Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Pot a slzy…

Pot a slzy…

19.10.2011 11:33
Autor: Anonymní Investor, ???

Potí se Vám ruce, stoupá tlak ve spáncích a buší srdce? Možná, že právě zrovna teď tohle zažíváte při pohledu na svoje portfolio. Podařilo se Vám dostat svou pozici do kladných čísel a máte neustále nutkání si ji kontrolovat. Adrenalin stoupá a Vy si říkáte, že tohle je už tak akorát a těch 6 % procent zhodnocení je lepší než nic, přestože trh se vyvíjí dle Vašich předpokladů a nic nenasvědčuje obratu. S uspokojením kliknete a pozici zavíráte. Život je krásný, přestože venku zrovna prší a Vy jste od rána nejedl.

Střih.

Rezignovaně civíte do monitoru a vlastně se na něj nechcete radši koukat. Vaše portfolio ztrácí již 36 % procent a vy víte, že neuděláte vůbec nic. Jak by řekl laboratorní potkan Eda z Prahy: Pánové, máme tu problém. Nám ale nezbývá než čekat a doufat. Doufat, že tenhle ošklivý slunečný den skončí. Nejradši byste se rozbrečel, ale to nejde - jste přeci jen chlap a brečíte pouze štěstím, když naše hokejová reprezentace promění rozhodující nájezd ve finále mistrovství světa. A nastavovat stop loss teď to už opravdu asi nemá smysl. Ono se to jednou otočí…

Emoce. Ovlivňují náš život, naše rozhodnutí, naše investiční rozhodnutí. A my těžko můžeme uspět, když je neudržíme na uzdě a nedodržujeme základní pravidla. V minulé glose jsem poukazoval na scénář ve druhém odstavci tohoto článku. Scénář v prvním odstavci je ale neméně důležitý. Držet se pravidla "Utni své ztráty brzy a nech své zisky růst" je obtížné, obzvláště pro začátečníky nebo pro příležitostné investory. Kromě toho, že základem obchodování je nastavení stop lossu, tak nastavení take profitu je neméně důležité. Ten by se měl nastavovat řádově výše než stop loss (samozřejmě myšleno v kladné absolutní hodnotě), zejména v případě, že se držíte dalšího osvědčeného pravidla, že trend je tvůj přítel.

Vždy nastavujte stop loss, utahujte ho více než při nastavení take profitu a obchodujte s trendem. Pokud se těchto pravidel budete držet, Vaše šance na úspěch v trzích výrazně roste.

Investor


P.S. Mimochodem taky jste si všimli, že zpráv o tom, že akcie jsou levné, je jaksi více než těch, že se pořád nacházíme v medvědím trendu?


Váš názor
  • To MERKUR1 (23.10.2011 9:45)
    25.10.2011 15:21

    Skvěle napsané a konec je přesně na AAA. Jistit se je třeba, neb nikdy nic dopředu nevíme. Známe jen 2 pravdy. Jednou z nich je čas, který neustále plyne bez zastavení a že zde nebudeme navěčnost. Toliko ke všem kritikům, radilům a neomylným machrům. "Pár měsíců též obchoduji, ale tvrdit opak (uvedeno výše) si nedovoluji."
    KONTO
  • Ještě si dovolím malé poučení pro experty níže
    23.10.2011 6:46

    Než koupíte akcii, podívejte se na management, na majitele, na správní radu, prostě na ty lidi, co firmě vládnou. Takže Orco, AAA, NWR atp. si koupí jenom blázen. Nebo podvodník, který doufá, že je lepší podvodník. Zkuste Apple, Oracle, Amazon, Google, Dell, McDonalds, atd. Investujte se slušnými lidmi, to je celé.
    Dan
    • Re: Ještě si dovolím malé poučení pro experty níže
      24.10.2011 10:23

