Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN96,4296,58-0,45
Msft150,19150,2-0,15
Nokia3,063,0645-1,32
IBM134,17134,2-0,25
Daimler AG50,2350,25-0,12
PFE37,2337,24-1,13
20.11.2019 18:28:54
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 20.11.2019 16:19:51
STOCK (Praha)
Závěr k 20.11.2019 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
60,40 0,00 0,00 3 723 725
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Prodej
    13.11.2019 9:29

    Prodal jsem 13.11.2019 9:10 na BCPPX BAASTOCK po 61,50 Kč 250 ks. Mám 6000 ks s průměrkou 63,98 Kč.
    vladik
    • Re: Prodej
      18.11.2019 12:18

      takže bych tipoval, že máš za celý rok "pivní" zisk ca 3.000,- Kč, papírovou ztrátu (zatím) 20.000,- Kč a na poplatcích si zaplatil brokerovi možná víc, než jsi sám vydělal na pivečko. Proč to děláš? :) Kdyby jsi ty peníze dal na slušnější spořící účet, vyděláš víc s minimálním rizikem (a broker si přestane mastit kapsu) :)
      Value_investor
      • Value_investor
        18.11.2019 14:22

        Máš skoro pravdu. Problém je v tom, že jsem do BAASTOCK vlezl 04.02.2019 12:32 BAASTOCK 68,40 Kč. Myslel jsem, že to prodám přes 73 Kč. Chvíli se to drželo okolo nákupu a pak to šlo dolů. Podařilo se mi snížit průměrku až na 63,98 Kč, což není špatné. V akcích mám letos zisk před daní 13,85%. Co se týče spořícího účtu tolik mi nikdo nedá. Jak jsi na tom ty?
        vladik
        • vladik
          19.11.2019 11:59

          hoj, to co ti nize napisu, ber jako poznamku pod carou a nazor jednotlivce. tvuj zpusob tradingu neni spatnej, hlavu a patu ma a zjevne jsi disciplinovanej. bavim se o systemu, ne o cislech - to uz je na kazdem z nas pro kolik si chodi (vynos vs riziko). ke vstupu do pozice - podle me byla tak trochu blbost jit v danou chvili do stocku, kdyz opakovane nebyl schopen prorazit silnou rezistenci. dokonce i po prorazeni by nebylo vhodne vstoupit kvuli potencialu falesneho prurazu nad 240 gbx, kor s tvym systemem. kdyz chces aktivne trejdit, proc ne. problem je v tom, ze kdyz vlezes u horni lajny do pozice a papir otoci, mas locklý prachy a nekdy je cyklus pomerne dlouhej a upový korekce do downtrendu ti to nestacej vykrejt. zvolil jsi redeni - za me krapet nestastny, ale opet vec nazoru. co jsem tim chtel rict? nevim, kolik takto jedes pozic, nicmene kdyz vlezes 2-3x do pasti na cash, stane se z toho pro cloveka, kterej ma likviditu treba 2-3 mice docela trabl. u dost lidi zacnou casem pochodovat nervíky, prodaj a.... jak uz to byva, prijde otocka a nebetycny nastvani :) zkus vic premyslet, kdy do ceho vstupujes, ptz v downtrendu tvuj system prilis nefunguje (na kratko asi neobchodujes) a pozor na likviditu - na tak melkem trhu, jako je stock na PSX je opet tvuj system v nebezpeci. k tomu jeste spread mezi PSX a LSX... imho by ti spis sedely trhy za morem, volatility vysoka, pro aktivniho tradera lepsi varianta nez prazskej kačák. ted neco pozitivniho - stock ma imho t.č. nejvetsi potencial na PSX, jsem v nem taky s prumerem 62 a par pobranejma divi. vysledky jsou za rohem a jsem presvedceny, ze se nad svou prumerku dostanes velmi brzy. az se velky kluci rozhodnou a pustej to nahoru, mohla by to bejt slusna jizda ke trem libram. muj target je stale 290 penci. prikazy mam zadany od 59 do 55. technicky by si mel stock vybrat hodnotu kolem 190 penci (otazka je, jakym objemem), pak se uvidi. hodne stesti
          Andzin
          • Andzin
            19.11.2019 19:35

            hoj, pokud by to velcí pustili nahoru už brzy, tak to by bylo fajné. Trochu se ale obávám, že výsledky teď toho 4.12. toto ještě asi neumožní. Vycházím z toho, že loni to šlo taky všechno při ročním hlásání nahoru (tržby, zisk atd.), ale "nic moc" se nestalo, myslím že se to dostalo někde k těm 70 a to přitom ještě navyšovali (a i nadále navyšovat budou) tu dividendu o těch 5 %. Stále si myslím, že problém byl v těch stále ještě nedořešených dodatečných daních v Polsku za rok 2013 a ty taliánské odpisy, které byly dost brutální a předloni to za první pololetí poslalo Štoček dokonce do ztráty a letos to bylo za 1. pololetí jen pár mil. EUR v čistém zisku. Proto si stále myslím, že ten pravý odpich, pokud to zase něčím mimořádným v 1H20 nepodtrhnou a vykážou nárůst čistého zisku minimálně o cca 50-100 % (mohlo by to být možná i +200 %), by mohl nastat až někdy okolo toho 12.5.2020, po oznámení výsledků za to 1 pololetí tohoto nového fiskálu. Ale v únoru bude VH, tam by se třeba taky mohlo objevit něco, co by to možná mohlo taky odpálit pěkně nahoru. Ale třeba už to bude toho 4.12., nevím, jen teď tomu prostě ještě moc nevěřím. msf :-)
            Manitou
            • Re: Andzin
              19.11.2019 19:43

