Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články

Podíl TV Nova na reklamních výdajích se pohybuje pod 50 %

13.7.2006 9:30

Podle průzkumu TVN se hrubé výdaje na televizní reklamu v červnu zvýšili o 47,7 mil. Kč (meziročně +3 %) na celkových 1,8 mld. Kč. V červnu televizní stanice odvysílaly o 51 hodin více reklamy ve srovnání se stejným obdobím v loňském roce. Hodiny odvysílané televizní reklamy se u TV Nova snížily o téměř 17 hodin, zatímco u TV Prima tento ukazatel narostl o 51 hodin. Podíl TV Nova tedy činí 47,1 %, zatímco TV Prima 41,7 %.

Náš názor: Podíl televizních stanic na výdajích z reklamy (v tabulce udávaný v GRP bodech) se výrazně změnil v druhé polovině roku 2005, zatímco v první polovině letošního roku je víceméně stabilní. I když se TV Nova pohybuje pod 50% podílem nejsou tato čísla nijak překvapivá, protože jak jsme již informovali vyprodala TV Prima v posledním čtvrtletí 94 % ze svého reklamního času, zatímco TV Nova pouze 57 %.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data