Hledání v detailu akcií
Top akcie
NázevNávštěvy
1
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ867870-0,57
KB869873-1,03
PKN67,5267,54-1,85
Msft413,75414,10,00
Nokia3,17453,1790,60
IBM181181,610,00
Mercedes-Benz Group AG74,7974,8-1,90
PFE25,8825,910,00
16.04.2024 10:40:59
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 16.04.2024 10:37:19
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
870,00 -0,57 -5,00 25 796 028
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  •  
    16.04.2024 10:08

    ... od 27 minuty rozhovoru k windfall tax (https://t.co/EFNUtedyb2). Z tohoto rozhovoru je definitivně jasné odkud čerpá Stanjura svůj extrémní levicový populismus kolem WFT. Tady v tom doupěti myšlenka WFT vznikla, selhala, a bez zjevné znalosti energetiky, reálií jejího nastavení a v zoufalství inkasa výhradně od společnosti se 70% účastí státu (ČEZ), by prý měla být zachována. Naprostá teoretická demagogie. Argument po agrumentu vše demagogie, která vede k zestátnění zisků 30% soukromých akcionářů ČEZ. (https://x.com/michalsnobr/status/1779892077758742694)
    Kočičák
    •  
      16.04.2024 10:27

      Expert řekl něco, co už všichni ví od začátku WFT. Zbytečná část rozhovoru, žádná nová ifnromace.
      CoffeeSip
  • prevod akcii
    16.04.2024 9:16

    Ahoj, nema nekdo osobni zkusenost s prevodem akcii z fio master na fio master, pripadne z fio master na fio individual? jednalo by se o 500ks KB a 100ks CEZ,poplatky a cas potrebny pro prevod? Diky
    Gonzalos
    • Re: prevod akcii
      16.04.2024 9:19

      Je potřeba zajít na pobočku, stojí to myslím 490,- Kč/titul, převedené je to okamžitě.
      xls
      •  
        16.04.2024 9:44

        Jj, jen pokud by jsi chtěl převést jen část a část na starém účtu ponechat, tak to chvíli zabere.
        Bloody fox
  • Írán/Izrael
    15.04.2024 19:21

    Včera to vypadalo, že už bude klid, ale asi nebude. Otázka je, jestli přijde ještě i odveta odvety.
    Zvonička
    • Re: Írán/Izrael
      15.04.2024 19:29

      Odveta přijde. A pak zase odveta na odvetu ........ Skončí to časem k dobrým nákupům?
      VenkovskyZahradkar
      • militantní opičák
        16.04.2024 8:13