      S tvým názorem mohou souhlasit převážně fundamentalisté. Já taky, i když jsem fundamentalista polovičnmí :-)) Druhou polivinu jsem zasvětil spekulaci :-))
      Jesse
      • Jasně
        26.10.2011 11:52

        Spekulace je úžasná zábava. Fundament platí pouze dlouhodobě, nakonec všichni žijeme a umíráme podle technické analýzy. Která sama o sobě má váhu jako věštění z délky sukní. Je však dobré držet jistý nadhled a cynismus a hlavně se pokoušet odhadnout, co udělají silné ruce. Hlavně nikdy nebýt s většinou - vždy kontra, proti všem. Ale masívní head and shoulders je pořád nutné brát vážně. Každopádně optimismus skoro vždy vyhraje a já jsem po dlouhé době 100% in. Jsme na prahu největší rally, co svět kdy viděl.
        Dan
        • Re: Jasně
          26.10.2011 11:58

          To vypadá Dane, že máš skvělý čuch na události příští. TA je o minulosti, o budoucnosti musí spekulant myslet sám...
          Jesse
  • Velmi vtipné
    23.10.2011 6:28

    - Vždy nastavujte stop loss, utahujte ho více než při nastavení take profitu a obchodujte s trendem. Pokud se těchto pravidel budete držet, Vaše šance na úspěch v trzích výrazně roste. - OK, jenom totální idiot má stop loss. Patria a všechny ostatní makléři znají vaše stop lossy - a tak si je vyberou, že jo. Není problém krátkodobě pohnout cenou. Ještě , že článek nikdo nepodepsal. Ale Patria se nebezpečně blíží soudnímu obvinění z podvodu.
    Dan
    • Re: Velmi vtipné
      23.10.2011 7:58

      Přečetl jsem si celé tohle vlákno, všichni mají svoji pravdu.Osobně stopky nepoužívám, protože mám čas si to kontrolovat denně.Jesse má pravdu v tom, že když má někdo určitý vztah k akcii a prodá ji, stéjně spekuluje na tom, že ji po párprocentním výklesu opět dokoupí zpět, protože si myslí, že to byla dostatečná korekce.Nesouhlasím ale s Jessim v tom, že je chyba tyhle tanečky dělat, protože např. když Merkur prodal nwr za 240kč a teoreticky by vlezl zpět na 220kč, stéjně ušetřil 20kč a to i přes to, že to letělo dolů dále.Dále si myslím, že Merkur je dost zkušený investor a ví, co dělá.Když si určí míru rizika, kterou je ochoten obětovat, je to správný moneymanagement.Ale je to věc názoru.Nemyslím si, že je chyba používat SL.Brooker sice stopku vidí, ale pochybuji, že má sílu stlačit např. čez o 5% dolů jen proto, že tu SL vidí.Různé podvůdky a machinace ale fungují všude,s tím souhlasím, takže kdo ví,jak to vlastně ve skutečnosti funguje.Např. když jsem začínal na forexech, totálně mě to séjmulo díky SL.V tom má Jesse 100% pravdu.Já jsem třeba odhadnul trend, ale pro jistotu jsem si vždy SL nastavoval.Bohužel zbytečně vysoko, ale to byly začátečnické chyby.Né jednou se mi stalo, že se cena zastavila přesně na mém SL.Normálně jsem byl přesvědčený, že to někdo dělá schválně, že to snad vidí a schválně mě vykopává a pak už to šlo tím správným směrem.Toš takové mám zkušenosti s SL, ale forex je stokrát rychlejší, myslím si, že s akciemi je to těžké srovnávat.
      gupik
      •  
        23.10.2011 15:23

