Polský trh televizní reklamy zaznamenal v 1H11 meziroční nárůst o 8,6 %, uvedla mediální agentura MPG. Silný meziroční nárůst je podle MPG důsledkem nízké úrovně základního srovnávacího období (1H10), v němž se výrazně projevil pokles výdajů v dubnu 2010 kvůli celonárodnímu smutku (katastrofa u Smolenska).
Pokračování článku je dostupné jen klientům placených služeb Patria Plus / Investor Plus případně uživatelům platformy Patria Direct.
Pokud jste klientem těchto služeb, potom je nutné se Přihlásit.
V
rámci placeného informačního servisu získáte přístup ke kompletnímu zpravodajství
www.patria.cz bez jakýchkoliv omezení. Veškeré zprávy, komentáře a horké
zprávy jsou zobrazovány terminálovou metodou (bez nutnosti obnovovat stránku) bez
zpoždění a v plné verzi.
Nejen zpravodajství, ale i další služby získáte v Patria Plus / Investor Plus -
sms a e-mailové zpravodajství, data
z finančních trhů v reálném čase, kompletní analytický servis,
rozsáhlé databáze časových řad ke stažení, prognózy
vývoje a valuace, ekonomické fundamenty, nástroje
a kalkulátory... více