Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články

Kvalita služeb ČESKÉHO TELECOMU potvrzena mezinárodním certifikátem ISO 9001:2000

16.7.2002 9:40
Autor: 

Společnost ČESKÝ TELECOM získala mezinárodně uznávaný certifikát systému managementu kvality ISO 9001:2000 pro navrhování, vývoj a poskytování služeb korporátním zákazníkům. Certifikační audit provedla renomovaná britská společnost Lloyd’s Register Quality Assurance.

ČESKÝ TELECOM je tak držitelem v pořadí již třetího mezinárodně uznávaného certifikátu řízení kvality (Quality Management System – QMS), který se v tomto případě vztahuje na procesy navrhování, vývoj a poskytování telekomunikačních řešení korporátním zákazníkům. Na několik otázek souvisejících s touto zásadní událostí odpověděl Kamil Čermák, výkonný ředitel pro korporátní klientelu:

Jaký význam má nový certifikát pro ČESKÝ TELECOM?
Služby, které naše společnost poskytuje korporátním zákazníkům představují ve většině případů složitá komplexní řešení navržená přesně podle individuálních požadavků jednotlivých klientů. Nejde jen o klasické telekomunikační produkty – nabízíme také návazné služby jako call centra, CRM či speciální sofwarová a hardwarová řešení včetně IT infrastruktury. Mezi naše korporátní zákazníky patří především velké firmy – ať už obchodní nebo průmyslové podniky – s působností v celé České republice a často i v zahraničí. Všem těmto klientům se snažíme poskytovat nejen služby na špičkové úrovni, ale i co nejlepší podporu a péči prostřednictvím sítě obchodních kanceláří, které jim jsou k dispozici prakticky ve všech krajských městech ČR. Právě získání certifikátu ISO 9001:2000 je nejlepším důkazem toho, že se naše snahy ubírají správným směrem a že naše služby dosáhly úrovně uznávané mezinárodní kvality. Vnímáme to zároveň jako ocenění naší práce v technologické i personální oblasti.

Bude mít získání certifikátu i bezprostřední obchodní přínos?
V silném konkurenčním prostředí současného trhu se certifikace podle normy ISO stává běžným požadavkem zejména velkých zákazníků a ve velice tvrdém a vyrovnaném konkurenčním boji znamená jistou výhodu pro důležitá výběrová řízení, uzavírání obchodních kontraktů apod. Certifikace také dává zákazníkům jasný signál, že dodržíme veškeré obchodní závazky, ručíme za kvalitu svých služeb a pracujeme na jejich trvalém zlepšování. To pak samozřejmě staví vztah dodavatele a zákazníka na zcela novou kvalitativní úroveň.

Co znamená certifikát ISO 9001:2000 pro budoucnost ČESKÉHO TELECOMU?
Certifikace pro nás znamená především nikdy nekončící snahu o zlepšování a co nejefektivnější řízení služeb, což výrazně ovlivní nejen firmu, ale také klienty, v jejichž očích si postupně budujeme prestiž a jistotu. Naším cílem je rozvíjet a posilovat dynamickou firmu, která svým zákazníkům vyhoví ve všech směrech.

(placená inzerce)


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
9:00CZ - PPI, y/y
11:00EMU - CPI, y/y