Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ10081010-1,18
KB104410500,29
PKN57,0857,110,11
Msft-0,58
Nokia4,73654,741-0,63
IBM0,44
Mercedes-Benz Group AG60,2260,243,86
PFE-0,24
13.02.2025 9:53:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 13.02.2025 9:52:39
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 008,00 -1,18 -12,00 61 569 372
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • rerciproční cla
    12.02.2025 19:40

    Trochu se to dneska motá s tím slíbeným Trumpovým mírem, ale cla budou, máme vydržet do zítřka. Budou výjimky mj snad na auta a léčiva.
    Zvonička
    • Re: rerciproční cla
      13.02.2025 8:47

      Tak na mír fakt zapomeň. Naopak bude válka v Gaze II. Otázka je, jestli to burziány vůbec zaujme.
      Orangutan
      •  
        13.02.2025 8:59

        Orangutane, 90% toho co píšu, jsou jen nějaké možné vnější impulsy k obchodování. O Trumpovi si třeba myslím, že je svým způsobem nebezpečnější než Putin. Putin, když lže, tak aspoň ví, proč. Trump lže, protože své lži věří. Cla - nějaký impuls pro burzy bude, ale může to trvat měsíce, než nějaká firma odreportuje, že jim poklesly prodeje. To, že to bude mít dopad teď je tak 20%. Záleží na výši. 10% a míň asi dobrý. U Evropy rozhodnou o reakci asi příp. cla na auta.
        Zvonička
        •  
          13.02.2025 9:55

          Ono nakonec když přijde řada na řešení detailu tak se ukazuje komplexnost celé věci. Ono je jedna věc vyhlásit cla na vše z Kanady, a pak je implementovat tak aby to nebylo střílení se do nohy. Tam okolo Detroitu to je jeden propojeny supply chain v automotive sektoru. Pokud ho Donik zbourá paušálně cly, ten celkový náklad bude mnohem větši než těch 25%. Automitive dodavatele se uz léta kupuji navzájem, a neni neybvykla situace kdy headquater treba v US ma vetsinu výrobních zavodu v Kanade a jeho konecny zákaznik opet vyrábí v US. NEJDE udělat, aby v rozumném čase byla výroba přemístěna z jednoho závodu do jiného (jsou to kolikrát velmi specializované kroky ve výrobě), bez podstatných investic ktere takové firmy musí promítnout do cen konečných produktů. Donik možná umí hotely v Las Vegas, ale automotiv je pro něj vyšší dívčí. V EU je to jeste komplexnější, tech statu je tu daleko víc, ale plati to same. Neexistuje automobilka v EU, ktera by si vse potrebne vyráběla je na uzemí jednoho státu.
          Make_CEZ_worthy_again
          • Make CEZ
            13.02.2025 9:58

            To se shodujeme všichni tři - pro autíčka jsou cla asi nejnapínavější. Reakce Fordu na první výstřely v celní válce byly velmi výmluvné. Má tři továrny v Mexiku. Tento způsob záchrany je pro něho zdá být poněkud nešťastným.
            Orangutan
        • Zvonička
          13.02.2025 9:09

          Putin je nebezpečnější, protože až dorazí, zhasne nám burzu úplně a pofrčíme na Sachalin. Akorát to vychází za dlouho, a tak daleko průměrný burzián nemyslí. Krom toho je Trumpův zaměstnavatel, jednají ve shodě, takže moc nemá cenu řešit, který je horší. Dokonce i s tou lží to vidí opičáci podobně u obou - v jejich lhaní je docela jasný systém. *** stran nebezpečí z Trumpa - pakliže Trump škrtne Ukrajinskou pomoc, pak by mohla celá CEE letět dolů jako šutr, pakliže burziánům dojde, co to znamená. Ale třeba jim to nedojde, oni obvykle nemyslí moc daleko. Jiná podobná atomovka je vystoupení z NATO, což hrozí docela akutně tak do dvou let. ***U cel to vidí opičáci podobně - sama o sobě neznamenají apokalypsu, jejich přímý vliv na ekonomiku není tak zdrcující, ale pokud se setkají s nemocnými kusy ve stádu, jako třeba VOWG, mohou ty nemocné kusy začít vysloveně chcípat, a to pak je schopné odpálit slušnou krizi. Takže jde o to, koho přesně ta cla trefí.*** Trump je poměrně kreativní magor, takže je schopen vymyslet ještě řadu dalších šíleností, na které jsme nepomyslili. *** Opice velmi zajímá REÁLNÝ přístup Trumpa ke zbrojení. Putinův zájem totiž je, aby to nebylo nic moc, navzdory hromadě keců. Zatím se to tak vyvíjí.
          Orangutan
          • Re: Zvonička
            13.02.2025 9:29

