Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Hrubé výdaje na TV reklamu za loňský rok meziročně vzrostly o 14 %

Hrubé výdaje na TV reklamu za loňský rok meziročně vzrostly o 14 %

22.1.2007 9:02
Autor: KBC/Patria

Podle průzkumu agentury TNS Media Intelligence se celkové hrubé výdaje na televizní reklamu, bez slev a rabatů, za loňský rok zvýšily na 23,2 mld. Kč, tzn. meziročně o 14 %. Podíl sledovaných reklam na TV Nova se snížil o 15,1 procentních bodů na 50,0 %, zatímco podíl TV Prima byl 39 % a podíl ČT 11 %.

Náš názor: Zveřejněná data na první pohled naznačují o něco rychlejší růst výdajů na TV reklamu (14 % vs 12 %) a menší pokles podílu TV Nova proti roku 2005 (15 procentních bodů vs 21 procentních bodů), ale to může být zavádějící díky větším rabatům (konkurence mezi Novou a Primou). Abychom dostali přesnější obrázek vývoje na trhu, musíme počkat na zveřejnění čistých čísel tržeb z reklamy v dubnu nebo květnu letošního roku.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
Cisco Systems Inc (07/17 Q4, Aft-mkt)
9:00CZ - HDP, y/y
9:00HU - HDP, y/y
10:00PL - HDP, y/y
11:00EMU - HDP, y/y
12:30Target Corp (07/17 Q2)
14:30USA - Počet nově zahájených staveb
14:30USA - Počet stavebních povolení