Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články

Expenditure on TV ads increased

10.11.2005 8:37
Autor: Tomáš Gatěk, Patria Finance

CME: Gross expenditure on TV ads increased in September by 19% y/y, to total CZK 2.55bn. In September TV stations broadcasted 39 hours more advertisements y/y: TV Nova (owned by CME) 38 hours more while its biggest rival TV Prima 42 minutes more. However, TV Prima increased its ad audience share (indicated by GRP points) by 4.1 y/y to 30.5%, TV Nova declined by 3.4 points to 59.3%.

TV’s share in GRP in the last quarter 
 		TV Nova		TV Prima	CT
 		2005	2004	2005	2004	2005	2004
March		70.0	62.9	18.3	24.0	11.8	13.1
April		70.2	63.6	19.6	22.7	10.2	13.7
May		67.5	63.4	22.0	23.8	10.5	12.7
Jun		70.0	62.0	20.8	25.1	9.2	12.9
July		67.1	59.7	17.2	21.8	15.6	18.5
August		63.5	59.3	21.0	22.4	15.5	18.4
September	62.5	61.7	26.6	26.0	10.9	12.2
October		59.3	62.7	30.5	26.4	10.1	10.8



Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
10:00DE - Index podnikatelského klimatu Ifo
16:00USA - Prodeje nových domů