Před třemi měsíci jsem skusil svoje štěstí na burze.Vzhledem k mým možnostem a nehorázným poplatkům obecně, bez jakékoli rady, jediným kandidátem pro mě bylo FIO. Jsem z Ostravska. Kdykoli jsem přišel na pobočku v Ost. věnovali se mě poradili co věděli, upozornili na to co si mysleli, že je důležité. Mám i určité výhrady, málo přehledný a málo informující portál. Zubní kartáček musí mít český návod + seznam záručních opraven.Produkt burzy ne - pracně zjišťuješ, kdo je vydavatelem jaká je páka , případně další zprávy . nechci psát román. O ucelených informacích ze světa ani nemluvím. Pánové, místo blbostí o reklamě ,zjednodušte a zkompletujte svoje portály. Není vám hanba, (asi ne) že jako váš klient (platí pro oba) musím přecházet na německé ,polské případně jiné stránky, kde mám okamžitá data aniž bych platil nehorázné poplatky. Na co vlastně děláte reklamu, potřebujete dušičky zlepšete služby a pak inzerujte. Zatím jste nefér i když chápu, že na naši pidiburzičce a scela zvláštním státně bezprávním útvaru je možné všechno. Na burzu jsem přišel proto,že jako brzký důchodce s malou zahrádkou na ní se spolu s manželkou neuživíme a uspory požírá inflace a bankovní poplatky. Zatím se mě dáří vzdorovat a když bude i troch víc jsou děti vnuci. Prosím také TY , kteří se zde odflusrovávají-máte příležitost jinde. Ti ,kteří odešli a problematice rozuměli vraťte se občas. mě jste hodně pomohli i když jsem s vámi vždy nebyl steného názoru. Pokud jsem někoho nudil omlouvám se.
Novák