Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články

V Leo Burnett mají své nápady dobře spočítané

10.02.2003 9:30
Autor: 

Díky Oracle Financials může Leo Burnett přesně a rychle vyčíslit náklady na jednotlivé kampaně a ocenit nápady svých kreativců.

Určit přesné náklady na běžný výrobek není s většinou ekonomických softwarů příliš obtížný úkol. Lze zjistit, kolik pracovních hodin zabrala jeho výroba, kolik bylo spotřebováno materiálu i jaké jsou další přímé a nepřímé náklady. Co ale dělat v případě, že je potřeba účtovat tak neuchopitelnou položku, jako je nápad? Před podobným problémem stojí nejen reklamní agentury, ale i personální agentury či třeba právní firmy – zkrátka všichni, kteří vytvářejí produkt, který nelze exaktně měřit. Většina klasických systémů podobné účtování nezvládá, přitom schopnost přesně určit cenu za kampaň je velice důležitá. Každý zákazník se totiž rozhoduje nejen podle výsledků kampaně, ale samozřejmě i podle ceny, za kterou je mu reklamní agentura schopna zakázku připravit.

Více informací

Rychlost rozhoduje
Leo Burnett patří k celosvětově největším a nejrenomovanějším reklamních agenturám. Před dvěma lety se zaměřila na důsledné sledování produktivity jednotlivých zakázek a vyhodnocování jejich úspěšnosti. Tento záměr si vyžádal výměnu softwaru, jelikož dosud používaný nestačil novým nárokům. Vzhledem k požadovanému termínu ukončení projektu byl důležitým aspektem při výběru informačního systému i čas. Za této situace se v plné míře projevily možnosti koncepce Fast Forward společnosti Oracle. Díky této propracované koncepci, která zahrnuje přesný postup od analýzy potřeb zákazníka až po samotnou implementaci, se podařilo nasadit celý systém Oracle Financials ze sady aplikací Oracle E-Business Suite během pouhých tří měsíců. Společnost Leo Burnett byla schopna přesně vyčíslit své náklady a poskytovat údaje své mateřské firmě.

Více informací

Informace o efektivitě
Pro řešení Oracle E-Business Suite se Leo Burnett nerozhodla samozřejmě jen kvůli rychlému nasazení. Mnohem důležitější byla schopnost systému přesně zvládnout všechna specifika reklamní branže a pochopit potřeby klienta. Samozřejmě bylo nezbytné některé moduly upravit na míru, podle potřeb firmy. Proto bylo důležité, aby systém byl natolik flexibilní, aby podobné zásahy umožňoval. Díky reportovacímu nástroji Oracle Financial Analyzer, který je integrován se systémem personalistiky třetí strany (People Soft), má společnost přehled o všech detailech spojených s projekty. Oracle Financial Analyzer je schopen poskytnout informace o tom, jak je z finančního hlediska produktivní konkrétní pracovník a může zobrazit informace o profitabilitě jednotlivých zakázek.

Více informací

Úspěch dokladem dobré volby
O úspěchu reklamní agentury samozřejmě nerozhodují jen ceny, za které kampaně nabízí, ale také kreativita. Leo Burnett patří k největším světovým reklamním agenturám a podílela se na projektech pro největší a nejznámější světové společnosti. Na českém trhu je dobře známá svými kampaněmi pro ČMSS, Eurotel, Fiat, GE, Kooperativu, Philip Morris, Procter & Gamble, SAB, Vitanu a ostatní. Díky tomu, že je schopna pomocí Oracle Financial a Financial Analyzer přesně vyčíslit profitabilitu zakázky, může těmto významným společnostem, nabídnout nejen skvělé a neotřelé nápady, ale také dobré ceny.

Více informací

(komerční prezentace)

Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře
27.02.2021
16:12Project Syndicate: Texas zamrzl přesně podle plánu ekonomů
9:07Víkendář: Krugman o ekonomice, stimulaci a Číně
26.02.2021
22:10Tahounem seance technologie, Facebook +1,15 %  
20:08Vláda schválila nový nouzový stav do 28. března, ministerstvo zdravotnictví dostane větší pravomoci
18:14Výnosy zůstávají nahoře, technologie obrátily vzhůru, eurodolar pod 1,21  
17:58Čína pomohla USA s inflací
16:20Získejte záznam webináře: TRHY versus REALITA. Kam pro ZISKY v covidové době?
15:37Volkswagen: Letos čekáme oživení dodávek i tržeb. Akcie obrátily do plusu
15:22Centrální banky říkají: Tištění peněz zatím nekončí. Trhy to ale nekupují
13:59Perly týdne: Výnosy, inflace a akcie. A dávejte si pozor na psa!
13:11Tržby skupiny Deutsche Telekom loni překonaly 100 miliard eur
12:22Erste Bank: Slušná sada čísel za 4Q20 a letos potenciální dividenda 1,5 EUR na akcii (komentář analytika)  
11:48Výnosy rostou moc rychle, co na to Fed? Akcie se sbírají po propadu  
11:41Vlastník British Airways má kvůli pandemii rekordní ztrátu
11:06Nové investiční tipy Patrie: Cyklické tituly a strukturální trendy  
10:51Airbnb je v hluboké ztrátě, čeká ale výrazný nárůst cestování
10:20Kofola oznámila plánovaný nákup vlastních akcií pro účely opčního programu
9:12Rozbřesk: Vidina tvrdších opatření drží korunu pod tlakem
9:03Twitter chce do 2023 dvojnásobné tržby, akcie včera na rekordu
8:51Evropské burzy zahájí den zřejmě výrazným propadem. Jak povýsledková Erste?  

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Kalendář událostí
Nebyla nalezena žádná data