Ve čtvrtek 1. září startuje reklamní kampaň na loterii Loto společnosti . Celkové letošní marketingové investice dosáhnou pěti milionů eur (120 milionů Kč). Součástí kampaně je televizní spot, který byl inspirován příběhem boxera Rockyho a zazní v něm filmová skladba z filmu Rocky I Gonna Fly Now. o tom dnes informovala ČTK. Reklamní kampaň na podporu svých loterií spouštějí i konkurenční firmy. Tváří Sazky je hokejista Jaromír Jágr, loterii Tipsportu propaguje Leoš Mareš.
Vedle televizního spotu nasadí v rámci propagace Lota kampaň v tisku a venkovních médiích. Chybět nebude ani několik variant rozhlasových spotů, ve kterých opět vystupuje boxer Rocky. Ve čtvrtek se reklama objeví televizi, rádiu, na billboardech, bigboardech a citilightech, v pátek vyjdou v tisku inzeráty. Kampaň poběží do konce roku 2011.
"V příběhu Rockyho jsme našli řadu paralel. Je to příběh boje Davida, který vyzve na souboj Goliáše - a Loterie se chce v roli Davida ucházet o přízeň hráčů na českém loterijním trhu," uvedla marketingová ředitelka Loterie Lenka Janouchová.
uvedla 18. července po více než 50 letech monopolu Sazky novou loterii Loto. O týden dříve vstoupil na trh s loterií Tipšestka Tipsport. Obě firmy se pustily do konkurenčního boje se Sazkou poté, co tato největší loterijní společnost skončila koncem května v konkurzu.