Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články

Středočeská energetická zná své zákazníky

7.10.2002 9:45
Autor: 

Kvalitnější služby a osobní přístup získají zákazníci díky řešení Oracle CRM ze sady aplikací E-Business Suite

Dobrý den, rád bych se zeptal, jaký tarif by pro mě byl nejvýhodnější?« Podobný dotaz slyší operátoři zákaznické linky STE několikrát denně. Ještě před několika lety by se takovému zákazníkovi mohlo dostat po několika minutách čekání maximálně přehledu jednotlivých tarifů a možná dobře míněné rady od operátora. Dnes je již vše jinak, a tak může operátor zákazníkovi téměř okamžitě vyjít vstříc a nabídnout mu řešení. Díky využití Oracle CRM ze sady aplikací E-Business Suite má totiž po ruce všechny potřebné informace.

Více informací

Boj začíná S postupující liberalizací trhu s elektřinou v ČR se jednotliví, dosud monopolní dodavatelé musejí připravit na konkurenci. To se samozřejmě týká i STE, která v současné době obsluhuje celou oblast středních Čech, což zahrnuje více než 650 000 obyvatel. Společnost STE se ale na konkurenci připravila předem, a tak se již nyní může soustředit pouze na další vylepšování komunikace se zákazníkem. Má k tomu poměrně silný nástroj v podobě řešení Oracle CRM.

Více informací

Co zákazník nevidí Na zákaznickou linku dodavatele elektřiny nevolá zákazník příliš často, a pokud se už tak stane, velmi záleží na tom, aby jeho dotaz či požadavek byl kvalifikovaně a především rychle řešen. Operátor, který přijme hovor musí mít v tom okamžiku před sebou všechny potřebné informace týkající se zákazníka, pokud možno v co nejpřehlednějším a unifikovaném tvaru. Pokud by zákazník vyžadoval informaci nevztahující se přímo k jeho účtu, musí mít operátor rychlý a efektivní přístup i k dalším firemním dokumentům - to vše rychle a přímo ze své aplikace. Operátor musí být samozřejmě také schopen eskalovat na kompetentní osobu problém, který nemůže okamžitě vyřešit.
Tento případ je téměř učebnicovým nasazením produktů CRM, a protože STE již několik let používala jako finanční systém Oracle Financials ze sady aplikací E-Business Suite, které plně vyhovovaly jejím potřebám, byla při výběrovém řízení na CRM řešení oslovena i společnost Oracle. Zvolené řešení CRM ze sady aplikací Oracle E-Business Suite splnilo všechny požadavky společnosti STE, protože díky svému založení na bázi webových aplikací mohlo nabídnout unifikované a intuitivní prostředí, které pomáhá operátorovi rychle najít odpověď na dotaz či přání zákazníka na lince. Pasivní přístup k zákazníkovi se tak mohl změnit v aktivní. Operátor může ihned nabídnout zákazníkovi řešení jeho problému.

Více informací

Propojení znamená další informacE Použité řešení Oracle CRM ze sady aplikací E-Business Suite je navíc velice úzce integrováno s dalšími firemními agendami a procesy. Operátor na lince tak vidí nejen všechny předchozí interakce se zákazníkem, ale i například přehled všech jeho závazků vůči STE po splatnosti. Podle toho může samozřejmě také reagovat. Aktivní přístup v řízení vztahu se zákazníky umožňuje STE nabídnout i řadu dalších komerčních služeb. Integrace na takovémto stupni navíc výrazně snižuje náklady na vlastnictví tohoto řešení.

Více informací

Co zákazník vidí Přesné a přehledné zobrazení všech informací o zákazníkovi umožňuje operátorovi přistupovat k hovoru s velkou mírou personifikace. Pro zákazníka je velice příjemné, když na jeho zavolání může operátor přímo reagovat: „Dobrý den pane Nováku, jsme rádi, že nám voláte. Vaše žádost z minulého týdne byla vyřízena a váš nový tarif byl nastaven s účinností od …“ Tento přístup zvyšuje obecně spokojenost zákazníků se službami společnosti STE a zároveň velice kladně ovlivňuje jejich loajalitu. Přesné informace, plynoucí rychle společností STE od pracovníků zákaznického centra až k příslušným terénním pracovníkům, navíc pomáhají rychle reagovat na případné problémy v dodávkách elektřiny a pomáhají STE zajistit vysokou kvalitu a spolehlivost dodávek.

Více informací

Profil společnosti:
Středočeská energetická akciová společnost je jednou z osmi energetických distribučních společností v České republice s ročním ziskem 250 mil. Kč v roce 2001. Historie sahá až do roku 1917, kdy byl založen Elektrárenský svaz okresů Středočeských, s.r.o., počítaný za předchůdce dnešní akciové společnosti. V roce 1960 v rámci nového územního uspořádání byl konstituován národní podnik Středočeské energetické závody, zabezpečující zásobování Prahy a Středočeského kraje. V roce 1989, po řadě desítek let, se stávají Středočeské energetické závody samostatným státním podnikem a v roce 1994 vzniká Středočeská energetická a.s.
Zdroj: ORC

(placená inzerce)


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data