Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
TVN výrazně zvýšila ceny pro inzerenty i zákazníky

TVN výrazně zvýšila ceny pro inzerenty i zákazníky

5.9.2006 10:05
Autor: KBC/Patria

Podle měsíčníku Press zvýšila TVN ceny reklamních bloků v průměru o 70 % v porovnání s loňským rokem, což je mnohem více než u konkurence. Veřejnoprávní TVP zvýšila ceny meziročně o 30 % a Polsat o 10-15 %. Někteří inzerenti označili tento nárůst za šokující. TVN také zvýšila předplatitelské poplatky pro kabelové operátory přenášející programy TVN. Většina těchto operátorů s navýšením souhlasila. Nicméně jeden z nich, Aster City (270 tis. zákazníků) odmítl a odstranil TVN Turbo a TVN Style ze seznamu nabízených programů.

Náš názor: Rozsah navýšení cen reklamy je větší než jsme předpokládali. Toto navýšení odráží nárůst sledovanosti TVN v 1H06 a předpoklad na stejně vysokou sledovanost ve 2H06. Někteří inzerenti by ale mohli přejít na jiné kanály, což by znamenalo nijak zázračný růst tržeb z reklam, méně než 70 %. Proto necháváme náš odhad na 25% nárůst reklamních tržeb v roce 2006 beze změny. Opakujeme doporučení Držet.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
9:00CZ - PPI, y/y
11:00EMU - CPI, y/y