Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ-0,77
KB1,62
PKN101,9101,942,90
Msft504,02504,14-0,39
Nokia5,855,9480,65
IBM313,17313,421,35
Mercedes-Benz Group AG58,7358,740,55
PFE24,9124,922,15
11.11.2025 17:58:53
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 11.11.2025 11:18:20
KOMERČNÍ BANKA (BKOM.F, Frankfurt)
Poslední obchod Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
49,48 4,56 2,16 1 633
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  • Komerčka
    11.11.2025 11:16

    Prodávat Komerčku pod 1300 ....ani náhodou...z 45 000 kousku bude zase pěná divi...není moc jiných možností,kde to líp zhodnotit....
    Vata
  • Sezonnost
    11.11.2025 10:43

    Chtěl bych zde upozornit na jednu věc, a tou je sezonnost cenového růstu a následného poklesu u KB. Tak nějak se automaticky předpokládá, že KB poroste až do jara příštího roku. Ano, je to tou nejpravděpodobnější variantou. Zároveň bych ale rád připomněl, že to neplatí absolutně. Stačí si připomenout např. roky 2008 kdy např. ještě v říjnu 2007 KB stála 824 aby se za 4 měsíce propadla na cca 300 Kč. Nebo rok 2020 kdy v lednu stála 838 a o 2 měsíce později 465 Kč. Ale nejsou to jen černé labutě. Válka na Ukrajině se dala předpokládat. Navzdory tomu se cena KB ještě na začátku února obchodovala přes 1000 Kč jen aby následně za pár měsíců stála cca 460 Kč.
    petr12
    • Petr
      11.11.2025 18:04

      Promin, ale je zde treba vidět souvislosti s těmi propady, kdy propad na 300 v roce 2008 zapříčinilo oznámení, sekery pres 1 mld u Chrenka, které KB neměla zajištěné a komplet odepsala to vyvolalo paniku jak vůbec pracují a jak maji ošetřené další financování u obchodníků s elektřinou, kdy to byl tenkrát důvod proč tu 1 mld okamžitě odepsali a byl strach o řetězovou reakci
      čtenář
      • Re: Petr
        11.11.2025 18:06

        A 2020 do poslední chvíle tomu nikdo nevěřil, když Putin hlásil, že je to nesmysl a jen se v Evropě řešilo, že USA zbytečně vyvolávají paniku, když to tvrdili měsíc předem…možná 2 měsíce…
        čtenář
        • Petr
          11.11.2025 18:08

          Pardon 2020 byl covid, Ukrajina byla 2022… tedy bych řekl, ze se nejedná ve všech 3 případech o sezonnost, ale 3 velke negativní veci
          čtenář
    • Re: Sezonnost
      11.11.2025 16:36

      Pokud by KB spadla k 850 Kč, nebo níž, tak je to dobrá šance k dokoupení (při divi 65 Kč a ceně 850 Kč je to 6,5% čistý a "bezpečný zisk", nebo pasivní příjem). Na PX dnes není nic, co by se dalo koupit za rozumné peníze. Blázinec kolem AI musí jednou opadnout, stejně jako hypoteční krize 2008 nebo rok 2000. No a co vymyslí "Alenka", Havlíček a Babiš, to možná teď ani nechci vědět :-) Trhy jsou vysoko a přesto prodej na těchto cenách nemusí dávat smysl.
      oh171.
    • Re: Sezonnost - 460
      11.11.2025 12:57

      2022, po Ukrajine sla na 660, ne 460. A ne z ceny 1000kc. ale 8xx
      Ticino
      •  
        11.11.2025 13:03

        Rok 2022 high bylo 1012, low bylo 567 (spletl jsem si ho z 2020).
        petr12
    • Re: Sezonnost
      11.11.2025 11:08

      Čau. Absolutně nechci rozdmýchávat vášně, i s tím zimním rústem souhlasím. jen docela nechápu, že si pamatuješ a správně 15 let staré věci, ale že jsme spolu, s Alem a podobně probírali stříbro v roce 2022 a ne 2019, jak si posléze tvrdil, si nepamatuješ...o))) Hezký den.
      Velkamedvědice
      • Stříbro ještě jednou
        11.11.2025 14:50

        Medvěde nevím jak to máš. V roce 2022 na kontinuálním grafu vidím low na 17,40 USD. Je tedy POD 22 nebo 20 USD jak píšeš. Nebo ti nerozumím.
        petr12
        • Re: Stříbro ještě jednou
          11.11.2025 15:09

          Peťo, kašli na to. Po pravdě sem ty kopie s cenami a daty a dialoggy, dávno smazal, že je zbytečné to sem dávat, že si to možná fakt nepamatuješ. Ted sem se z hlavy sekl o rok. ALL ti na to taky napsal, že to nešlo podvacet ani náhodou. Jestli chceš, mohu se ho zeptat, ale je to zbytečné. Třeba nás bude číst. To se mění v puntičkaření a mě šlo o trend, zásadní trend v stylu, tam kde sviděl až 14 až8. čekal bych až 50, tedy v té době neočekávatenlé v obou případech. A ten byl naprosto opačný, než tě hlásali čáry. A když sem tě na to několikrát upozornil, napsal něco jako, že kovy už neřešíš. Nicméně to nechci prohlubovat a všiml sem si, což velmi v kontextu s nováčky oce%nuji, že teď vždy uozornuješ, že jsou to jen grafy, ne tutovka...Měj se.
          Velkamedvědice
        • Re: Stříbro ještě jednou
          11.11.2025 14:51

          https://futures.tradingcharts.com/chart/SV/M
          petr12
      •  
        11.11.2025 12:48

        např byl u toho i Lunetic
        Velkamedvědice
      • VM
        11.11.2025 11:19

