Škoda Auto oznámila, že v červenci zvýšila prodej na domácím trhu meziročně o 9,2% na 6 559 vozů. Podle zprávy tak dosáhla se značkami fabia, octavia a superb 52% tuzemského tržního podílu. Za vyšší prodej údajně vděčí prodejním a reklamním kampaním z uplynulých měsíců.
Z jednotlivých značek Škoda prodala v červenci nejvíce fabií (4 985), dále octavií (1 243) a nakonec superbů (331). Ještě v pololetí přitom automobilka hlásila pokles celosvětového prodeje o 0,9% a v ČR dokonce o 8% na 36 702. V pololetí měl podíl Škody na domácím trhu činit 48%.
Škoda Auto na začátku srpna redukovala výrobu superbů v továrně v Kvasinách z 80 na 75 týdně. Ve srovnání se začátkem výroby tohoto luxusního vozidla (150 týdně) je produkce již na poloviční výši. Přebytečným zaměstnancům z Kvasin byla nabídnuta práce v Mladé Boleslavi.
(zdroj: ČTK)