Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
CETV čeká na trzích ve 4Q rychlejší růst výdajů na reklamu, napřesrok v ČR posílí

CETV čeká na trzích ve 4Q rychlejší růst výdajů na reklamu, napřesrok v ČR posílí

26.10.2011 15:37, aktualizováno: 26.10. 15:45
Autor: Redakce, Patria Online

Aktualizováno

Česká legislativa omezující televizní reklamu na veřejnoprávních kanálech umožní mediální skupině Central European Media Enterprises (CETV) navýšit v roce 2012 svůj tržní podíl. Posílení v příštím roce očekává také v Chorvatsku a na další čtveřici zbylých trhů, kde má CETV (205 CZK, 2,50%) zastoupení má dojít minimálně k udržení pozic. Růst však nemají jen podíly, ale i celkové výdaje inzerentů na reklamu. Po 1% růstu ve třetím kvartále firma dnes odpoledne uvedl, že pro poslední čtvrtletí roku očekává zrychlení růstu celkových výdajů na reklamu na všech svých trzích na 2 procenta.

Mediální skupina CETV v prezentaci pro konferenční hovor s analytiky po výsledcích za třetí kvartál dále oznámila, že její hlavní prioritou pro příští rok bude organický růst. „V posledních kvartálech jsme ukázali naši schopnost růst i na klesajících či stagnujících trzích s televizní reklamou. Makroekonomické podmínky v roce 2012 sice mohou být výzvou, ale budeme usilovat o dosažení dalšího růstu,“ popisuje své cíle CETV.

CETV kromě výše zmíněného očekávání růstu tržního podílu v ČR a Chorvatsku počítá s udržením nebo navýšením podílu na ostatních trzích (na Slovensku, v Rumunsku, Bulharsku a Slovinsku).

Z pohledu volného cash flow společnost očekává, že se do konce roku dostane do černých čísel poté, co snížila schodek ze 74 milionů dolarů po třech kvartálech loňského roku na 4 miliony dolarů na konci letošního září. Dále chce v letošním roce i na současných slabých trzích udržet úroveň likvidity na 200 milionech dolarů (na konci 3Q11 asi 261 mil. USD).

„V roce 2012 budeme pokračovat v dodržování finanční disciplíny a ve snižování zadlužení a soustředíme se na další diverzifikaci příjmů skrze naši strategii jediného obsahu distribuovaného přes vícero distribučních kanálů,“ píše se v prezentaci CETV.

(Zdroj: CETV, Bloomberg)


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data