Po předchozích informacích ohledně cen televizní reklamy na rok 2007, uvedl generální ředitel TV Nova Petr Dvořák, že průměrný růst cen televizní reklamy by měl dosáhnout 15 %. Hlavní cílovou skupinou televize budou diváci mezi 15-54 lety. Spekulovalo se, že celý televizní reklamní trh poroste meziročně o 25-30 %.
Náš názor: Uvedený 15% nárůst je téměř polovina původních spekulací 25-30 %. Připomínáme, že to je právě průměrná růstová sazba, která může mít odlišný dopad na celý televizní reklamní trh stejně jako tržby TV Nova s ohledem na (i) různé slevy poskytované klientům a (ii) fakt, že 15% meziroční nárůst jako průměr naznačuje, že někteří klienti budou platit vyšší sazbu, zvláště větší klienti, kteří si nemohou dovolit absentovat na TV Nova. CME navíc poskytla projekce na tržby TV Nova pro rok 2007. Ty by měly zaznamenat 15% meziroční nárůst na 230 mil. USD z 200 mil. USD v roce 2006. Také připomínáme, že CME byla při uvádění projekcí vždy spíše konzervativní.