Podle průzkumu TVN se hrubé výdaje na televizní reklamu v červnu zvýšili o 47,7 mil. Kč (meziročně +3 %) na celkových 1,8 mld. Kč. V červnu televizní stanice odvysílaly o 51 hodin více reklamy ve srovnání se stejným obdobím v loňském roce. Hodiny odvysílané televizní reklamy se u TV Nova snížily o téměř 17 hodin, zatímco u TV Prima tento ukazatel narostl o 51 hodin. Podíl TV Nova tedy činí 47,1 %, zatímco TV Prima 41,7 %.
Náš názor: Podíl televizních stanic na výdajích z reklamy (v tabulce udávaný v GRP bodech) se výrazně změnil v druhé polovině roku 2005, zatímco v první polovině letošního roku je víceméně stabilní. I když se TV Nova pohybuje pod 50% podílem nejsou tato čísla nijak překvapivá, protože jak jsme již informovali vyprodala TV Prima v posledním čtvrtletí 94 % ze svého reklamního času, zatímco TV Nova pouze 57 %.