Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
TV sledovanost v České republice klesá

TV sledovanost v České republice klesá

18.5.2007 9:38
Autor: KBC/Patria

Celková TV sledovanost v České republice v roce 2005 meziročně poklesla o 5 % a v roce 2006 o 12 %, což je jeden z nejrychlejších poklesů sledovanosti v Evropě, podle konzultační společnosti OMD Media. Studie OMD Media uvádí, že pokles je způsoben novými druhy zábavy (internet), jinému životnímu stylu a všeobecně nudnému televiznímu programu.

Náš názor: Zrychlení poklesu sledovanosti v roce 2006 bylo způsobeno velice dobrým počasím, které láká k venkovním aktivitám, spíše než jakýmkoliv jiným faktorem. Dlouhodobý trend poklesu sledovanosti, vedle neměnného počtu čtenářů tisku, je konzistentní s přesunem reklamních rozpočtů do nových médií. Tento fakt je také zahrnut v našich modelech ocenění u mediálních akcií. V krátkodobém horizontu tento fakt hodnotíme z hlediska obchodování jako neutrální.


Váš názor
  • OMD je mediální agentura...
    18.5.2007 11:47

    OMD je mediální agentura...
    QEntity
  •  
    18.5.2007 10:16

    Že by si národ začal konečně uvědomovat slaboduchost vysílaných pořadů? Doufám, že ano, i když tomu moc nevěřím. To, že má "Nova" největší procentuální sledovanost svědčí spíše o tom, že jsme národ polointeligentů.
    Ant
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data