        ...ono jde taky o čas který tomu denně věnuji.....neříkám, že sedím v jednom kuse před počítačem, ale pohyb sleduji tak, abych se při případném maléru mohl rozhodnout co s pozicí - opustit ji se ztrátou anebo setrvat, případně ještě dokoupit. SL tuto možnost operativy berou, prostě tě z pozice vyhodí na základ nastavení, provedeného dříve, tedy bez aktuálních informací. nepoužívám je ale pokud někdo koupí akcie a vývoj nemá čas sledovat - nebo ho tomu nechce dát, je SL řešením jak se nedostat do větší ztráty, než únosné.
        keris
      • To gupík.
        23.10.2011 9:45

        Velmi dobře napsané. Já mám v životě jednu filosofii, kterou se snažím dodržovat. Pokud se jedná o finance, za žádných okolností nevěř nikomu a ničemu, ale vždy jenom pouze sobě. Na druhé straně nikdy ze sebe nedělej neomylného Pána Boha a sám se nějakým způsobem zajišťuj proti svým rozhodnutím, protože s určitostí budou částečně špatná. Znám několik velmi schopných lidí, kteří jsou velcí právě v tom, že jsou schopni přiznat chyby a s určitostí můžeme říci, že neexistuje neomylné monstrum. Pokud ano, pak ať jde žádat o Nobelovu cenu a nesnižuje se debatami na těchto stránkách. Mám vcelku slušný účet a proto nedopustím abych o něj nějakou geniální klukovinou bez zajištění přišel, tak jak se to dnes stává mladým klukům, bez zkušeností, kteří začínají podnikat a myslí se, že jim patří svět. Nakonec skončí například v insolvenci, nebo v horším případě ve vězení a jenom z důvodu svojí naivity. Bavíme se zde o SL, ale nejde jen o ně, protože burzy nejsou ničím vyjímečným, je to jenom součást našeho života a tak jako na nich, tak i v reálném životě musíme být proti svým rozhodnutím, nebo nenadálým událostem nějakým způsobem pojištění. Pokud se budeme bavit o trzích, pak jednou formpu je SL ve fyzické podobě, ale můžeme být pojištěni i jiným způsobem. Prostě můžeme trhy sledovat a svoji míru rizika můžeme mít pouze v hlavě. Jednu možnost zde nastínil Jesse, ale to je pouze možnost jeho stylu a nástrojů, které používá a které se nenechají na akciovém trhu používat. Je tu odpor proti SL, jako celku, ale to je velký omyl, protože problém není v samotném SL, ale v tom, že někteří lidé absolutně nepochopili smysl jakéhokoli zajištění. Stále zde nastiňují katastrofické scénáře, ale pokud alespoň někdo umí počítat do deseti, pak nikdy na tyto jejich scénáře nemůže dojít, protože smysl je v míře rizika a velikosti nějakého druhu SL. Souhlasím i s tím, že v určitých situacích trhu, se možnost prolomení velkého počtu SL zneužívá, ale na druhé straně se tak neděje každý den. Každý vstupujeme do nějaké pozice s vědomím, že chceme vydělat. Pokud naše závěry byli špatné, nebo se situace změnila, je snad v našem zájmu, abychom trh opustili, protože jít proti němu je naprostý nesmysl. Padl zde názor, že je dobré vyhledávat pouze silné a podhodnocené akcie. Souhlasím s tím a také se o to snažím, ale nikdy bych si nedovolil říci, že tato akcie je naprosto bezproblémová a nic se této společnosti nemůže stát a nikdy bych si nedovolil říci, že tato cena je již podhodnocená. Za svůj život, včetně osmnácti let na trzích jsem několikrát tvrdil, že se nemůže nic stát, ale život mě vyškolil, že nikdy neříkej nikdy a stále můžu žít na slušné úrovni jenom proto, protože jsem vždy byl nějakým způsobem zajištěný a utpěl jsem pouze malou ztrátu, která mě neohrozila. Kdysi jsem mluvil s člověkem, který zažil cirkus kolem ENRONU. Společnosti, která přeci byla mezi TOP firmami a podle některých investorů se nemohlo nic stát. Vyprávěl mě, kolik bohatých lidí z jeho okolí skončilo v naprosté chudobě, jenom proto, protože si nepřipustili nějakou možnost nenadálých skutečností. Je úplně jedno, jakým způsobem je kdo zajištěn, ale je nehorázně naivní pokud si někdo hraje na neomylného génia, kterému se nemůže nic stát. Trh je mocný a my drobní investoři jsme jenom kapkou v moři, kterou trh vždy rozmáčkne. Padají zde názory, že ten kdo používá SL, je nějakým způsobem vadný, ale některé lidi znám, SL používají mnoho let, jsou velmi úspěšní a pokud by zde zveřejnili svoje konta, možná, že by se kritikům SL opotili čela, protože pochopí, že takto schopní nikdy nebudou. A závěrem. Proč máme povinné ručení, proč máme zdravotní pojištění atd? Možná právě proto, že to je dobré být chráněn proti nenadálým situacím. A co trhy, ty jsou jiné?
        MERKUR1
        • To Merkur1
          24.10.2011 10:20

