl statisíce. Proto jsem sdělil, že v daný moment bych do toho za 882 nešel. Toto si ve svém komentáři negoval. Od té doby to přes 882 nešlo. Takže potlač svoje ego a zkus být alespoň trochu chlap.
Ponpe
Přidat názor
23.04.2024 18:24
Víš co?? Invektivy o roztleskávačích si začal ty!!! A jestli po pár týdnech řešíš, kde seš, tak nemáš s innvestorem nic společného. Dohledej si moji odpověď. Jak se chováš ty, tak se chovám já. Nic kde bude za 14 dní sem nepsal. Evidentně se snažíš vlastní blbost hodit na jiné vyjmenované. Ty chlape bez koulí. Jasně sem nemluvil o spekulantech, nota bene, kteří hledají rady jak za pár dní zbohatnout, ale o investorech. Douč se, co je akciový horizont investora.
Velkamedvědice
Přidat názor
23.04.2024 18:28
Ty budeš nejspíš nejspíš komik. 4 procentní výkles za pár dní, chceš vyhodnocovat z pozice divi investora????? o)))
Velkamedvědice
Přidat názor
23.04.2024 18:51
Stačí říci, že na to nemáš. Měl jsem tě totiž za velkého kluka. Ale už mně byla podezřelá tvoje kritika mého naložení v KB: "Ty budeš potomek akcionáře z Enron nebo Lehman Brothers ne?" Podle tvých afektovaných výlevů, budeš asi hodně v mínusu. Flustrace je prostě hrozná věc.
Ponpe
Přidat názor
Pompe fakta
23.04.2024 18:36
Tak mi napiš, kde sem se seknul, kde sem psal, že máš nakoupit a prodaz za 14 dní a kde sem roztleskával. chlape s koulema...Jen žvaníš...Opis začíná tím, jak si napadl Makeho..........12.04.2024 11:43 Znáš přísloví: "Po bitvě je každý generál". Sleduješ to 45 dní a napíšeš to až dneska. Úsměvné. Ponpe Přidat názor Ponpe 12.04.2024 13:30 Tak ho jen špatně čteš. Opakoval to ůořád dokola, že cena ČEZ je tak nízko kvůli ceně komodity, hádal se tady za to. A stokrát i když uráženi jsme tady psali, jak poroste cena komodity, zareaguje dříve nebo později i podklad. Velkamedvědice Přidat názor Re: Ponpe 12.04.2024 14:19 To jsi špatně pochopil. Byla to reakce na to, že Make_CEZ_worthy_again vůbec nepřekvapila cena 882,-, že to bere za naprosto pochopitelný pohyb, ... Ta cena musela překvapit každého soudného ... Ponpe Přidat názor 12.04.2024 15:44 Kdyz cena neceho co vyrabis a pak prodavas vzroste a cca 25 procent, logicky cekam ze hodnota akcie takove firmy vzroste, nic vic za tim nehledam. Ale klidne se rozepis jak to chapes ty Make_CEZ_worthy_again Přidat názor Ponpe 12.04.2024 14:33 Asi nejsem soudný o)) Dle mého subjektivního názoru se nic miořádného opravdu neděje, jen podklad dohání komoditu... Velkamedvědice Přidat názor 12.04.2024 10:00 Také mně to hlava nebere. Nevěřil bych, že za tuto cenu to bude někdo kupovat. Měl jsem držet o den déle. Ponpe Přidat názor 12.04.2024 10:08 proč by nekupoval:) Slajovo Přidat názor 12.04.2024 10:14 Protože cena je již mimo realitu. Ponpe Přidat názor 12.04.2024 11:10 Proč by měla být mimo realitu.pri předpokládane divi kolem 100 Kč Tom55 Přidat názor Ponpe 12.04.2024 10:40 Tržní cena je právě taková jaká na burze je. Zvykli jsme si v poslední době, že s ČEZem se pojí samé nepříjemné věci a tak nám připadá dnešní cena příliš vysoká, avšak není tomu tak dávno co stejný ČEZ měl "tržní" cenu i nad 1200,- Kč. Podle včerejších a dnešních obchodů, to vypadá, že ti co věří (možná mají své reálné informace a důvody), že se k této metě znovu brzy podíváme honem nakupují, a na druhé straně, zřejmě v menšině jako popnpe, jsou ti co se jim vidí dnešní cena jako přehnaná. FYI Přidat názor Ponpe 12.04.2024 10:20 A na to si přišel čím , když pominu, že burza je principiálně založena na mánii do obou směrů?? Velkamedvědice Přidat názor Re: Ponpe 12.04.2024 10:39 S mánií máš pravdu. Proto také všude čtu varovná upozornění, že 75% účtů je v mínusu. A z toho důvodu, já bych do toho už nešel. Ale ať si každý samozřejmě kupuje, co chce. Ponpe Přidat názor Ponpe 12.04.2024 10:49 To čteš dobře, ale o se netýká investorů, ale traderů. Sice sem byl za to kamenován, když byl ČEZ níže a cena komodity níže, ale prostě podklad reaguje na cenu komodity, která reaguje i na cenu povolenek. Ale není to lineárně. Řešit každý burzovní pohyb je ztráta času, do burzovního fludia se promítá moc včetně očekávání. Ale principiálně, poskočila komodita,/ mohl bych napsat nereálně stlačená, ale je to přirozený běh/, roste podklad. A opět i v ostaních evropských energetikách.