        Lze poznamenat, že tip na stříbro byl bezesporu skvělý. Téměř jakékoli.
        Orangutan
      • VM
        11.11.2025 11:17

        Ahoj, k ještě jednou a snad naposled. Predikoval jsem stříbro v rozmezí 15 USD až 9 USD jako krajní možnost. Stříbro nakonec dosáhlo svého finálního low cca 16,5 USD, takže jo spletl jsem se o pár dolar dolarů.
        petr12
        • Re: VM
          11.11.2025 12:37

          Ani omylem. hned toi to psali i Make a All. od doby, co si nám to psal, se nikdy nedostalo pod 22. natož 20....Já to z toho vlákna posléze i zkopíroval, ale ve finále sem si říkal, že nebudu malicherný a už to tisknout nebudu
          Velkamedvědice
          • A neřešilo jsme to 2019,
            11.11.2025 12:38

            ale 2022
            Velkamedvědice
    • Re: Sezonnost
      11.11.2025 10:48

      Ano, žádná z těch dnešních úvah o růstu KB nepočítá s nějakou katastrofou, jako jste uvedl. Ani žádná taková není na obzoru, si myslím.
      Agapornis
  • Tip
    11.11.2025 10:25

    Lednový efekt to vyžene ke 1400, poté to od února pojede dle výsledků za 4Q, výše výplatního poměru v dalších letech a nástinu výhledu
    Ticino
    • Re: Tip
      11.11.2025 11:09

      Ticini, kámo, jedniné, co mě na KB děsí, že jsi na ni pozitivní..o)
      Velkamedvědice
      • VM
        11.11.2025 11:14

        Jo, to je fakt netypický úkaz :)
        Orangutan
    • Re: Tip
      11.11.2025 10:29

      Já vidím těch 1400 už jako mikulášskou nadílku, případně vánoční dárek.
      Agapornis
      •  
        11.11.2025 10:31

        Podle našich čar ta vlna tak daleko zatím nesahá. Jistá naděje je, že je spousta času, začala strašně brzo, takže by do března mohla dojet o trochu dál, než to vychází.
        Orangutan
        •  
          11.11.2025 10:41

          Já s čárami, grafy, vlnami a pod. nepracuji, což je asi nevýhoda, protože různé automaty a pod. se jimi určitě řídí (čím jiným), ale vycházím z úvahy, že pokud je pro investory zajímavá Monča na cca 190 Kč/akcii, tak by měla být zajímavá i KB na cca 1450 Kč/akcii, protože doručí stejnou 6,5% divi a lze u ní zobchodovat větší objem
          Agapornis
          • Apapornis
            11.11.2025 11:19

            Dle mého názoru, tě jako investora čáry moc zajímat nemusí. Možná popory a rezistence. Nemluvě o faktu, že čáraři, co se tu mění jako houby po dešti, besměs, dle mého pozorování při lámání chleba podlehnou emocím, čáry nečáry..
            Velkamedvědice
          • Agapornis
            11.11.2025 10:51

            No, problém vězí v tom, že Moneta dividendu docela výrazně zvyšuje každý rok, a roste rychleji, takže těch 6,5% v několikaletém výsledku není úplně to samé. Což vede k postupnému stále většímu rozdílu, kterýžto Velký medvěd včera hodnotil optimisticky jako "to jsem čekal větší nůžky", nám tento rozdíl připadá jako docela povážlivý, pakliže uvážíš výchozí "lišácké počty", když KB stála něco pod 700 a Moneta 70. Čímž - pro případné milovníky KB - není zpochybněno, že KB je furt skvělá investice nejspíš i teď.
            Orangutan
            • Re: Agapornis
              11.11.2025 11:15

              Tak pokud několika násovně likvidní akcie, udělá za 15 měsíců více než konzerva o pouhých dvacet procent, pak si k té konzervě mohu nabrat daleko výkonější aktiva. Vím, že to nesnášíš , /a píšeš, že jsem agresivní investor , / o))/ a mimoň při vnímání druhých, já si prostě nemohu pomoc a stejně tak, jak sem to několikrát psal, že bagatelizuješ v politice Babišovi prasárny, pak za mě bagatelizuješ na PX KB. Jak sem včera psal, jako bys nechápal smysl konzervativní akcie, jjjiž úkolem je stabilizovat portfolio, ne porážet kde jakou centovku. Ten lehký nadnes v centovce si snad pochopil. Hezký den.
              Velkamedvědice
              •  
                11.11.2025 11:16

                ..několikanásobně méně likvidnější...
                Velkamedvědice
            • opice
              11.11.2025 10:56

              no jo, ale je tu také velký rozdíl v klientele, někdo financuje velké korporace někdo menší a střední jezedaky a spotřebáky pro méně majetné takže nějaký rozdíl v riziku bych tam viděl
              Mike -Green D. is killing Europe
              • Re: opice
                11.11.2025 11:21

                Přesně!!!!!!!!! Tesat!! To marně vysvětluji roky....
                Velkamedvědice
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.09.2025-
31.10.2025-
30.11.2025-
31.12.2025-
31.01.2026-
28.02.2026-
31.03.2026-
30.04.2026-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2025