Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Nejvíce reklamních výdajů loni připadlo na Novu, Prima si výrazně polepšila

Nejvíce reklamních výdajů loni připadlo na Novu, Prima si výrazně polepšila

25.6.2007 9:35

Největší podíl hrubých výdajů firem na reklamu bez slev, bonusů a vzájemných výměnných obchodů loni v porovnání s televizemi, rádii a tištěnými tituly znovu připadala na Novu. Firmy si v minulém roce na Nově zaplatily reklamní prostor za 11,3 mld. , což je však o 18 % méně než v roce 2005. Píší to dnešní Hospodářské noviny s odvoláním na týdeník Marketing & Media a měsíčník Trend Marketing.

Podle údajů těchto magazínů si podle hrubých investic firem většina médií meziročně polepšila. Zatímco hrubé výdaje firem na reklamu do Novy klesly, bylo tomu u Primy, ČT1 a ČT2 naopak. Prima si meziročně polepšila o téměř 80 % na 8,2 mld. a umístila se tak mezi všemi médii na druhém místě. Třetí skončila ČT1, do které na reklamu přiteklo 3,8 mld. , což je o 36,6 % více než v roce 2005.

Na čtvrtém místě se umístila Mladá fronta Dnes s nárůstem o desetinu na 2,7 mld. , následovaná regionálními deníky Vltava-Labe-Press, jejíž hrubé příjmy z reklamy stouply o 6,4 % na 2,5 mld.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
14:30USA - Empire State Manufacturing index
15:15USA - Průmyslová výroba, m/m