        Dovolte vstup opičáka, který proti své vůli utrpěl mírné vojenské vzdělání. Útok Iránu na Izrael nemá žádný vojenský význam a válka mezi státy není možná. 1) Po zemi ty země vůbec nesousedí a nemají logistiku na převoz velkého množství armád po moři (což má snad jedině USA). Letecky a ohledně PVO je Izrael jedna z nejlépe zabezpečených zemí vůbec, což arabský svět testuje pravidelným střílením raket nejrůznějšího druhu už desítky let, takže je velmi obtížné jí tímto způsobem vůbec nějaké škody způsobit. Přesto se podobné útoky budou opakovat po zbytek našeho života. 2) V opačném směru Izrael občas rozmlátí soupeřům něco, co považuje potenciálně nebezpečné, a to se zřejmě rovněž bude opakovat po zbytek našeho života. Když na Izrael někdo zaútočí nebo se bude cítit ohrožen, provede nějakou akci, v dané situaci nejspíš leteckou. Logistika Izraele umožňuje snadno zničit konkrétní cíl, třeba nějakou továrnu nebo letiště, ale neumožňuje vést delší a plošnější válku, navíc Irán je vojensky docela silná země, které není snadné vážněji ublížit. 3) Obě strany tohle dobře ví a je jim jasné, že se touto cestou nic úžasného nedá dosáhnout. 4) Motiv Iránců vidím spíše politický, mezi další arabské země (hlavně Saudská Arábie, Turecko a možná Pakistán), se kterými Irán soupeří o vedení v regionu. Irán demonstruje, že jediný proti těm strašlivým Židům něco dělá. Taky demonstruje případným kupcům jejich dronů, jak to pěkně lítá za levné peníze. Takže situace se vůbec nezměnila a nemění, pro byznis naprosto není zajímavá. 5) Pro úplnost lze dodat, že ani "válka v Gaze" nemá žádný význam. Válkou to ani nazvat nelze, protože jedna strana nemá armádu, má jen spoustu civilistů nerozeznatelně promíchaných s teroristy ve městech. Limituje to snaha zlikvidovat nebezpečné cíle s co nejmenšími škodami na civilistech, což je úkol spíše nemožný, průchod velblouda uchem jehly. Zvětšováním síly Izraele (= velblouda) by se situace nijak nezlepšila, proto ani tady nehrozí žádná "eskalace", oblíbený to novinářský mem. 6) Jediná země, která by zde teoreticky mohla něco eskalovat a vyvolat skutečnou válku, je Egypt, a ten jeví o bratry v Gaze minimální zájem už desítky let a má naprosto jiné starosti. Jiné země, které s Izraelem sousedí, jsou vojensky celkem bezvýznamné (Jordánsko, Libanon). Sýrie je speciální případ, neb má rovněž svých starostí plno. Takže situaci na blízkém východě netřeba moc zkoumat, není důležitá, na rozdíl od války na Ukrajině, která je z dlouhodobého hlediska pro nás naprosto zásadní. V okamžiku, kdy Rusové prorazí ukrajinskou obranu, naše akcie letí dolů.
        Orangutan
        • Re: militantní opičák
          16.04.2024 9:08

          Tak z patové situace třeba pro Irán vede cesta postupně vyvinout či koupit třeba od korejců atomovou bombu. To by poměr sil mohlo změnit i za našich životů.
          Chatar
          •  
            16.04.2024 9:15

            Pravděpodobně ji dávno mají a nemění to vůbec nic, protože Izrael ji nejspíš má taky. Atomovkám se připisuje mnohem větší význam, než mají ve skutečnosti.
            Orangutan
            •  
              16.04.2024 9:53

              Generál Šándor: "Pokud jde o jadernou ambici Íránu, tam se ukazuje, že Trumpovo rozhodnutí vypovědět dohodu mezi Íránem a dalšími evropskými spojenci v roce 2018 byla chyba. Hlavním cílem Íránu, který podřídí úroveň nepřátelství jak vůči Izraeli, tak vůči USA a dalšími aktérům, bude ambice získat jadernou zbraň, která by mu dala do ruky odstrašující prvek, který potřebuje. Ajatolláhové v Íránu dobře vidí, že když máte jadernou zbraň jako Kim Čong-un, tak se s vámi vyjednává, ale když ji nemáte jako Saddám Husajn nebo Kaddáfí, tak vás zlikvidují. Dobře vědí, že jaderná zbraň je silná karta, ale neumím si představit, že by Saúdská Arábie a některé další země, pokud by Írán dosáhl schopnosti jadernou zbraň použít, zůstaly klidné a nic nedělaly. O to víc to celé zdůrazňuje Trumpovu chybu, že dohodu s Íránem vypověděl."
              kat
            •  
              16.04.2024 9:30

              Pokud ji mají , tak ochota ji použít jako první by byla zdá se větší než u Izraele. Také smysl to dává kvůli rozloze a zalidnění i počtu obyvatel větší pokud porovnáme obě země. Dle mě ji ale nejspíš ready nemají. Nevsadil bych ale na to že toto za našich životů takto zůstane.
              Chatar
        • Re: militantní opičák
          16.04.2024 8:34

