Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články

Výdaje na televizní reklamu vzrostly

19.12.2005 9:33

Hrubé výdaje na televizní reklamu vzrostly v září meziročně o 17 %, na celkových 2,57 mld. Kč. Televizní stanice odvysílaly v porovnání s minulým rokem v září o 38,5 hodin reklamy více: TV Nova (vlastněna společností CME) o 21 hodin a konkurenční TV Prima o 13 hodin více. TV Prima zvýšila meziročně svůj zásah reklamy u diváků (měřenou pomocí GRP bodů) o 7,4 bodu na 31,8 %. Sledovanost TV Nova poklesla o 7,3 bodu na 57,7 %, zatímco její podíl byl na jaře kolem 70 %. Celkově si myslíme, že tato zpráva je pro CME pozitivní, ale neměla by mít větší efekt na cenu titulu. Opakujeme naše doporučení Koupit.

Zásah reklamy u diváků (GRP) od března 2005

 

Nova

Prima

ČT

 

2005

2004

2005

2004

2005

2004

Březen

70,0

62,9

18,3

24,0

11,8

13,1

Duben

70,2

63,6

19,6

22,7

10,2

13,7

Květen

67,5

63,4

22,0

23,8

10,5

12,7

Červen

70,0

62,0

20,8

25,1

9,2

12,9

Červenec

67,1

59,7

17,2

21,8

15,6

18,5

Srpen

63,5

59,3

21,0

22,4

15,5

18,4

Září

62,5

61,7

26,6

26,0

10,9

12,2

Říjen

59,3

62,7

30,5

26,4

10,1

10,8

Listopad

57,7

65,0

31,8

24,4

10,5

10,6

Zdroj: ČTK


Reklama
Nově na Patria.cz - obchodní signály na forexu podle technických indikátorů ADX, Williams R% a klouzavých průměrů!
Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
16:00USA - Index spotř. důvěry Conference Board