Po včerejších zprávách v tisku, které naznačovaly, že některé mediální agentury, včetně druhé největší Medea, neobnoví smlouvu s TV Nova po navrženém 25% průměrném zvýšení cen, nám společnosti na včerejší roadshow v Praze oznámila, že všechny hlavní mediální agentury si objednaly reklamní čas i pro 2Q06. Dnešní tisk zároveň cituje některé agentury, které říkají, že hledají dohodu s TV Nova, když to cenové navýšení by pro některé inzerenty mohlo být sníženo a TV Nova nabídne určité pobídky pro ty co smlouvu uzavřou do konce března. Domníváme se, že TV Nova bude nakonec se svoji novou strategii úspěšná vzhledem k sedmileté stagnaci cen televizní reklamy, jejímu 40% diváckému podílu, snížení počtu reklam na státní televizi a stále relativně nízkém 48% podílu televizních reklamních výdajů na celkových výdajích ve srovnání s 60 % v ostatních rychle se rozvíjejících evropských zemích.