Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
TV viewership declining

TV viewership declining

01.08.2007 9:16
Autor: KBC/Patria

According to OECD Communications Outlook, Czechs spent 2hrs and 47mins daily watching TV in June ‘07 in comparison with 3hrs 20mins in 1997. Despite the lower viewership, the price of TV ads grows. According to survey made by Mather agency, companies would rely more on TV, press, radio and billboard advertising in the near future, but afterwards they would switch into direct communication through SMS or MMS and internet.
Our view: We view the news as neutral. We anticipate continued growth in TV ads pricing based positive outlook for advertising spending growth. Meanwhile, internet is expected to remain the fastest growing segment of the advertising market.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Kalendář událostí
ČasUdálost
easyJet PLC (09/19 Q4)
Home Depot Inc/The (10/19 Q3, Bef-mkt)
Kohl's Corp (10/19 Q3, Bef-mkt)
TransDigm Group Inc (09/19 Q4, Bef-mkt)
12:45Medtronic PLC (10/19 Q2)
14:00HU - Jednání MNB, základní sazba
14:30USA - Počet nově zahájených staveb