Podle agentury ČTK navýšili dva slovenští mobilní operátoři, společnosti T-Mobile a Orange, svůj počet klientů meziročně o 10,2 % na 5,21 mil. v roce 2006, což znamená penetraci 96,5 %. Zákaznická základna Orange meziročně vzrostla o 11 % na 3,01 mil. (58% podíl na trhu) a u T-Mobile to bylo o 8,9 % na 2,2 mil. (42% podíl na trhu).
Náš názor: I když Telefónica O2 Slovakia při zahájení svých operací (2. února 2007) reportovala lepší než očekávaný počet registrovaných zákazníků (600 000), hodnotíme statistiky za rok 2006 pro společnost jako mírně negativní, protože vysoká penetrace výrazně snižuje možnosti společnosti. Navíc, jak jsme již dříve uvedli, registrovaní zákazníci jsou převážně uživateli služeb dalších dvou mobilních hráčů, proto má reportované číslo menší vypovídací hodnotu. Předpokládáme, že Telefónica O2 Slovakia bude mít nižší průměrné tržby na jednu jednotku než ostatní operátoři.