Hrubé výdaje na televizní reklamu vzrostly v září meziročně o 19 %, na celkových 2,55 mld. Kč. Televizní stanice odvysílaly v září meziročně o 39 hodin víc reklamy: TV Nova (vlastněna společností CME) o 38 hodin a konkurenční TV Prima o 42 minut více. TV Prima zvýšila meziročně svojí sledovanost (měřenou pomocí GRP bodů) o 4,1 na 30,5 %, zatímco sledovanost TV Nova poklesla o 3,4 bodu na 59,3 %.
Zásah reklamy u diváků (GRP) za poslední čtvrtletí
TV Nova TV Prima Čt
2005 2004 2005 2004 2005 2004
Březen 70,0 62,9 18,3 24,0 11,8 13,1
Duben 70,2 63,6 19,6 22,7 10,2 13,7
Květen 67,5 63,4 22,0 23,8 10,5 12,7
Červen 70,0 62,0 20,8 25,1 9,2 12,9
Červenec 67,1 59,7 17,2 21,8 15,6 18,5
Srpen 63,5 59,3 21,0 22,4 15,5 18,4
Září 62,5 61,7 26,6 26,0 10,9 12,2
Říjen 59,3 62,7 30,5 26,4 10,1 10,8
(Zdroj ČTK)
10. a 11. listopadu pořádá CME v Praze dny investorů.