Čas jsou peníze. A právě čas i peníze ušetříte, pokud se rozhodnete pro některou z nových, moderních služeb Komerční banky, které zrychlují, usnadňují a zjednodušují řízení Vašich finančních prostředků. Nevěříte?
Haló, tady Komerční banka
Pokud hledáte způsob, jak spolehlivě kontrolovat účet, sledovat cash-flow a zjednodušit finanční převody, ideální řešení představuje produktový balíček Optimum, určený pro právnické osoby a fyzické osoby - podnikatele.
S balíčkem Optimum získáte nejen běžný korunový účet v Komerční bance, ale i některou z forem přímého bankovnictví a také služební platební kartu. Telefonní bankovnictví Expresní linka KB, Vám umožní provádět běžné bankovní operace čtyřiadvacet hodin denně, po celý rok prostřednictvím telefonu a telefonního bankéře ! Na bezplatnou linku se dovoláte z libovolného místa v České republice, z pevného i mobilního telefonu. Telefonicky můžete svůj účet obsluhovat také ze zahraničí. V rámci jediného hovoru můžete například zjistit zůstatek účtu, zkontrolovat provedené operace, zadat jednorázový příkaz k úhradě, zadat, změnit či zrušit trvalý příkaz včetně inkasa, případně si v bance otevřít termínovaný účet, ale také uzavřít pojištění s Komerční pojišťovnou, případně investovat do Podílových fondů IKS KB.
Když se řekne homebanking
S Komerční bankou pochopitelně můžete komunikovat nejen po telefonu, ale také pomocí modemu a počítače, na který bude bankou nainstalován speciální program, který Vám umožní rychlý, pohodlný a spolehlivý platební styk, kontrolu účtu a řízení likvidity.
S homebankingem můžete mimo jiné předávat on-line příkazy k úhradě a inkasu, zjišťovat okamžitý stav účtu, uskutečňovat tuzemský i zahraniční platební styk nebo získávat informace o aktuálních kurzech a vývoji burzy. Moderní softwarové programy, které homebankingové služby Komerční banky využívají, pochopitelně garantují plnou bezpečnost provozu, komunikace s bankou i spravovaných databází.
Pozor, přichází Internet
Další zajímavou novinku pro zákazníky představila Komerční banka letos na jaře. Služba s obchodním názvem mojebanka umožňuje provádět vybrané bankovní operace v on-line režimu s využitím Internetu. Potřebujete počítač s připojením k Internetu, osobní certifikát, přidělený Komerční bankou (můžete o něj požádat na adrese www.mojebanka.cz před uzavřením smlouvy), smlouvu, uzavřenou ve Vaší pobočce a účet budete obsluhovat on-line z libovolného počítače.
Se službou mojebanka není těžké zadat příkaz k úhradě či k inkasu, prohlédnout si zůstatek na účtech, úrokové sazby a povolený debet, zkontrolovat platby, provedené v posledním měsíci, nebo sledovat čerpání denních limitů, stanovených pro aktivní operace. Podobně jako v dalších případech přímého bankovnictví, také se službou mojebanka získáváte přístup k bankovním službám nezávisle na čase a na místě, na kterém se právě nacházíte. Všechno v souladu se standardy elektronického podpisu a v souladu s bezpečnostními standardy, které poskytuje systém SSL (Securew Socket Layer). Navíc ušetříte čas, který byste jinak potřebovali k návštěvě banky a vyplňování platebních příkazů.
Vyhovuje Vám telefon? Nebo upřednostňujete počítač a Internet? S Komerční bankou si můžete vybrat a rozhodnout se pro způsob přímého bankovnictví, který bude nejpohodlnější a který nejlépe využijete. Jednotlivé pochopitelně můžete různě spojovat a kombinovat, získáte tak zajímavé slevy a další, doplňkové výhody.
Další, podrobnější informace ke službám přímého bankovnictví získáte na všech prodejních místech Komerční banky, na bezplatné Infolince 0800 - 111 055 nebo na www.kb.cz.
(placená inzerce)