Zda se ze vy Ondroo zase nechapete, jak funguje bezna letecka spolecnost. Jinak by jste nemohl napsat, že má ČSA v ČR monopol a že ČSA pomáhají hlavně státní zakázky. ČSA podnikají už od dob komunismu na neregulovaném, když ne celosvětovém tak určitě celoevropském trhu, takže se pohybuje v tvrdém konkurenčním prostředí a nutno podotknout že drtivá většina zákazníků nejsou občané ČR, ale zahraniční zákazníci, kteří mají velkou možnost výběru, se kterou aerolinkou se do ČR vypraví, protože pokud se jen trohu budete snažit hledat informace, zjistíte, že do ČR létají již desítky společností ke kterým v posledních letech přibyla i domácí konkurece. Na ruzyňském letišti totiž neexistuje protekce domácího přepravce jako je to v Londýně , kde mají British Airways jednoznačnou protekci v podobě lukrativních timeslotů a menších poplatků. Potud k vašemu pomýlenému argumentu o monopolu.
No a pokud jde o státní zakázky , Můžete mi prosím Vás vysvětlit, jaký druh státní zakázky by mohl ČSA prospět?????? ČSA je dopravní společnost , v úvahu tedy připadá pouze zakázka na přepravu, ale aby měla zakázka nějaký zásadní vliv na ekonomiku provozu při 150 pravidelných letech denně, musel by to být sakra velký objem přepravených pasažérů. A těch pár poslanců a ministrů , kteří dostanou letenku proplacenou, to opravdu nevytrhne.
(Mě osobně by se tedy líbila jednosměrná letenka pro celou vládu a parlament i se senátem někam na pustý ostrov ....)
NA závěr však souhlasím, že jako kažkému státnímu podniku i ČSA restrukturalizace neuškodí...
Xol