Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články

Výdaje na televizní reklamu v září vzrostly o 19 %

10.11.2005 9:38
Autor: Tomáš Gatěk, Patria Finance

Hrubé výdaje na televizní reklamu vzrostly v září meziročně o 19 %, na celkových 2,55 mld. Kč. Televizní stanice odvysílaly v září meziročně o 39 hodin víc reklamy: TV Nova (vlastněna společností CME) o 38 hodin a konkurenční TV Prima o 42 minut více. TV Prima zvýšila meziročně svojí sledovanost (měřenou pomocí GRP bodů) o 4,1 na 30,5 %, zatímco sledovanost TV Nova poklesla o 3,4 bodu na 59,3 %.

Zásah reklamy u diváků (GRP) za poslední čtvrtletí TV Nova TV Prima Čt 2005 2004 2005 2004 2005 2004 Březen 70,0 62,9 18,3 24,0 11,8 13,1 Duben 70,2 63,6 19,6 22,7 10,2 13,7 Květen 67,5 63,4 22,0 23,8 10,5 12,7 Červen 70,0 62,0 20,8 25,1 9,2 12,9 Červenec 67,1 59,7 17,2 21,8 15,6 18,5 Srpen 63,5 59,3 21,0 22,4 15,5 18,4 Září 62,5 61,7 26,6 26,0 10,9 12,2 Říjen 59,3 62,7 30,5 26,4 10,1 10,8 (Zdroj ČTK)

10. a 11. listopadu pořádá CME v Praze dny investorů.


Reklama
Nově na Patria.cz - obchodní signály na forexu podle technických indikátorů ADX, Williams R% a klouzavých průměrů!
Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
1:30JP - PMI v průmyslu
9:30DE - PMI v průmyslu
10:00EMU - PMI v průmyslu
13:30USA - Objednávky zboží dlouh. spotřeby, m/m