Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ503,55040,00
KB799799,5-0,37
PKN81,6881,78-0,39
Msft151,05151,45-0,36
Nokia3,08453,0875-2,68
IBM133134,610,00
Daimler AG49,53549,5450,21
PFE38,2738,420,00
09.12.2019 10:46:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 09.12.2019 9:55:37
EM Lab (MCPP.WA, Warsaw)
Poslední obchod Změna (%) Změna (PLN) Objem obchodů (PLN)
2,00 -1,48 -0,03 26
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
  • Poslední aktualizace: 09.12.2019
Popis společnosti
Obecné informace
Název společnostiMEDIACAP SA
TickerMCP
Kmenové akcie:Ordinary Shares
RICMCPP.WA
ISINPLEMLAB00018
Poslední známé roční výsledky31.12.2018
Poslední známé čtvrtletní výsledky30.09.2019
Počet zaměstnanců k 30.09.2019 124
Akcie v oběhu k 30.09.2019 18 275 230
MěnaPLN
Kontaktní informace
UliceMangalia 2A
MěstoWARSZAWA
PSČ02-758
ZeměPoland
Kontatní osobaJoanna Sokolowska
Funkce kontaktní osobyInvestor Relations Contact Officer
Telefon48 224 639 970
Fax48224639908
Kontatní telefon48 605 959 539

Business Summary: Mediacap SA is a Poland-based company active in the advertising sector. The Company is primarily engaged in the brand management and experimental marketing services. Its activities include event management, non-standard activities within marketing communication area (ambient media), field marketing and incentive programs. The Company provides its products under brand names Scholz & Friends Warszawa and EM Lab. In addition, it offers information technology services, such as process automation, customized software and design of infrastructure, through Plastream Sp z o o. The Company's subsidiaries include also IQS Sp z o o and MCP Publica Sp z o o.
Financial Summary: BRIEF: For the nine months ended 30 September 2019, MEDIACAP SA revenues increased 40% to PLN82.5M. Net loss increased from PLN17K to PLN896K. Revenues reflect Marketing segment increase from PLN15.2M to PLN65.2M, Data segment increase from PLN5.9M to PLN17.3M. Higher net loss reflects Other Operating Cost increase from PLN331K to PLN4.7M (expense), Labor Expenses increase of 33% to PLN16.2M (expense).
Odvětvová klasifikace
TRBC2009Advertising / Marketing
TRBC2012Advertising Agency
RBSS2004Advertising/Marketing
MGINDUSTRYAdvertising
MGSECTORServices
NAICSAdvertising Agencies
NAICSDisplay Advertising
NAICSConvention and Trade Show Organizers
NAICSMarketing Research and Public Opinion Polling
NAICSCustom Computer Programming Services
NAICSOn-Line Information Services
NAICSOffices of Other Holding Companies
SICAdvertising Agencies
SICOutdoor Advertising Services
SICBusiness Services, Nec
SICCommercial Nonphysical Research
SICComputer Programming Services
SICInformation Retrieval Services
SICHolding Companies, Nec



  • Poslední aktualizace: 09.12.2019
Management společnosti
FunkceJménoVěkVe funkci odVe firmě od
Independent Chairman of the Supervisory BoardHubert Janiszewski-23.02.201023.02.2010
Chairman of the Management BoardJacek Olechowski4123.02.2010
Vice Chairman of the Management BoardEdyta Gurazdowska4120.10.201526.03.2008
Vice Chairman of the Management BoardMarcin Jeziorski-20.10.201520.10.2015