          Íránský útok na Izrael skončil úspěšnou izraelskou protiakcí, během níž se podařilo eliminovat až 99 % procent všech hrozeb. Finanční a analytické společnosti si však všímají, že kromě vojenského ohrožení od Íránu stále hrozí negativní důsledky pro světový obchod. Významná americká finanční a analytická společnost S&P Global zmiňuje zejména obavy o trh s ropou a nejistotu provází také možnost narušení lodní dopravy v Hormuzském průlivu. Blízkovýchodní producenti dodávají 40 % celosvětového exportu ropy. Lodní doprava na Blízkém východě byla již výrazně ovlivněna válkou mezi Izraelem a Hamásem, přičemž milice Houthi se zaměřovaly na lodě v průlivu Bab al-Mandab a jeho okolí, který spojuje Rudé moře s Adenským zálivem, což přinutilo mnoho přepravců rozhodnout se pro mnohem dražší a časově náročné plavby kolem afrického Mysu Dobré naděje.
          kat
        • Re: militantní opičák
          16.04.2024 8:28

          Ano, ale s jedním důležitým doplněním. Akce Izraele nesmí Írán naštvat natolik, že by zablokoval Hormuzský průliv. Ten Írán zablokuje snadno a s minimálními náklady, v porovnání se škodami, které by tím způsobil. Takže s nabádáním, že to nemá cenu vůbec sledovat, jednoduše nelze souhlasit.
          Zvonička
          •  
            16.04.2024 8:41

            Zablokování Hormuzského průlivu by byla akce nikoli proti Izraeli, ale proti USA. A to by samozřejmě bylo napínavé, ježto by se otestovalo, nakolik jsou USA skutečně schopny ještě vést někde nějakou válku. V tomhle případě by to nejspíš udělaly, při vládě Trumpa skoro jistě. Opičáci tohle pokládají za hodně extrémní možnost, ježto Iránu by asi bylo jasné, že velmi riskuje (zatímco ostřelováním Izraele neriskuje skoro nic). X Jiná podobně extrémní možnost je, že Irán metne na Izrael atomovku (nebo spíš ji dopraví pěšky). Ani to nepatří mezi moc pravděpodobné scénáře, ale jistá možnost tu je.
            Orangutan
      • zahrádkář
        15.04.2024 22:40

        Ahoj kolego. Můj subjektivní názor. za korekci bývá považován stav, kdy akcie vyklesají více než 10m ptocent, /medvěd n d 20/. Z tohoto hlediska v podstatě technologie v korekci jsou. Typ labutě je lhostejný, v podstatě na rozdíl od Rusů, kteří s napadením izraele opět souhlasili, spojenci defakto Izrael pmohli téměř plně ochránit, takže případná reakce Izraele nemusí být masivní bombardování, když už tak jen strategické cíle. A za velkou louží budou volby. Do nich bych medvěda nečekal. Zlato zatím konsoliduje na dosažených úrovních i přesto, že by díky inflaci letos ke snižování FED sazeb nedošlo, posiluje i s dolarem, což prokazuje sílu. Střínro prorazilo zásadní rezistenci. /// Můj názor, TA Petr to technicky vidí jinak..Takže je otázka, o kterých podkladech uvažuješ.
        Velkamedvědice
        • Re: zahrádkář
          16.04.2024 9:37

          Ahoj Medvěde, moje úvahy směřují spíše k sentimentu, který může být ovlivněn i událostmi, které nemusí mít zrovna geopolitický dopad. Jsem založením katastrofista. V USA se stane prezidentem Trump - nevzdělaný, neinteligentní psychopat. Nikdo neví jak se budou USA chovat a co od nich očekávat. Podle jeho dosavadní rétoriky se USA nebudou geopoliticky příliš angažovat a budou se spíše izolovat (četl jsem, že plánuje např. zavedení 10% cla na všechny dovozy odkudkoli + 60% na všechny dovozy z Číny - povede obchodní válku s celým světem?). Představme si hypotetickou situaci, kdy současně napadne Severní Korea Jižní, Čína Tajwan, Írán Izrael, Rusko má svoji válku již rozdělanou a tiše vyhrožuje všem post sovětským státům na jižní hranici, které ho odmítly podporovat ve válce. I kdyby se USA chtěly angažovat na straně současného řádu, nebudou mít kapacitu tohle vyřešit. Na konec by stačilo, kdyby se stala pouze jediná z těchto věcí a pokud se USA odmítnou angažovat v tomto konkrétním konfliktu, nemusí to dopadnout dobře.... Izrael může být pouze rozbuška pro situaci, kdy další nedemokratické státy mohou vycítit svoji příležitost a zkusit štěstí. Berte tento můj příspěvek a rezervou. To jsou pouze takové moje "subjektivní teoretické úvahy" a příspěvkem jsem chtěl pouze vyjádřit souhlas s původním sdělením Zvoničky.
          VenkovskyZahradkar
          • zahrádkáři
            16.04.2024 10:08

