V pondělí 25. ledna se trh pražské burzy rozroste o další emisi, náležící společnosti . Akcie byly poprvé uvedeny na americký trh Nasdaq 13. srpna loňského roku. V tomto týdnu firma úspěšně realizovala v USA emisi, v rámci které byly na ceně 10,5 USD/akcie vydány téměř tři miliony akcií a zároveň využity i dodatečné opce. Upsán tak byl maximální možný počet akcií, prostřednictvím kterých společnost získala bezmála 36 milionů dolarů (včetně využití opcí).
Prezident charakterizoval uplynulý rok 2009 jako klíčový milník ve vývoji společnosti. „Z provozního hlediska jsme dosáhli toho, co jsme si předsevzali: silného růstu v hlavním segmentu, zlepšení marže, obratu k pozitivnímu cash-flow, rozšíření využití naší softwarové platformy VX,“ uvedl k předběžným výsledkům hospodaření v posledním čtvrtletí a celém roce 2009 Gavin Campion. počítá s potvrzením celoročních příjmů na úrovni 47 milionů dolarů, což by znamenalo jejich meziroční růst o 99 %. Ve 4Q09 příjmy firmy dle zveřejněných odhadů vzrostly meziročně o 78 %. Pro fiskální rok 2010 management společnosti čeká další růst příjmů o přibližně 60 procent na více než 75 milionů dolarů s roční provozní EBITDA marží na úrovni 17,5 procenta. A co rok 2010? „V jeho průběhu se budeme nadále zaměřovat na rozšiřování naší stávající klientské základny a využívat příležitostí ke cross-sellingu mezi zákazníky společností The FeedRoom a Nunet. Vedle toho zahájíme využití významného růstového potenciálu IP videa v zemích skupiny BRIC. Věříme proto, že následující generace platformy VX – kterou začneme zavádět ve druhém čtvrtletí tohoto roku – jen podtrhne skutečnost, že jsme skutečně jediným univerzálním poskytovatelem IP videa pro všechny typy obrazovek na trhu, jehož formáty podporují počítačové vyhledávače, mobilní zařízení i IPTV televizory,“ uvedl Campion.
Významnou část čistého výnosu z prodeje akcií chce využít na financování akvizic a investic, zároveň firma zvažuje využití části čistého výnosu k posílení provozního kapitálu a k běžným firemním potřebám. Hlavní důraz je však kladen na růstovou strategii firmy. Jakou? Na to se budete moci zeptat jednoho z nejpovolanějších: výkonného ředitele Kaleila Isaza Tuzmana. Tuzman bude na vše, co Vás zajímá ke společnosti a její budoucnosti a k akciové emisi odpovídat v rámci exkluzivního online rozhovoru na Patria.cz krátce poté, co slavnostně odstartuje počátek jejího obchodování na pražské burze, v pondělí 25. ledna 2010 mezi 11 a 12 hodinou dopolední. Své dotazy, jako obvykle, budete moci pokládat od deváté hodiny ranní. Využijte příležitosti zeptat se přímo na vše, co Vás zajímá k novému přírůstku na domácím akciovém trhu!
Po skončení online rozhovoru bude následně publikován také videokomentář výkonného ředitele společnosti u příležitosti zahájení obchodování emise KITD na pražské burze.
O společnosti :
Společnost , Inc. je globální poskytovatel zákaznických softwarových řešení pro správu, řízení a prodej video obsahu na bázi internetových digitálních technologií a významný středoevropský dodavatel systémů pro výrobu a odbavení audiovizuálního vysílání. Za tuzemskou centrálou celé společnosti stojí zakladatelé Visual Connection, specializující se na přenos videa po internetu. Tu koupila v roce 2008 tehdy v Dubaji sídlící .
Zákaznická základna čítá přes 600 firemních zákazníků ve více než 30 zemích, včetně společností The Associated Press, , Squibb, Disney-ABC, General Motors, , IMG Worldwide, , , , Telefónica, Ministerstvo obrany USA, či . Společnost má své ústředí v Praze a hlavní pobočky v Kolíně nad Rýnem, Dubaji, Londýně, Melbourne, New Yorku, Stockholmu a Torontu. Na českém a slovenském trhu je hlavním dodavatelem zařízení a systémů pro výrobu a odbavení audiovizuálního vysílání. Systémy navržené a implementované společností fungují zejména v televizních a rozhlasových stanicích, studiích zaměřených na obrazovou a zvukovou produkci, postprodukci a grafiku, ve veřejných institucích, státní správě, školách a zdravotnictví. Firma také poskytuje služby streamingu, webcastingu a encodingu. Mezi největší klienty společnosti na českém a slovenském trhu patří Česká televize, TV , Prima TV, zpravodajské televize Z1, TV Markíza, Óčko, Slovenská televízia, Magistrát hl. m Prahy, Český rozhlas, společnost UPP a další.
Kdo je Kaleil Isaza Tuzman:
Kaleil je předsedou představenstva a výkonným ředitelem , Inc. se zodpovědností za řízení každodenního chodu firmy, business development, akvizice, rozvoj produktů, marketing a finanční řízení.
Před jeho vstupem do týmu Kaleil působil v roli prezidenta a provozního ředitele JumpTV a později výkonného ředitele JumpTV International. Ta je největším světovým zprostředkovatelem sportovních přenosů přes internet. Působil rovněž v čele KPE Inc., mezi jejíž klientelu patří Entertainment, Ciacon či Carnival Cruises.
Pět let Kaleil pracoval v investičním bankovnictví pro oblast rozvíjejících se trhů. Pracoval rovněž pro výbor zahraničních vztahů v rámci administrativ amerických prezidentů Williama J. Clintona a George W. Bush a byl jmenován Hispanic Magazine mezi stovku nejvlivnějších hispánců. Kaleil je držitelem stupně magna cum laude Harvardské univerzity.