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: Pompe fakta
23.04.2024 19:08
Netvrdil jsem, že jsi mně řekl, že mám nakoupit, prodat ... Pouze jsem uvedl, že jsi zpochybnil můj názor, že v daný okamžik cena 882 byla mimo realitu, resp. že mne překvapila. Takže jsi cenu roztleskával. Proto nechápu, co řešíš.
Ponpe
Přidat názor
23.04.2024 19:18
Ale tak ta cena byla opravdu nizko, pak nastal celkem vyrazny posun spotovych cen el a povolenek, a CEZ papir to chvilku nenasledoval. Proto kdyz se pak zvedl, tak jsme psali ze to je celkem pochopitelny posun (nahoru). Nic vic za tim ja osobne nehledam. Nekdo jini ti sem ale napise, ze se urcite v zakulisi "neco" chysta. Mozna jo.. nevim. Kazdy si musi vybrat sam jakou informaci si veme.
Make_CEZ_worthy_again
Přidat názor
23.04.2024 17:31
Neznám nikoho kdo by do toho za 882,- teď šel, ani na spekulaci. Přece nemá smysl řešit cca 30 kaček, dyť 80 kaček může bejt běžná korekce a důvod se ani najít nemusí vždycky. Že to někomu kdo blbě najednou třeba koupil nadělá stotisíce to je zase z jinej příběh.
Bloody fox
Přidat názor
Re: Dotaz na názor
23.04.2024 13:40
Tu tvoji uplne posledni vetu ja jsem urcite nepsal. Normalne sleduj futures elektriny na EEX a cenu povolenky. Jestli to nedelas tak se pripravujes o dost dulezita fakta. Druha moznost je sledovat tweety ruznych lidi, ale tvrda data jsou za me tvrda data. Jasne zitra muze prijit vykup a nebo taky brutalni porucha reaktoru, toto ja osobne, jako par ostatnich tady, zjistuji z kavove sedliny. Kristalova koule se mi cca pred rokem rozbila.
Make_CEZ_worthy_again
Přidat názor
23.04.2024 14:41
Já toho sleduji dost. Pošli prosím link, co sleduješ ty.
Ponpe
Přidat názor
Re: Dotaz na názor
23.04.2024 12:19
Ano, to byl pochopitelny pohyb stejne jako je pochopitelny aktualnich 860. CEZ je easy na obchodovani, staci sledovat 2 ukazetele (modri vedi ktere) a podle toho se chova CEZ. Tohle bude platit do doby nez se objevi dalsi kurzotvorna zprava. Do ty doby se hraje fundament. Samozrejme porad se najdou pomatenci, kteri budou tvrdit, ze CEZ sel dolu z lonskych 1200 na 800-900 kvuli WFT, coz je samozrejme nesmysl.
Uncas
Přidat názor
23.04.2024 13:11
Já bych řekl, že se to chová podle těch dvou kritérií hlavně proto, že už se to nemá čeho jinýho totiž chytit. Hodnota akcie běžně koreluje hlavně s hodnotou a budoucností firmy, a ne jen podle toho kolik stojí MWh a kolik povolenka. Holt se to politicky i geopoliticky rozdrbalo, tak se to obchoduje už jen podle tohohle, jelikož na všem ostatním leží veliká nejistota. Bude to jen dočasné období, a jestli bude nakonec hodnota akcie třeba 600,- a nebo 1200,- ukáže jen čas.
Bloody fox
Přidat názor
Bloody
23.04.2024 16:37
Nesouhlasím.
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: Bloody
23.04.2024 16:43
To mi udělal teď jeden potížista, odvolal se ke stavbě a napsal jen "nesouhlasím", hraje o čas. Ty věřím, že to rozvedeš, rád si názor opravím :)
Bloody fox
Přidat názor
23.04.2024 13:14
Tím chci říct, že ta akcie tu hodnotu těch 1200,- klidně měla a mohla mít dál, nebejt WFT, jestli zaslouženě nebo nezaslouženě to je jiná diskuze a na to se nehraje, to vidíme na jiných segmentech.
Bloody fox
Přidat názor
23.04.2024 13:31
Kolik by stal papir PM kdyby neexistovala spotrebni dan.. karty jsou uz dlouho rozdane a s nimi se hraje. Ale nekdo si muze klidne vsadit i na to ze totalne pravicove by bylo spotrebni dan zrusit a ze to treba zitra Stanjura udela. Kdo vi..
