Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
CME: Lobování za změny v zákoně o televizní reklamě

CME: Lobování za změny v zákoně o televizní reklamě

1.11.2006 9:30

Opět se objevují zprávy, že Asociace komunikačních agentur požaduje zachování současné úrovně televizní reklamy na veřejnoprávních kanálech do doby, než bude zahájeno digitální vysílání. Asociace bude lobovat za úpravy v televizním zákoně, který požaduje omezení reklamy na veřejnoprávních kanálech od roku 2007 a její úplné zrušení od roku 2008, protože by to vytvořilo duopolní situaci se všemi důsledky pro mechanismus stanovování cen. Generální ředitel Novy Petr Dvořák již dříve uvedl, že průměrná cena reklamy by měla meziročně vzrůst o 15 %.

Náš názor: Tyto pokusy vnímáme jako pochopitelné s ohledem na zachování konkurenčnějšího prostředí a jako negativní pro CME, protože by tak byla oslabená její cenová pozice. Šéf Poslanecké sněmovny chce o tomto tématu v následujících týdnech jednat se všemi zainteresovanými stranami. Očekáváme, že CME navýší v roce 2007 svoje tržby v České republice o 22,9 % a v roce 2008 o 15,5 %.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data