Podle zprávy agentury TNS se hrubé výdaje (bez slev a bonusů) v listopadu zvýšily o 167 mil. Kč na 2,74 mld. Kč (meziročně +7 %). Televizní kanály odvysílaly o 44 hodin reklamy více v porovnání se stejným měsícem v loňském roce. Podíl TV Nova vzrostl a dosáhl nejvyšší úrovně v letošním roce 56,7 %, zatímco podíl TV Prima o 2,6 % poklesl a dosáhl 33,6 %.
Náš názor: Podíl TV Nova se zvýšil již čtvrtý měsíc v řadě a dosahuje téměř stejné úrovně jako v loňském roce. Zároveň si tak Nova upevnila vedení před svým největším konkurentem TV Prima, když se rozdíl zvětšil na více než 23 procentních bodů. Připomínáme, že v dubnu byl tento rozdíl pouze 1,9 procentního bodu. To jen potvrzuje náš názor posledních měsíců, že TV Nova je v dobré pozici těžit ze situace na českém televizním trhu, tudíž opakujeme naše doporučení Koupit.