            Jinak ještě - včera strašně zvláštní premarket, červeno prakticky na všem, a trh to potom trochu srovnal, něco otočil do zelených a něco v červeném zůstalo, výsledek kolem nuly. Lze z toho dovozovat, že americký retailer je skeptičtější než velké fondy?
            Orangutan
            •  
              13.02.2025 9:36

              Řekl bych, že retail ovlivňuje obvykle nejvíc prvních 20 min obchodování. Včera to bylo specifický, vyšla americká inflace a ta nedopadla dobře (byla moc vysoko). Takže z pohledu událostí se napřed obchodovala inflace a v druhé půlce "bude mír". S Ukrajinou se řítíme nejspíš do velkého průšvihu. Putinovi jde o horší verzi mnichovské dohody, a Trump jen hledá záminku, jak se přestat jakkoliv angažovat a věnovat se svému Amerika First. Tady se výslovně potkává nabídka s poptávkou a pro Evropu z toho nekouká nic dobrého.
              Zvonička
              • Zvonička
                13.02.2025 9:51

                Trump má za úkol Putina podpořit, proto byl zvolen již poprvé. Z ruských notiček jsou tyhle nejdůležitější. Takže ano, bude tlak na nějakou mnichovskou prasárnu a "mír", který bude totálně vyděračský a vydrží pár let. Otázka je, jak na tohle trh zareaguje - opičáci předpokládají, že většina investorů netuší, kde je Ukrajina, a vnímají jen slovo "mír" jako zelený signál. Takže v tomhle roce by z toho mohl být paradoxně zelený efekt. Pro zbrojovky ovšem moc ne. *** na druhou stranu, proti tomu běží téměř jistá další válka v Gaze, kde asi víc investorů tuší, kde to je, jakkoli je ta válka naprosto nedůležitá a její výsledek je předem jasný. Takže tyhle dva vlivy by se mohly vyrušit.
                Orangutan
                • Re: Zvonička
                  13.02.2025 10:07

                  Musim říct že včera jsem z toho měl podobně špatný pocit jako v době kdy ta válka před 3 lety začínala. Vypadá to opravdu na "nový" Mnichov. A celá EU s půl miliardou obyvatel sedí a všichni tady poslušně šoupeme nohama.
                  Make_CEZ_worthy_again
    • Re: rerciproční cla
      13.02.2025 0:15

      A když si evropan bude chtít EV tak bude muset Muskviče :)
      Make_CEZ_worthy_again
  • lišák a Lumí
    12.02.2025 18:07

    a vy dva si ČEZ ceníte na kolik? Chápu Lumí že mmt pragmaticky adoruješ Kobu...kdo by ne... To ale nesouvisí s tím, na kolik si ČEZík ceníš/te že by nám příští rok mohl stát
    Slajovo
    • Re: lišák a Lumí
      12.02.2025 19:12

      Souhlasím s Lišákem. Jen mám teď trochu obavy, jak ten zloděj elektrikář ještě zvládne v březnu zaškodit (prý dají vědět, jak financovat další jádro...).
      H1977
      •  
        12.02.2025 19:25

        Já si myslím, že jestli do voleb ještě přijdou s nějakým výje..bem, tak v těch volbách taky nakonec nemusí mít těch potřebných 11% a do parlamentu se koalice nemusí vůbec dostat. Tohle samozřejmě hrozí i když nic nevyvedou. Dávám tomu pravděpodobnost tak 50%. ODS potřebuje dostat pořádně přes čuňu, jinak tam k potřebným změnám nejspíš nedojde.
        Lišák
        • Lišák
          13.02.2025 9:59

          těch 11%, to je která strana? Opičáci se v těch věštbách ztratili.
          Orangutan
          • Re: Lišák
            13.02.2025 10:02

            Koalice ODS, TOP 09 a KDU.
            Lišák
            • Lišák
              13.02.2025 10:05

              Aha, dík. Oni asi budou mít víc, třeba 16%, ale je to úplně jedno, na dějiny to nebude mít žádný vliv. Koalice se rozpadne u velikém řevu a Fiala bude svržen a nahrazen jiným mantákem. Blažek, Benda, Stanjura a spol. samozřejmě zůstanou, to dá rozum.
              Orangutan
        •  
          13.02.2025 9:32

