Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Mediální agentury vyjednávají o smlouvách s TV Nova

Mediální agentury vyjednávají o smlouvách s TV Nova

23.3.2006 8:44
Autor: Tomáš Gatěk, Patria Finance

Po včerejších zprávách v tisku, které naznačovaly, že některé mediální agentury, včetně druhé největší Medea, neobnoví smlouvu s TV Nova po navrženém 25% průměrném zvýšení cen, nám společnosti na včerejší roadshow v Praze oznámila, že všechny hlavní mediální agentury si objednaly reklamní čas i pro 2Q06. Dnešní tisk zároveň cituje některé agentury, které říkají, že hledají dohodu s TV Nova, když to cenové navýšení by pro některé inzerenty mohlo být sníženo a TV Nova nabídne určité pobídky pro ty co smlouvu uzavřou do konce března. Domníváme se, že TV Nova bude nakonec se svoji novou strategii úspěšná vzhledem k sedmileté stagnaci cen televizní reklamy, jejímu 40% diváckému podílu, snížení počtu reklam na státní televizi a stále relativně nízkém 48% podílu televizních reklamních výdajů na celkových výdajích ve srovnání s 60 % v ostatních rychle se rozvíjejících evropských zemích.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data