          Já jsem Merkure přesvědčen, že se NIKDO z místních diskutérů nestaví do role neomylného guru akciových trhů. Jak říká velká medvědice - ať si každý rozhodne sám, jestli bloncku nebo brunetku, ale o to tady přece jde. Vyměňujeme si názory, tedy i postoje v praxi, jak si kdo našel tu svoji parketu. Možná jen nejsi schopen přijmout fakt, že v naší "sociální skupině" spekulantů jsme každý originál, jedinec, s vlastním názorem. Děkuj Bohu, že patříš mezi spekulanty. Ti co nemají vlohy a talent být mezi samostaně myslícími lidmi, ten je součástí stáda tam někde na druhém břehu. Kdo vstoupil na Burzu a talent postrádá, ten už jistě skončil... Už to chápeš? Proto bych uvítal, kdybys nikoho za neomylného nepovažoval, protože mezi myslícími lidmi jistě narazíš i na extrémní názory, které si umí jejich autor obhájit. Přeji hezký den :-))
          Jesse
          • Re: To Jesse.
            24.10.2011 13:27

            S Tvým článkem se ztotožňuji, ale moje reakce směřovala k lidem, kterým chybí naprostá tolerance, kteří mají pouze svojí pravdu, neumí tolerovat druhé a používají argumentační aroganci. Prostě kdo má jiný názor než já, ten musí být zákonitě špatný. Někdo sem napsal nějaký článek a mohu s ním souhlasit, nebo nemusím, ale pak se budu snažit vézt diskuzi, kde budu s tímto názorem polemizovat. Zde ale padaly názory, že ten kdo se zastával autora, ten jen kecá nesmysli, kdo o tom píše, ten je schopen se živit pouze psaním nesmyslů, ale jako obchodník je k ničemu. V této souvislosti zde byli vzpomenuti autoři Finančníku. Já s jejich některými názory také nesouhlasím, ale respektuji je a pokud se týká jejich obchodnických úspěchů, pak dokázali hodně a já před nimi smekám, protože jejich styl obchodování je životaschopný. Pokud bysme byli všichni úspěšní jako oni, pak by nám ke štěstí v této oblasti asi nic nescházelo. Proto respektuji jiné názory, samozřejmě i Tvoje, i když jsem si zvolil jinou cestu, ale určitě mezi námi může probíhat slušná výměna názorů. Nehodlám ale respektovat hulváty, kteří jsou jenom arogantně agresivní. Když se do některých článků začteš pak zde najdeš mnoho věcí, které jsem popsal. Přeji hezký den.
            MERKUR1
          • Re: To Merkur1
            24.10.2011 11:28

