Celková sledovanost televize v České republice v prvních čtyřech měsících roku 2007 meziročně klesla o 16 %. Studie společnosti OMD Media uvádí, že pokles způsobily nové druhy zábavy (internet), levná DVD, bohatší životní styl a všeobecně nudná nabídka televizních programů.
Šéf rumunských, českých a slovenských operací CME, Adrian Sarbu, prodal 5% podíl v Pro TV do rukou CME za 49,8 mil. USD.
Náš názor: Zrychlení poklesu sledovanosti televize v roce 2006 lze přičíst dobrému loňskému počasí více než jakémukoliv jinému faktoru. Dlouhodobý trend klesající sledovanosti televizí, společně s neměnícím se počtem čtenářů tisku, odpovídá přesunu reklamních rozpočtů do nových médií, což je zahrnuto do našeho modelu ocenění pro mediální akcie. V krátkodobém horizontu vnímáme tuto zprávu jako neutrální pro obchodování s akciemi.