              Apropooo, Štoček se ke třem librám šplhá cca ve čtyřletém intervalu. Ale ty výsledky v 5/20 pokud by tedy dopadly tak, aby se nám to konečně líbilo, by to snad mohly urychlit a definitivně vyřešit. Howgh. :-)
              Manitou
          • Re: Andzin a vladik
            19.11.2019 18:27

            Zajímavý popis situace na Stocku.Přesně jako ty vidím to možné místo obratu kolem těch 190 pencí.Obchoduji jej dlouhodobě ale ten hluboký pokles teď mě fakt překvapil.Průměr mám kolem 63 kč.Hodně napoví výsledky.Budou podle mě snad dobré.Jen se obávám aby nevymysleli něco podobného jako na Nokii.Pozastavená dividenda a následný drtivý propad.Vladíku tvé strategii rozumím .Řeším to podobně.
            Mira
            • Míro
              19.11.2019 19:06

              Pozastavení dividendy na Štočku, jako teď na Nokii, opravdu nehrozí. Štoček má na rozdíl od Nokie "keše" fakt dost a navíc teď dividendu pravidelně navyšuje o cca 5 % ročně, což sice není zase tak moc, když celková divi je ročně okolo 2-3 korun, ale stoupá to pomalu pěkně nahoru. :-)
              Manitou
              • Re: Míro
                19.11.2019 19:31

                Máš naprostou pravdu.Myslím si totéž.Ale představ si že na té Nokii to. bylo neustále. Skvělé výsledky a po sankcích na Huawei ještě zářivější perspektiva a pak? Nepočítám to,ale již snad 40%propad.To je to riziko dividendových titulů.Ale u toho Štočku jsi to popsal přesně jak to vidím já.I když bych se vůbec nezlobil kdyby jsme byli již na dně.Měj se.
                Mira
          • Re: vladik
            19.11.2019 13:17

            souhlas, štoček má potenciál sám o sobě na 80-90 Kč, případně i buyout není dle mého názoru vyloučený
            Value_investor
        • Re: Value_investor
          19.11.2019 11:22

          Já to mám trošku jinak. Začal jsem s nějakou částkou v roce 2012 a mám desetiletku s nějakým cílem. Začal jsem na 20% a teď jsem po brutálním poklesu (školné) na 63,9% cílové částky (byl jsem skoro na 100% :( ). Pak mám cíl mít čistý dividendový výnos 20k měsíčně a tady jsem na 55,6%. Roční výkonnost globálně nesleduju, sleduju spíš čas od času jednotlivé tituly (8 akcií). Nějaké ty poklesy u akcií, kterým věřím a znám důvod neřeším. Moje poplatky brokerovi jsou do 1000,- Kč za rok za obchody a za půjčovné ca. 10k (nepůjč si peníze na akcii, když ti úrok pokryje dividenda 3x). Obchoduju na FIU a u IB.
          Value_investor
  • klesáme
    11.11.2019 13:32

    12:56 ČR zaujala 4. a Slovensko 15. příčku, pokud jde o roční spotřebu alkoholu na obyvatele podle aktuálních údajů OECD. Žebříčku vévodí Litva, kde člověk starší 15 let ročně v průměru vypije 12,3 l 100% lihu. Následuje Rakousko a Francie. Česko kleslo z 2. příčky v předchozí zprávě, nynější 4. místo znamená spotřebu 11,6 l na osobu Je to špatné, klesáme :(
    Rada
  • A je na pivo
    11.11.2019 11:41

    Prodal jsem 08.11.2019 11:38 na dvakrát na EasyClick BAASTOCK po 60,00 Kč 250 ks a následně dokoupil 08.11.2019 11:41 na BCPPX BAASTOCK po 59,40 Kč 500 ks. Zisk sice malý (48,59 Kč), ale je. Mám 6250 ks s průměrkou 63,87 Kč.
    vladik
  • Výsledky 4.12.
    11.11.2019 9:50

    Analytici oslovení agenturou Bloomberg aktuálně očekávají, že likérka během fiskálního roku 2019 dosáhla tržeb 302,5 mil. EUR (+7 %), očištěného hrubého provozního zisku EBITDA 62,8 mil. EUR (+6 %) a očištěného zisku na akcii 18,4 centů, tj. čistý zisk cca 36,8 mil. EUR (+11 %).
    Manitou
  • A je na pivo
    06.11.2019 14:32