            Malá poznámka SL se vybírají na tom či onom titulu velmi často, není to žádný extrém. Na Forexu je to denní chleba SL se vyrážejí i několikrát za den. Dát Stopáka znamená poslat o sobě informaci brookerům a stát se zranitelnějším. Oni jsou v podstatě zločinci a vy jste jejich oběti. Po jedenácti letech obchodování uznávám , že vám stopka může zachránit účet a někdo je možná ochoten platit tuto hroznou daň. Jde to obejít mentální stopkou , ale jen málo lidí na to má- a tak se stopkou i bez se většina lidí stejně dostane do prodělku. Na FX vydělává jen 5% lidí. U akcií bych souhlasil, že je opravdu třeba obchodovat se slušnými lidmi a pak až řešit SL.
            Nero
  • Pánové, prosím vás
    21.10.2011 16:34

    já jsem koupila třináct lotů CETV za 370korun a stop los jsem si zadala na cenu 371...Moje konto je půlku menší, slabší, lehčí a měkčí...Nevíte, co dělám špatně?
    ZUZKA
    • Děláš špatně
      23.10.2011 6:32

      úplně všechno. Evidentně máš víc peněz než rozumu. Raději běž do casina, tam s Tvým IQ prohraješ taky, ale třeba dostaneš aspoň zadarmo panáka.
      Dan
      • Dan
        23.10.2011 15:29

        Všichni nemohou být tak chytří a úspěšní jako Ty.Předpokládám,že máš hlavu velikosti tykve,aby se Ti tam vlezlo Tvé IQ.
        Velkamedvědice
      • Re: Děláš špatně
        23.10.2011 15:04

        s mým IQ bych možná v Casinu neprohrála úplně všechno, jelikož Casino není o IQ...Možná si tam někdy zkuste zajít, aby jste věděl, jak to tam chodí, pane s vysokým IQ
        ZUZKA
        •  
          24.10.2011 3:32

          Zkus hrát blackjack a počítat karty. A vyhraješ. Ale to chce právě malinko toho...atd
          Dan
        • Zuzka
          23.10.2011 15:31

          Na pokraji komatu,házím prachy do matu http://www.youtube.com/watch?v=vcXwbFskfys&feature=related
          Velkamedvědice
          • I can beat that
            24.10.2011 3:43

            http://www.youtube.com/watch?v=bjFHcbbklaA
            Dan
    • Re: Pánové, prosím vás
      21.10.2011 16:47

      Zuzko, dnes není Apríl, ale pátek 21.10.2011 :-)))
      Jesse
      • V pátek
        21.10.2011 16:52

        si ale prču ze sebe taky můžu dělat, nebo ne??Máš dopis na cetce)
        ZUZKA
        • Re: V pátek
          21.10.2011 16:56

          he? co to je dopis? objasni mi to trochu :-)
          Jesse
          • Jesse
            21.10.2011 17:05

            Jako že klikneš na vlákno Cetv a čteš pro Jesse..
            Velkamedvědice
            • méďo
              21.10.2011 17:14

              už tam letím, že mě to vola nenapadlo :-))
              Jesse
  • Názor
    19.10.2011 12:30

    Úplně k ničemu článek.
    vini
    • Re: Názor
      21.10.2011 11:34

      Ve své podstatě velmi pravdivý článek, protože v obchodování investičních nástrojů můžeme kontrolovat pouze velikost svojí ztráty. Vše ostatní je v rukách jiných a pokud budeme na ních závislí, pak by se nám také mohlo stát, že vymažeme brzy účet a to hlavně v pákových produktech. Je zde dost lidí, kteří nakoupili ORCO na cenách kolem 3000 korun, stále vysvětlovali, že stop- loss je nesmysl a dnes jim nic jiného nezbývá, aby se pouze modlili, že zachrání alespoň pár procent investice. Nikdo nám nezaručí, že firma vyhlásí například profit warning, nebo se dostane do konkurzu. V prvním případě se to týkalo Zentivy, ve druhém ECM. Bylo by naprostou hloupé, pokud bychom nechali ztáty nekontrolovatelně běžet a stále si nalhávali, že se to obrátí. Nikdo nám v těchto případech nezaručí minulé ceny, ani naše nákupky atd. Pokud budeme používat rozumně stop- loss pak múžeme mít z deseti obchodů pouze například tři ziskové a musíme být v celkovém profitu, protože zcénář nechte zisky růst, ale ze ztrát rychle utíkejte, nám to musí zákonitě logicky zaručit.
      MERKUR1
      •  
        21.10.2011 12:28

