Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články

TVN: Hrubé příjmy z reklamy vzrostly ve 2. čtvrtletí meziročně o 61,4 %

7.7.2006 10:20
Autor: KBC/Patria

Podle průzkumu AGB Nielsen se hrubé příjmy z reklamy společnosti TVN zvýšili v 2. čtvrtletí meziročně o 61,4 % na 586,2 mil. PLN a TVN tak porazila svého hlavního rivala Polsat s 576,7 mil. PLN, což je 31% nárůst. Ve veřejnoprávní televizi TVP1 dosáhly příjmy z reklamy 389 mil. PLN, nárůst o 33 % a TVP2 314 mil. PLN, nárůst o 41 %. Údaje jsou založeny pouze na odhadech podle oficiálního ceníku, mohou být proto zavádějící, cenová politika televizních stanic zahrnuje různé diskonty.

Nicméně, výsledky za 2. kvartál by měly být dobré i z důvodu Světového šampionátu ve fotbale, během kterého se TVN specializovala na reklamu pro ženy a záměrně na něj nekoupila práva. Tyto vlastnila její mateřská společnost ITI. Očekáváme, že čisté příjmy z reklamy vzrostou v tomto roce o 20 %, což je zhruba dvojnásobek růstu celého reklamního trhu. Předpokládáme, že trh bude na zprávu reagovat neutrálně.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
9:00CZ - PPI, y/y
11:00EMU - CPI, y/y