Podle měsíčníku Press zvýšila TVN ceny reklamních bloků v průměru o 70 % v porovnání s loňským rokem, což je mnohem více než u konkurence. Veřejnoprávní TVP zvýšila ceny meziročně o 30 % a Polsat o 10-15 %. Někteří inzerenti označili tento nárůst za šokující. TVN také zvýšila předplatitelské poplatky pro kabelové operátory přenášející programy TVN. Většina těchto operátorů s navýšením souhlasila. Nicméně jeden z nich, Aster City (270 tis. zákazníků) odmítl a odstranil TVN Turbo a TVN Style ze seznamu nabízených programů.
Náš názor: Rozsah navýšení cen reklamy je větší než jsme předpokládali. Toto navýšení odráží nárůst sledovanosti TVN v 1H06 a předpoklad na stejně vysokou sledovanost ve 2H06. Někteří inzerenti by ale mohli přejít na jiné kanály, což by znamenalo nijak zázračný růst tržeb z reklam, méně než 70 %. Proto necháváme náš odhad na 25% nárůst reklamních tržeb v roce 2006 beze změny. Opakujeme doporučení Držet.