        Presne tohle mam na mysli :) Velmi pekne a presne popsano. Opakovane nastupy do pozic a kumulace stopu a poplatku ve vetsine vyusti ve vetsi ztraty nez drzet pozici v dobrych titulech a do poklesu prikupovat.
        Pavouk
      •  
        21.10.2011 12:13

        Pravděpodobně budete se svým extrémně subjektivním názorem broker, nebo tak něco, že... Mám rád příklady, tedy uvedu ten, o kterém píšete - ORCO. Nic nebránilo spekulantům zavřít zisk na 3.000,- a už vůbec nic jim nebránilo při postupném a dlouhém vyklesávání titul prodat. Měli na to času dost, což je specifikum, protože žádný titul se nechová stejně. Položím otázku: jste si jist, že kdyby zadávali SL, že by po uzavření ztráty a dalším poklesu (řekněme 100,-) opět nenakupovali? To je věc, kterou nemůžete vyslovit ani teoreticky, protože neznáte povahy spekulantů. Zapomínáte, že většina těchto lidí měla asi z nějakého důvodu titul ráda a je tedy pravděpodobné, že by se chtěli vrátit. Minimálně proto, že by si chtěli "dočasnou" ztrátu kompenzovat příštím ziskem. Pak by podle vás při opětovném nákupu zadávali SL a situace by se opakovala... a tak by to šlo X-krát až do dnešní ceny a ztráty by utěšeně narůstaly a narůstaly... a troufám si tvrdit, že by byly mnohem vyšší, protože by se k nim připočítávaly i poplatky a další zmatkovité zadávání pokynů, což je při nervové labilitě zcela pochopitelné. Jediný kdo na tomto získá je broker, který SL propaguje, ale neupozorní klienta na mnoho dalších alternativ... Stopákům říkám zásadní NE. BTW: hráči, kteří umí snést riziko, umí improvizovat, povznést se na momentální ztrátovost, jsou velkorysí a nejančí u každého pohybu... tito nemusí SL nikdy zadávat :-))
        Jesse
        •  
          21.10.2011 13:03

