Opět se objevují zprávy, že Asociace komunikačních agentur požaduje zachování současné úrovně televizní reklamy na veřejnoprávních kanálech do doby, než bude zahájeno digitální vysílání. Asociace bude lobovat za úpravy v televizním zákoně, který požaduje omezení reklamy na veřejnoprávních kanálech od roku 2007 a její úplné zrušení od roku 2008, protože by to vytvořilo duopolní situaci se všemi důsledky pro mechanismus stanovování cen.
Generální ředitel Novy Petr Dvořák již dříve uvedl, že průměrná cena reklamy by měla meziročně vzrůst o 15 %.
Náš názor: Tyto pokusy vnímáme jako pochopitelné s ohledem na zachování konkurenčnějšího prostředí a jako negativní pro CME, protože by tak byla oslabená její cenová pozice. Šéf Poslanecké sněmovny chce o tomto tématu v následujících týdnech jednat se všemi zainteresovanými stranami. Očekáváme, že CME navýší v roce 2007 svoje tržby v České republice o 22,9 % a v roce 2008 o 15,5 %.