Karlovy Vary/Praha 14. srpna 2000 – Jeden milion zobrazení první celosvětové internetové reklamní kampaně zadané z České republiky si objednali organizátoři čtvrtého ročníku barmanské soutěže v přípravě nealkoholických koktejlů MATTONI GRAND DRINK, Česká barmanská asociace a společnost Karlovarské minerální vody, na známém internetovém portálu Yahoo.com. Inzertní kampaň upozorňuje na možnost získat deset tisíc amerických dolarů za vítězství v soutěži o nejlepší nealkoholický koktejl, která letos poprvé probíhá i na internetu. Podmínkou je zaslání soutěžního receptu a elektronická registrace na internetové adrese www.mattonigranddrink.com, kde jsou uveřejněny podrobné podmínky soutěže i recepty pro inspiraci, do 17. září 2000. Dvacet vybraných soutěžících se utká ve finále při závěrečné galashow v karlovarském Grandhotelu Pupp 21. října 2000.
„Letošní on-line Mattoni Grand Drink bude v historii zaznamenán jako koktejl prvenství,“ uvedl Gabriele Guzzo, marketingový a obchodní ředitel akciové společnosti Karlovarské minerální vody. „Poprvé probíhá na internetu, poprvé se mohou přihlásit zájemci z celého světa, poprvé vyhraje vítěz částku deset tisíc dolarů, poprvé bude čtyřčlenná porota hodnotit koktejly odděleně prostřednictvím videokonference z Londýna, Düsseldorfu, Milána a Stockholmu, poprvé bude Mattoni Grand Drink inzerován na předním světovém internetovém portálu a poprvé bude pro komerční účely využit český internetový animovaný reklamní spot.“ Unikátní čtyřicetisekundová animace zhotovená v technologii FLASH je ke zhlédnutí na internetové adrese www.mattonigranddrink.com.
„Internet je pramen poznání,“ říká Guzzo. „V kombinaci s pramenem zdraví Mattoni chceme elektronicky přispět ke zvýšení popularity koktejlů všude na světě. Jedinou podmínku, kterou soutěžící musí bezpodmínečně ve svých recepturách dodržet, je použití minerální vody Mattoni v jedné třetině objemu míchaného nápoje. Jinak se fantazii žádné meze nekladou.“
TZ byla zaslána společností Donath-Burson-Marsteller.