    Koupil jsem 06.11.2019 10:33 BAASTOCK po 60,00 Kč 500 ks a na dvakrát prodal 250 ks po 60,60. Zisk 47,60 Kč. Mám 6000 ks s průměrkou 64,05 Kč.
    vladik
    • Re: A je na pivo
      07.11.2019 12:52

      ... největší radost má z Tebe broker, který realizuje větší zisk než Ty. :o)
      Kočičák
    • Re: A je na pivo
      07.11.2019 12:47

      Velká gratulace, zisk 47 je taky zisk.
      Václav
  •  
    06.11.2019 12:58

    Tak dneska to tam zase někdo hází po lopatách a hraje si s tím tak, aby udržel cenu kolem 60. Používá stejnou strategii jako ve čtvrtek, kdy se cena držela na 60,50. Opět jsem neodolal a za 59,80 zobl, musím ale brzdit, abych měl za co kupovat, pokud to půjde ještě níž. V cenu 55 ale moc nevěřím.. myslím že brzo přijde otočka..
    Toncek
    • To se
      07.11.2019 12:27

      chlubíš nebo si stěžuješ?
      e-man
  •  
    06.11.2019 11:33

    Mno chybí málo a bude to za pět pětek. Dnes se čeká na hlasování o podojení, pak brexit, libra a nedostatek špuntů a je vymalováno.
    Václav
  • Hoj Lišáku
    31.10.2019 18:00

    Dnes tady někdo koupil téměř 500 tis. kousků akcií Štočku. Jestli se nepletu, tak jsi kdysi psal, že na ceně okolo 60 by jsi se tady na Štoček možná vrátil. Bylo to tedy už dnes, nebo ještě vyčkáváš na lepší cenu? :-)
    Manitou
    • Hoj Mani,
      07.11.2019 12:29

      pod 60 bych rád nakupoval, ale nemám love.
      Lišák
      • Ahoj Lišáku
        07.11.2019 12:53

        Uvidí se začátkem prosince, jestli tomu třeba nakonec nebudeš i rád. Tady ten menéžment nás doběhnul už 2x za poslední dva roky s těmi (nejen) odpisy v Itálii a poslal kurz tam, kde je. Na dividendu to sice vliv nemělo, ta pomalu roste, ale na kurz akcie ten výsledek nakonec vliv jistě měl. V lednu 2018 když hospodaření hodnotili jen tak v rychlosti předběžně, tak se rozplývali jaké to nebude a při ofiko výsledcích tehdy za to 2.pololetí dokonce udělali ztrátu. A za rok to tamé, jen pár milionů zisk, díky těm odpisům. No hnus. Letos když to hodnotili předběžně v říjnu, tak tam zdůrazňovali hlavně to špatné. Tak nevím, aby to nakonec nebyla slušná katastrofa. Ale třeba to bude tentokrát všechno naopak. Teď to shodí a v lednu poletíme. Doufám, že neeee z okna. msf :-)))))))))))))))
        Manitou
  • Tady
    29.10.2019 11:24

    to začína hezky bublat. Slušný objemy naskakují u Anglánů.
    egotrip
    • Re: Tady
      31.10.2019 12:11

      Tak i na tom našem blešáčku se to docela sype. Do výsledků, které snad budou dobré a bez dalších odpisů u Taliánů, je ještě docela dost času (5 týdnů) Uvidíme, jestli se to podívá tam, na co tady už skoro všichni čekají, tedy k 55. Fenyle, Fenyle, tys tomu dal. Jakou bychom měli dříve radost z nákupů na těchto cenách, a teď tohle. Koukání na pád naší hvězdy jasné. No ale pro kešeně je to zase hodně dobré. :-)))
      Manitou
      •  
        31.10.2019 15:26

        Co se to děje? Někdo to tam postupně sype za 60,50 Že by nějaký větší přesuny? Taky jsem zobl :-)
        Toncek
        •  
          31.10.2019 16:00

          Tak zdá se, že ten co to tady nakupuje, ještě stále nemá dost. :-)
          Manitou
        •  
          31.10.2019 15:33

          Ufff... v 15:24 někdo koupil 189000 kusů. To je jinej level :-D
          Toncek
  •  
    28.10.2019 11:41

    "Evropská unie souhlasí s dalším odkladem brexitu, a to do 31. ledna příštího roku. Oznámil to předseda Evropské rady Donald Tusk na twitteru. Podle jeho slov je termín flexibilní - Britové tak mohou z EU odejít klidně dřív, pokud parlament schválí brexitovou dohodu". https://www.kurzy.cz/zpravy/517490-brexit-je-stale-v-nedohlednu-eu-umoznila-britum-dalsi-odklad/
    Manitou
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.09.201965,46
31.10.201965,40
30.11.201971,08
31.12.201971,82
31.01.202075,38
29.02.202077,40
31.03.202084,60
30.04.202088,50
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2019