Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - horké zprávy

SPIR: Blokování internetové reklamy v tuzemsku uživateli v posledních letech stouplo. Uživatelé se tak snaží vyhnout obtěžujícím formám inzerce, mají také obavu ze sledování svých osobních dat. Průzkum ukázal, že reklamu aktivně blokuje až 12 % uživatelů. Při přepočtu na výdaje na internetovou reklamu loni by to podle sdružení znamenalo ušlé výnosy 1,2 miliardy korun pro provozovatele webů. (ČTK)


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data