Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Výdaje za televizní reklamu rostou, Nova nabízí více reklamního času

Výdaje za televizní reklamu rostou, Nova nabízí více reklamního času

18.8.2005 9:24
Autor: Tomáš Gatěk, Patria Finance

Hrubé výdaje za TV reklamy v červenci vzrostly o 32 % yoy na 1,1 mld. Kč s celkovým reklamním časem rostoucím o 15,5 %. TV Nova nabídla o 20 hodin reklamního vysílaní více, zatímco její rival TV Prima nabídla o 4 % méně. Největším inzerentem byla společnost Danone, s výdaji v hodnotě 108 mil. Kč, Unilever 77,3 mil. Kč, Procter&Gamble 77 mil. Kč, Reckitt Benckiser 75 mil. Kč a Coca-Cola 53 mil. Kč.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data