Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články

Tisková zpráva: Milion na Yahoo!

14.8.2000 16:24
Autor: 

Karlovy Vary/Praha 14. srpna 2000 – Jeden milion zobrazení první celosvětové internetové reklamní kampaně zadané z České republiky si objednali organizátoři čtvrtého ročníku barmanské soutěže v přípravě nealkoholických koktejlů MATTONI GRAND DRINK, Česká barmanská asociace a společnost Karlovarské minerální vody, na známém internetovém portálu Yahoo.com. Inzertní kampaň upozorňuje na možnost získat deset tisíc amerických dolarů za vítězství v soutěži o nejlepší nealkoholický koktejl, která letos poprvé probíhá i na internetu. Podmínkou je zaslání soutěžního receptu a elektronická registrace na internetové adrese www.mattonigranddrink.com, kde jsou uveřejněny podrobné podmínky soutěže i recepty pro inspiraci, do 17. září 2000. Dvacet vybraných soutěžících se utká ve finále při závěrečné galashow v karlovarském Grandhotelu Pupp 21. října 2000.
„Letošní on-line Mattoni Grand Drink bude v historii zaznamenán jako koktejl prvenství,“ uvedl Gabriele Guzzo, marketingový a obchodní ředitel akciové společnosti Karlovarské minerální vody. „Poprvé probíhá na internetu, poprvé se mohou přihlásit zájemci z celého světa, poprvé vyhraje vítěz částku deset tisíc dolarů, poprvé bude čtyřčlenná porota hodnotit koktejly odděleně prostřednictvím videokonference z Londýna, Düsseldorfu, Milána a Stockholmu, poprvé bude Mattoni Grand Drink inzerován na předním světovém internetovém portálu a poprvé bude pro komerční účely využit český internetový animovaný reklamní spot.“ Unikátní čtyřicetisekundová animace zhotovená v technologii FLASH je ke zhlédnutí na internetové adrese www.mattonigranddrink.com.
„Internet je pramen poznání,“ říká Guzzo. „V kombinaci s pramenem zdraví Mattoni chceme elektronicky přispět ke zvýšení popularity koktejlů všude na světě. Jedinou podmínku, kterou soutěžící musí bezpodmínečně ve svých recepturách dodržet, je použití minerální vody Mattoni v jedné třetině objemu míchaného nápoje. Jinak se fantazii žádné meze nekladou.“
TZ byla zaslána společností Donath-Burson-Marsteller.

Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data