            opice jsou také skeptici. Nicméně stran tvých katastrof: 1) Trump skoro jistě bude a skoro jistě bude izolacionista, neb to je delší trend, který sahá už přes několik prezidentů (fakticky začal poi 11. 9. 2001). Na akcie Trump kupodivu moc velký vliv nemá (minulá zkušenost). 2) Zavedení cla v USA - Trump zjistí, že je to mimo realitu neb naráží na celou řadu zahraničních dohod. Pokud zavede cla na čínské zboží, uškodí tím především USA. 3) ty války jednotlivě, neb každá úplně jiná, se samozřejmým rizikem omylu - Severní Korea Jižní Koreu nenapadne, neb už je dnes fakticky slabší. Jihokorejské tanky jsou tak o dvě generace vpředu, a tak je to prakticky se vším. Šanci na pokračování ve válce Sever dávno prošvihnul. 4) Čína Tajwan nenapadne, proč by takovou kravinu dělala. je stále několikanásobně slabší proti USA, početně i technicky, a v roli útočníka by se musela vylodit na bráněný břeh, což je asi nejtěžší vojenská disciplína ze všech. Pokud nemáš bezpečnou několikanásobnou převahu, je nesmysl to zkoušet. Čína si v klidu počká, až se síly vyrovnají, což se odhadovalo někdy v roce 2040, ale možná to bude dřív, a pak si sebere Tajwan bez boje, protože USA už budou totálně v izolacionismu. 5) Ruská válka je samozřejmě zásadní a pro nás zásadní dvojnásob. Ta už dávno trvá, od roku 2014, jen my děláme, že se nás netýká. Pokud vydržíme nicnedělání do prolomení obrany Ukrajiny a pádu Kyjeva, pak zřejmě padne bez boje i Slovensko a Maďarsko (cca do deseti let) a nová hranice EU se ustanoví v Beskydech. Pokud dokážeme udržovat obranu na Dněpru, bude to za deset let stejné jako teď. A jen v případě, že bychom pochopili, že Rusko bude válčit furt dál, a znásobili vojenskou výrobu (řekněme desetkrát), pak si Ukrajina vezme zpátky svoje území a válka fakticky skončí, zřejmě Korejským modelem (Rusové občas nasraně někam vystřelí). To jsou tři základní možné scénáře, každý má podvarianty a odbočky. V této válce USA fakticky už nevystupují a nemá cenu s nimi počítat. IMHO je tahle válka jediná důležitá a úplně rozhodující.
            Orangutan
            • Re: zahrádkáři
              16.04.2024 10:13

              Souhlasím a jsem rád za váš návrat do diskuze. Bez Opičáků byl místní zvěřinec takový "nekompletní".
              VenkovskyZahradkar
        • Re: zahrádkář
          16.04.2024 7:47

          Pujcim si dalsi z citatu Warrena Buffeta. Trhy se czdycky neceho boji. A ja didavam: A kdo se boji, nesmi na Wall Street. Nasdaq 100 je id svych MAXIM dole 4%, toliko ke korekci. Tim vubec nerikam, ze neprijde, vubec netusim, ale slovo korekce uz slysim 1,5 roku v kuse
          Warren_z_Prachatic
      •  
        15.04.2024 19:48

        Mně to přijde, že už US burzy jedou korekci a je jim do značné míry jedno, co je záminka Když nebude tahle, najdou si jinou.
        Zvonička
        • Iran
          15.04.2024 20:01

          není jediný problém. Reálně váznou objednávky pro automotive, zejména elektromobilite je zatím zklamání. To postihne více než v minulostí i výrobce čipů. Komerční reality, Čína, nejisté ceny komodit/ neklesající inflace v USA...
          Ticino
          • Re: Korekce?
            16.04.2024 8:24

