Dobrý obraz a dobrý zvuk, ano, to bývala Sony, ikona mezi spotřební elektronikou, která dnes oprášila svůj zašlý lesk. Po letech trápení se v druhém pololetí loňského roku začalo blýskat na lepší časy a chytří investoři vsadili na americké vedení. Jmenovitě na Howarda Stringera, který prolomil bariéry a jako první cizinec vstoupil do vrcholného managementu japonské společnosti. LCD televizory, které Sony představila pod výrobním typem Bravia, se staly nejlépe prodávajícím se televizorem ve své kategorii na území Spojených států. Sony tak navázala na úspěšnou modelovou řadu Trinitron, která ovládla trh v letech 1960 až 1980.
Akcie Sony na americké burze za poslední 3 měsíce posílily o 33 % a dokonce přestály výprodej japonského trhu v uplynulém týdnu v návaznosti na aféru okolo Livedooru. Podle analytiků jsou i přes poslední nárůst akcie společnosti Sony laciné a jejich poměrový ukazatel P/Sales je 0,6, tedy na nejnižší úrovni, než kdykoliv před tím. CSFB minulý týden zvýšilo svoji 12měsíční cílovou cenu na 52,20 USD ze 47 USD. Dnes zveřejněné výsledky jen podtrhují celkový obrat firmy, a tak o Sony ještě určitě uslyšíme. A to ještě ke slovu nepřišly její filmové trumfy, „pražský“ James Bond či adaptace jedné z nejvíce prodávaných novel Da Vinciho šifra s Tomem Hanksem v hlavní roli.