Make_CEZ_worthy_again
Přidat názor
23.04.2024 13:37
Se spotřební daní se dá nějak kalkulovat,že se zvedá, to je běžná daň, navíc u cigár, tam bych natvrdo spočetl kolik stojí léčba rakoviny, cévních onemocnění, invalidní důchody. Ta daň je sice solidní, ale nevěřím, že to všechno co navazuje pokreje. Mimořádná daň je něco docela jiného, kór když vznikla nějak, funguje jinak a moc se neví jak bude fungovat dál, i když zákon má být zákon, to je prostě chaos.
Bloody fox
Přidat názor
23.04.2024 13:41
Parlament ji schvalil na 3 roky. Za me uplne jasny statment. Za tebe ne ?
Make_CEZ_worthy_again
Přidat názor
23.04.2024 13:45
Za mě jo, ale podívej se do politického spektra :) Na nějakém základě ten zákon vznikl, pro účel zaplacení energií, tzn. ty 3 roky byla hlavně jako to, aby tam něco bylo, zásadní bylo pokrytí nákladů. Tenhle účel byl a nebude bude brzy splněn. Takže co, platí zákon a nebo to na základě čeho byl zákon zřízen ?
Bloody fox
Přidat názor
23.04.2024 13:56
To co si o tom zakone myslis je irelevantni, sorry. Nejen v ceskych zakonech je za me spousta veci ktere se mi nelibi. Proc je treba na ceskych dalnicich omezena rychlost kdyz treba v Nemecku neni.. nevim, ale nehodlam to zadnemu policajtovi vysvetlovat kdyz me chyti jak jsem jel 200km/h, bylo by to k nicemu. V nekterych zemich je treba limit zase jen 110km/h.. Hrajem podle v dany momement platnych pravidel. A jako ten humbuk profi CEZ placek je absolutne legitimni, je to strategie, treba to klapne. Nevim. Nekdo ten zakon prece muze napadnout u soudu, ale je zajimave ze se do toho nikomu nechce. Coz mi zrovna ted, implikuje, ze je ten zakon proste neni v rozporu s ustavou CZ.
Make_CEZ_worthy_again
Přidat názor
23.04.2024 14:22
Já si to nemyslím, já bych rád ten chaos chtěl někým vysvětlit. Já počítám s tím, že zákon platí, ale tohle mě docela mate co se děje a dost možná je to horší než kdyby zákon prostě platil jak má.
Bloody fox
Přidat názor
23.04.2024 14:04
Ale vidim tam pozitivum, ze se diky tomu sdruzeni vlada zacala zabyvat tim jak dodanit banky, i kdyz nejsem si jisty, zda tohle byl primarni cil toho sdruzeni..
Make_CEZ_worthy_again
Přidat názor
23.04.2024 14:28
To je tak když se vyrobí zmetek, a musí se to pak různě dolepovat. Podle mě to má jedinej důvod to dodanění bank, a tím je obrana WFT na ČEZu, páč kdyby se zdanil hlavně ČEZ, byl by to docela argument v tom smyslu, že to bylo celé diskriminační. Pokud se zdaní všichni, i třeba dodatečně dle litery zákona, nelze proti tomu nic moc namítat.
Bloody fox
Přidat názor
Bloody
23.04.2024 16:39
Fakt?? Rakousko zavedlo WTF jen na energie a plyn, na banky vůbec a nikdo tam o diskriminaci jako vy pod Šnobrem nepíše.
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: Bloody
23.04.2024 16:45
To je v pořádku, zavedli a funguje jak má patrně. Tady se zavedlo a nefunguje, v tom je ta potíž.
Bloody fox
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
>>
Reklama
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
Změnit přezdívku
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako
nick
, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.
Obecná diskuze
Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte
ZDE
Právě diskutujete
Téma
Názor
19:30
ČEZ
Re: Banky v ČR ...
19:22
ČEZ
Re: Banky v ČR ...
19:21
KOMERČNÍ BANKA
Re: Běda Čechům,
19:18
ČEZ
19:16
KOMERČNÍ BANKA
Běda Čechům,
19:11
KOMERČNÍ BANKA
Re: Události ČT
19:10
ČEZ
Banky v ČR vers...
19:08
ČEZ
Re: Pompe fakta
Nejdiskutovanější zprávy dne
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Průměrný odhad
Váš tip
29.02.2024
1 136,83
31.03.2024
1 041,32
30.04.2024
1 024,21
31.05.2024
1 001,93
30.06.2024
989,61
31.07.2024
957,91
31.08.2024
994,89
30.09.2024
991,35
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2024
Koupit
Držet
Prodat
close modal
Uživatelské jméno
Heslo
Příhlásit se
Nepamatuji si heslo
Nemám registraci
Potřebujte poradit?
Zavolejte nám
+420 221 424 240
nebo napište na
info@patria.cz