Společnost Eurotel hodlá od 17. března na konec krátkých textových zpráv SMS posílaných přes internet vkládat reklamní texty sponzorů o délce 100 znaků. Na samotný text zprávy tak zůstane jen 60 znaků. Uvedla to na tiskové konferenci firma, zprávu již dříve přinesla ČTK.
Eurotel ke sponzorování SMS zpráv přes internet přistoupil, aby tuto službu mohl nadále poskytovat zdarma, uvedli na tiskové konferenci zástupci firmy. Konkurenční RadioMobil totiž zpoplatnil ve své síti T-Mobile zprávy SMS přes internet v únoru. Eurotel však zatím neumožní posílání SMS zpráv bez reklamního textu, a to ani zpoplatněných, uvedla ČTK.
Prodej reklamy do sponzorovaných SMS (Sponsored SMS) jako exklusivní partner mobilního operátora Eurotel zajišťuje Internetová společnost M.I.A., a.s. M.I.A zvítězila ve výběrovém řízení na tento projekt, uvádí se v dnešním tiskovém prohlášení společnosti.
Služba "sponsored SMS" současně otevírá zadavatelům reklamy, agenturám i spotřebitelům přístup k novému a účinnému prostředku marketingové komunikace. Reklama je zobrazována jako součást osobní zprávy zaslané přes internetovou SMS bránu a je doručena „do kapes a tašek“ těch, které si přeje inzerent oslovit.
Prostřednictvím tohoto komunikačního nástroje získávají inzerenti možnost zasáhnout téměř 4 milióny uživatelů mobilní sítě Eurotel. Nové interaktivní médium nabízí zadavatelům reklamy, agenturám i spotřebitelům řadu výhod. Nízká cena a vysoký účinek této reklamy vytvářejí novou dimenzi komunikace s klientem. Velkou předností je motivace a zaujetí číst osobní zprávy doručené na mobilní přístroj příjemce.
Sponsored SMS nabízí vysokou hodnotu komunikace spojenou s investicí do tohoto nového reklamního média, kterou inzerenti jistě ocení. Projekt Sponsored SMS je novým důmyslným marketingovým nástrojem využívajícím velmi rozšířeného využití mobilní komunikace v České Republice. Těží především ze stále rostoucí popularity SMS zasílaných na mobilní přístroje přes www rozhraní a jedinečnosti takto individuálně zaslané zprávy.
Aplikace Sponsored SMS zajišťující řešení reklamních SMS byla vyvinuta společností Eurotel Praha.
(zdroj: ČTK, tisková zpráva společnosti M.I.A.)