            Není možné to pozorovat od Tesly, to dává zkreslený obraz. Elektromobily se nadále brodí horou problémů, daných zčásti fyzikou, takže skoro neřešitelných. Prostě se ukázalo, že Tesla není tak úplně "technologická společnost", jak se věřilo - její technologie už není nijak unikátní, konkurence jí dohnala. Takže myslím, že Warren má pravdu, pokud akcie atakují rekordní maxima, pak není nic divného, že jede korekce, prostě sudá vlna, která trochu ubere tlak. Nějaký důvod pro úplný obrat trendu nevidno. Zvolení Trumpa už bylo vyzkoušeno a na akcie negativní vliv nemá (narozdíl od všeho ostatního živého).
            Orangutan
  • Tak jsem se komplet se všemi nemovitostmi vrátil s plynem k ČEZ
    15.04.2024 17:03

    Momentálně mají nejlepší nabídku s fixací do 30.9 2025 za 1090Kč/MWh bez DPH + k tomu dávají jednorázový bonus 4000Kč. Při mé roční spotřebě okolo 20MWh mě to se započtením toho bonusu vyjde na 920Kč/MWh což už je hodně blízko současné ceně na burze ke které je potřeba přičíst ještě poplatek 3EUR co se nove platí Němcům.
    Lišák
    • Re: Tak jsem se komplet se všemi nemovitostmi vrátil s plynem k ČEZ
      15.04.2024 21:56

      Nice ! :-))
      DupByk
      • DupByk
        15.04.2024 22:38

        JJ díky, že jsi to sem dal. Měl jsem před 14 dny retenční nabídku od EoN za 1190, ale odmítl jsem ji s tím, že ještě počkám, ale plyn teď jde strmě UP, tak jsem to raději vyřešil takto. Moji nájemníci to ocení a já taky + k tomu ten bonus za každé odběrné místo 4000Kč se taky hodí. :o)
        Lišák
    • Re: ČEZ Plyn Extra + Bonus?
      15.04.2024 19:46

      Prosím prozradit, jak se dá dosáhnout bonus ve výši 4 tis. Kč. Vím jen o nabídce s bonusem cca 1000 Kč, při přechodu od jiného dodavatele, konkrétně od 1.9. 2024, roční spotřeba dle faktur cca 24 MWh (pravda, jen pro jeden EIC). Díky.
      PKZ
      • Jde o veřejně dostupný tarif
        15.04.2024 22:32

        Plyn Extra garance ceny do 30.9.2025. Podmínka bonusu: roční spotřeba nad 19,99MWh výše měs. zálohy 2000+
        Lišák
        • Re: Jde o veřejně dostupný tarif
          16.04.2024 8:57

          Dík za nasměrování, zmátlo mě, že v dokumentu, který byl vygenerován po zadání údajů, tj. "smlouva_nahled.PDF", se nenachází ani jedno slovo "bonus". Ale o bonusech se hezky píše zde: https://www.CEZ.cz/cs/prejdeteknam
          PKZ
  • ČEZ
    15.04.2024 11:09

    Je to snad měsíc co jsem psal, že ČEZ by mohl dosáhnout mety cca 920 Kč. I když se před pár dny mohlo zdát, že tato varianta není moc pravděpodobná když ČEZ spadl z nějakých 907 na cca 825 Kč, tak dle mého názoru je stále 920 ve hře. ČEZ vytvořil vyšší low než byly ty z února a března. Tento fakt samotný je dobrým předpokladem toho, že ČEZ by mohl jít výš než bylo březnové high na 907. 920 je dle mého názoru stále ve hře. Přibližně kolem 920 narazí na 200 denní MA a klesající trendovou čáru. Obojí bude působit jako rezistence.
    petr12
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
29.02.20241 136,83
31.03.20241 041,32
30.04.20241 034,35
31.05.20241 000,47
30.06.2024991,29
31.07.2024945,83
31.08.20241 005,62
30.09.2024990,00
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2024