          Nejsem žádný broker, o obchodování akcií se pokouším od roku 1994, takže nějaké zkušenosti již mám. Můj názor není extrémně subjektivní, protože všichni mojí známí ho používají a vděčí mu za to, že na trzích bezproblému žijí a jsou si jisti, že jsou chráněni proti nenadálím situacím. Je v zájmu každého, aby si vstupem do pozice určil i možnou maximální ztrátu. To je to jediné, co můžeme udělat a pokud se na to vykašleme, dostaneme se do pozice stálého nalhávání si, že se to časem obrátí a zákonitě to musí skončit velkou ztrátou, kterou můžeme dlouhým vysedáváním v pozici vymazat, nebo také to může skončit katastrofou. V této situaci nejsme vlastními pány, ale pouze jsme závislí na okolnostech, které nemůžeme v žádném případě ovlivnit. Stačí se podívat do vlákna NWR, kolik tam je lidí s nákupkou 260 korun a kteří drží stále a jen se utěšují. Já jsem tuto nákupku také měl, ale pozici jsem prodal na 240 korunách. Ano prodělal jsem, ale nikdy bych nedržel pozici na dnešní úrovně 140 korun. Možná, že se časem cena vrátí zpět, ale nebude to hned a pokud ano pak po růstu o 120 korun na akcii budou někteří v balíku, ale oni budou pouze na nule. Pokud bych koupil já dnes, pak bych mohl říci, že moje nákupka je 140 + 20i korunová ztráta, tedy na úrovni 160 korun a to je velký rozdíl proti ceně 260 korun některých jiných lidí, kteří striktně odmítají stop- loss. Já mám z této pozice ztátu, ale tím, že používám stop- loss, pak ta byla malá, v současné situaci mám peníze v hotovosti a již část jsem dalšími obchody vymazal. Kdo sedí na NWR za 260, má pouze akcie, na kterých udělal nehoráznou ztrátu a pouze musí čekat, že se vše v dobré obrátí. Ale co když se ekonomická situace ještě zhorší? Co když se nepodaří plně vyřešit dluhovou situaci? Atd.......Kolik bude cena akcie potom? Říkáte, že věčným vyhazování z pozice a opětovným vstupováním do pozice bude ztráta ještě větší. To snad nemyslíte vážně, protože to bych musel být nehorázný tupec, abych vstupoval stále dokola do pozice proti trhu. Snad stačí jedna malá ztráta, aby člověk jenom trochu znalý pochopil situaci a počkal až se cena dostane o podstatné procenta níže a pak se pokusil znovu. V tomto mém zcénáři nemůže nikdy dojít na Vaše slova, protože moje ztráta vždy bude pouze zlomkem celkové ztráty trhu. A to se bavíme pouze o akciích, kde můžete roky sedět v pozici, ale kdybyste takto přistupoval k pákovým instrumentům, můžete si být jist, že byste účet hodně rychle vymazal a zbylo by Vám pouze to, že byste se mohl na trhy pouze dívat.
          MERKUR1
Aktuální komentáře
25.04.2024
18:30Staro – nový technologický cyklus a atraktivita růstových akcií
17:05Martin Kycelt: Překvapivé reakce na výsledky Tesly a Meta Platforms
16:47Slabé HDP s vyššími inflačními tlaky. Po výsledcích se trhy potýkají i s makrodaty  
16:00SATPO finance, s.r.o.: Výroční finanční zpráva za rok 2023
16:00City Home finance III, s.r.o: Výroční finanční zpráva za rok 2023
15:46Braňo Soták k výsledkům Meta Platforms a staronové cílové ceně: Silná čísla "po zásluze" potrestána, akcie -15 %  
15:13Hermes vzdoruje zpomalení prodeje luxusního zboží, akcie však s dobrými výsledky dopředu počítaly  
12:50Deusche Bank s nejlepšími čísly od roku 2013. Zpět v čele ziskovosti investiční bankovnictví
12:09Sazby výš po delší dobu a trh zralý na další korekci?
11:37Miliardáři by podle ministrů G20 měli platit dvouprocentní majetkovou daň
11:08Těžařská firma BHP chce rivala Anglo American, vznikl by největší producent mědi
11:02Jak jsou na tom velké techy? Meta nalomila důvěru investorů  
10:24Meta navyšuje výdaje na AI. Investoři se ale obávají, zda se vynaložené peníze vrátí
10:18JTPEG Croatia Financing I, a.s.: Zveřejnění Roční finanční zprávy emitenta za rok 2023
10:12MONETA Money Bank, a.s.: Uveřejnění vnitřní informace
9:34Komerční banka, a.s.: Oznámení o přijatých usneseních na VH KB konané dne 24.4.2024
9:02Rozbřesk: Dnes se ukáže, jak Evropě Amerika utíká
8:52Moneta oznámila výsledky, Meta Platforms utratí o miliardu více na AI a futures jsou smíšené  
7:37Moneta dosáhla zisku 1,3 miliardy korun a je na dobré cestě doručit celoroční cíl
6:09Asijské akcie v éře dividend podle Fidelity

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Kalendář událostí
ČasUdálost
14:30USA - HDP, q/q a
14:30USA - Nové žádosti o dávky v nezam.