SAN FRANCISCO (MEDIAFAX) - Internetová společnost (17,17 USD, -0,29%) předčila očekávání analytiků na Wall Street týkající se zisku i tržeb společnosti. Uvedla to ve středu agentura Reuters s tím, že za růstem zisku společnosti stojí obnovení aktivity na reklamním trhu ve třetím čtvrtletí.
je sice na druhém místě ve světě internetových vyhledávačů, kde jej poráží (551,72 USD, -0,07%), na druhou stranu se drží na prvním místě v prodeji internetové reklamy.
Příjmy společnosti z reklamy dosáhly vyšší úrovně, než se původně očekávalo. Podle analytika společnosti RBC Capital Markets Rosse Sandlera, dosáhl prodej reklamy dvouprocentního souvislého růstu. "V podstatě to znamená, že největší reklamní zadavatelé, kteří požadují vysokou kvalitu, se opět vrací k , ve třetím čtvrtletí dokonce ještě více, než v tom druhém," řekl Sandler.
Čistý zisk společnosti se meziročně ztrojnásobil, i když velké část z toho zisku společnost dosáhla prodejem svého podílu v čínské internetové společnosti alibaba.com.
Společnost tak ve třetím čtvrtletí dosáhla tržeb ve výši 1,13 miliardy dolarů, zatímco analytici předpovídali tržby ve výši 1,12 miliardy dolarů. Čistý zisk společnosti dosáhl 187,8 milionu dolarů, tedy 13 centů na akcii, přičemž analytici očekávali zisk ve výši sedmi centů na akcii. Ve stejném období loňského roku společnost dosáhla zisku 54,3 milionu dolarů, tedy čtyř centů na akcii.