Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Hrubé výdaje na televizní reklamu v 1H06 vzrostly o 14,6 %

Hrubé výdaje na televizní reklamu v 1H06 vzrostly o 14,6 %

31.7.2006 9:11
Autor: Tomáš Gatěk, Patria Finance

Podle ARBO Media a TNS A-Connect vzrostly hrubé výdaje na televizní reklamu v 1H06 meziročně o 14,6 % na 11,3 mld. Kč, zatímco celková délka reklamních spotů se meziročně zvýšila o 50 % na 919 hodin. Hrubé reklamní výdaje na TV Nova meziročně poklesly o 19 % na 5,56 mld. Kč, zatímco u TV Prima naopak vzrostly meziročně o 139 % na 3,9 mld. Kč. Vyjádřeno v GRP bodech poklesl podíl TV Nova na 47,6 % ze 70,1 % v loňském roce, zatímco podíl TV Prima se ve stejném období naopak zvýšil na 40,3 % z 18,3 %.

Náš názor: Pokles podílu TV Nova v GRP bodech se všeobecně předpokládal, když její prodeje v 1Q06 meziročně klesly o 27 %. Propad je výsledkem změn na TV Nova co se týká strategie a prodejního týmu, což vedlo k počáteční negativní reakci. Situace se ale v poslední době stabilizovala, což by mohlo znamenat, že strategie Novy bude úspěšná. Navíc její sledovanost zůstala víceméně beze změny kolem 40 % ve srovnání s 20 % TV Prima. CME by měla zveřejnit více podrobností o reklamním trhu, její strategií a vývoji prodejů během konferenčního hovoru ve čtvrtek 3. srpna v 16h středoevropského času.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data