          A co konkrétně této vládě vyčítáš, kromě toho, že jsi za jejího působení zbohatl místo o 20 milionů jenom o 18 ? Mě WFT taky štve, ale v životě by mě nenapadlo kvůli tomu volit agenta hodné StB, nebo někoho, kdo se třese na to, aby s ním šel do party (třeba Motoristé). Myslíš, že kdyby vládl Babiš, tak by byla dividenda ČEZu víc než 100 ? Já jsem přesvědčen o tom, že by nebyla ani těch 50.
          al321
        • No to by mě
          12.02.2025 20:18

          zahřálo u srdéčka, kdyby se tam nedostali...!!! Jak jsem nebyl ožralý asi 15 let, tak to bych se zčunil, až bych radostí zvracel.... :D :))))
          Arkadij Gajdar
          • Re: No to by mě
            12.02.2025 21:34

            Tak na Slovensku te? všechno klape, pořádek a klid že. To přesne by nás čekalo s komoušema, náckama a sektou. To je ultimátní smrtící mix.
            Make_CEZ_worthy_again
            •  
              12.02.2025 22:40

              Je to smrtící mix a čeká nás
              Velkamedvědice
              • Pořád
                12.02.2025 22:51

                to bude lepší než teď. Horší než tahle vláda už nikdo býti nemůže.
                Arkadij Gajdar
                • Re: Pořád
                  12.02.2025 23:07

                  Ale může. Satanjura taky překonal jinak nepřekonatelnou Alenku. Prostě možný je všechno.
                  Lišák
                  •  
                    13.02.2025 9:18

                    Prvni zakon vznikl v roce 2005. V platnost od 1.9. 2005 (CSSD). Pote trosku vic tento termin zacal pouzivat Liska (SZ) za vlady ODS, ale jinak nic nezmenil. Az pote v roce 2016 (opet CSSD) se zmenilo financovani a zacali byt asistenti plne proplaceni od statu.
                    KyberNet
                    •  
                      13.02.2025 9:18

                      A koukam, ze jsem to poslal na spatne vlakno. hehe
                      KyberNet
          • Re: No to by mě
            12.02.2025 20:41

            Obávám se, abychom nakonec nezvraceli tak nějak všichni. Vždycky může být ještě hůř. Viz. třeba Alenka Š. o té jsem si myslel, že ji nikdo nepřekoná a hle objevil se Zbyněk Satanjuruj a já musel své tvrzení přehodnotit.
            Lišák
            •  
              12.02.2025 21:27

              Ty se ještě budeš divit, jeden by mel být opatrný v tom co si přeje.
              Make_CEZ_worthy_again
            • No právě.
              12.02.2025 21:19

              Stanjúra a ostatní, to je teda banda, jaká tu ještě od revoluce nebyla.....
              Arkadij Gajdar
              • Re: No právě.
                13.02.2025 8:44

                Tak starej, a tak blbá paměť. Měli jsme tu jednoho šíleného premiéra za druhým. Jeden prodával ministerská křesla podivným podnikatelům. Nejméně dva byli ruští agenti. Jednoho najmenoval boss podsvětí, z titulu toho, že byl manžel zaměstnankyně toho bosse (tančila u tyče). Jiný byl ventil. Další se nechal bičovat sado maso dominou, ač údajně katolík. Je fakt nesnadné říci, který z nich byl nejhorší, většina opičáků zastává názor, že Babiš i Fiala jsou naopak naprosto průměrní a perfektně zapadají mezi ostatní.
                Orangutan
          • chytráci
            12.02.2025 20:37

            máte pravdu dělají to blbě v roce 2021 byly výdaje státu 1650 mld, loni už 2150 mld, jednoznačně chci aby se výdaje z kterých je 90% mandatorních vrátily zpět na uroven roku 2021, rozpočet bude v plusu, můžou se snízit daně, a že bude prum. důchod zase 16 k a učitel místo 55k bude mít zase 35k dyt to přeci chcete chytráci tak hop hop hop
            Mike -Green D. is killing Europe
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.12.2024990,46
31.01.20251 016,67
28.02.20251 011,79
31.03.20251 022,42
30.04.20251 078,89
31.05.20251 115,56
30.06.20251 128,13
31.07.20251 112,00
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2025