Jak jsme již uvedli dříve, společnost operuje na téměř nasyceném trhu (penetrace by mohla do konce roku 2003 přesáhnout 90%, s tržním podílem Eurotelu 45 %), kde se zaměření orientuje na udržení stávajících zákazníků, optimalizaci capex a opex. Domníváme se, že v následujícím období bude stále výraznější hybnou silou zostřující se konkurence v odvětví, která bude negativně ovlivňovat tržby a marže operátorů. V současné době má Eurotel stále status nejlepší vnímané kvality služby, umožňující mu prémiové ceny a výborné operační marže.
USGAAP, mil.Kč 9M 2003 9M 2002 %změna 9M 2003e
Tržby 21 597 21 220 1,78% 21 249
EBITDA 11 134 10 786 3,23% 10 858
EBIT na 7 366 na 7 260
Zisk před zdaněním 7 585 7 338 3,37% 7 363
Čistý zisk 5 533 5 076 9,00% 5 438
Počet zák. v mil. 4,02 3,68 9,27% 4,03
Jiří Soustružník