Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Český Vodafone se stane „pokusnou laboratoří“

Český Vodafone se stane „pokusnou laboratoří“

11.4.2007 9:47
Autor: 

Český Vodafone bude zkoušet, jak zlevnit zákazníkům služby a financovat je pomocí reklamy, podobně jako je tomu u televizních stanic nebo internetových společností, píší dnešní Hospodářské noviny. „Chceme zvolit podobný přístup k zákazníkovi, který nakonec umožní nabízení služeb zadarmo,“ citují HN marketingového šéfa Vodafonu Chrise Robbinse.

„Dohodli jsme se se skupinou, že tady budeme vyvíjet obchodní model, který by fungoval nakonec i v jiných zemích,“ uvedl šéf českého Vodafonu Graheme Maher. Zkoušet se podle něj bude metodou pokus omyl. „Nemyslím si, že lidi nějakým způsobem otrávíme,“ dodal Maher.

„Ve své podstatě to není nic převratného, myslím v jiných průmyslech, ale převratné to je na mobilním trhu,“ řekl Mahler. Jako první přijdou na řadu obsahové služby, jako je stahování her, obrázků nebo vyzvánění, dále také mobilní televize. „V podstatě se to dá vztáhnout na jakoukoli službu a zisky si kompenzovat příjmy z reklamy, ale teď jsme ve fázi nápadů,“ řekl Maher. Nejtěžší však podle něj bude využití reklamních příjmů jako náhradu za telefonování nebo posílání textových a multimediálních zpráv.

„Budeme zkoušet různé balíčky zdarma poskytovaných služeb, v extrému úplně zadarmo za to, že budeme posílat reklamu lidem, kteří se pro tuto službu zaregistrují,“ vysvětluje Robbins. Jednou z možností je i internetové volání. „Může to fungovat na chytrých telefonech, které umí pracovat v bezdrátové internetové síti wifi. Můžeme zákazníkovi říct, kde jsou místa, odkud se může připojit a využívat službu volání zadarmo. Příjmy si samozřejmě budeme kompenzovat z reklamy,“ řekl Maher.

(Zdroj: HN)

Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data