Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN64,464,481,62
Msft1,31
Nokia3,38853,49950,43
IBM0,17
Mercedes-Benz Group AG63,6163,630,62
PFE-2,00
18.06.2024 1:38:49
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 17.06.2024
ERSTE BANK (EBS.BX, Bucharest)
Závěr k 17.6.2024 Změna (%) Změna (RON) Objem obchodů (RON)
214,00 2,15 4,50 304 248
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  •  
    17.06.2024 16:10

    dnes, koukám, se zas drobásky kutálejí, snad to vydrží :-)
    Galt
    • Růst?
      17.06.2024 16:23

      Jestli vydrží to nikdo neví jen ti co maji info kolik státních dluhopisů drží má Erste ve Franci??I to by mohlo být za tím propadem minulých dní .Statní dluhopisy mají většina bank i když přimo nejsou ve Francii pobočky .EU banky jsou silně naložené v dluhopisceh až přes příliš s vysokým zadlužením zemi npř Francie jako druha největši ekonomika EU.Teprve může přijít až přijde více negativních zprav nejen politika rating snžený je jen varování.Investoři nejsou ve Vidni jen retail ti velci to zhazuji ti co mají info --když povyleze uzavírají zisky a jdou do bezpěči jak nikdy předtím na bankách .Kdo ví a kdo zná jak to je?Jen k zamyšlení .
      jimibeami
      • Re: Růst?
        17.06.2024 17:25

        Jako-že, když roste riziko na dluhopisech, klesá cena /stabilita/ jejich držitelů - věřitelů ? Stávají se věřitelé majiteli směnek na nedobytný kapitál, praskající bubliny, velký pšouk?
        Galt
        •  
          17.06.2024 18:26

          666 už letos?
          ?
          •  
            17.06.2024 18:42

            Nic neni nemožne ani 666 ani to že může být i 1400 .Další propad může být kdyby vyhrál Trump podzim volby a ten zastaví podporu Ukrajiny a ohrozi i obchod s EU svými ekonomickými plány.
            jimibeami
  • Warren z Prachatic
    17.06.2024 11:35

    Jinak k tomu nekonečnému růstu dost dobrý postřeh na hlavní straně https://www.patria.cz/zpravodajstvi/5945292/nemilovana-rally-proc-je-pro-tolik-investoru-tezke-svezt-se-na-vlne-novych-maxim.html V okamžiku enormních zisků je třeba začít dumat o bezpečnosti hladkého přistání, tedy o částečném zamykání zisků. Burza není trezor.
    Orangutan
    • Re: Warren z Prachatic
      17.06.2024 15:00

      To je ihmo hlavni vec kterou resim. Jelikoz jste stale ALL IN, jde u me pouze o presouvani portfoli a a prodej tech, co myslim, uz maji to nejlepsi za sebou a nakup lepsich koniku do staje. Ovsem moje zkusenost za 18 let je ta, ze v LONGu me performovali nejlepe ty, fo casto vsochni rvali ze jsou oredrazene, zde ldyz jsen dokupoval Nvda za 430 tak vsichni doporucovali prodat tu presrazenou hloupost a switchnout to do bezbecneho pristavu, ovsem timto zpusobem se clovek po chvili dostane do vlastnictvi celeho bezpecneho pristavu, ovsem chybi mu jedna malickost a yo vykonost portfolia..cili je to delikatni zalezitost a kazda rada draha ..
      Warren_z_Prachatic
      •  
        17.06.2024 15:09

        Opičáci NVIDIA věřili a věří, že v tomto speciálním případě šílenství ještě chvíli potrvá. Klidně může být znovu 500, i po splitu (na diskusi je tam podrobná reportáž, jak k tomu došlo; a vyprudil to Shiroko, který loni touto dobou tvrdil, že je vlny konec). . Druhý titul, kterému lze asi věřit ještě delší dobu, je Microsoft, který rovněž jede dost zásadně v umělé inteligenci. Nicméně některé firmy už rýsují nějaké technické stropy, které bude obtížné překročit. Adobe a Macdonald, například. MacDonald se jeví být zajímavým koněm pro defenzivní taktiku opičáků, kteří hledají sto let klapající mlýn, ne raketu na pár let. McD je teď evidentně v díře, možná ještě trochu klesne, ale pak se nejspíš zavlní zpátky nahoru. Růst lze uměle prodlužovat lstivým přeprodáváním.
        Orangutan
        •  
          17.06.2024 15:28

          Adobe je 1 z firem, co jsem prodal (uz je to dele) neb se me zdalo, ze muze mit to nejlepsi za sebou. Nvda a msft souhlas. MCD za 250 je na LONG . Ten arabsko/muslimsky bojkot je citelny, az odezni, jdeme ipet vyse. Jinak jsem treba vcera prodal crowdstrike, tam vidim budoucnost zarivez ale forwardovane p/e 95 je masakr i na silence jako ja....
          Warren_z_Prachatic
          •  
            17.06.2024 15:31

            Pokud hledas Buy and hod foreverz MCD bych se vybec nebal a z druheho soudku QDV5.de indii verim, tohle etf me researchem vyslo jako nejlepsi a mam tam uz vice nez 5pc portfolia...infie poroste a velke firmy rychleji nez zbytek a kdyz zapocitas i unflaci, v nominale to musi delat 15% rocne, kdyby Modi na Krave jezdil
            Warren_z_Prachatic
  • Viden vs Praha
    17.06.2024 10:54

    Ahoj potrebuji poradit. Mam nejake eura z divi Erste nakoupene v Praze a nechce se mi je prevadet na CZK. Pokud za ne nakupim Erste ve Vidni bude to stejny ticker nebo to budu mit u Patrie jako dve pozice? Deuji
    rtep
  • Zítra pokles - rada
    16.06.2024 14:52

    Mám dilema. Při zítřejším poklesu zítra raději prodat Nebo naředit. Nebo nedělat nic a čekat?
    JohnyBroker
    • Re: Zítra pokles - rada
      17.06.2024 15:34

      proc by mel byt zitra pokles a proc by to melo klesnout o 30%? Vlastnictvi infividualnich akcii ma urcita zakladni pravidla a tohle uvazovani neni ku prospechu rozmnozovani vlastniho majetku, sorry za uprimnost
      Warren_z_Prachatic
      •  
        17.06.2024 15:43

        30% je moc. Vlna dolů vychází 200 maximálně, to je slabých 20%. A nejspíš nebude ani to. ještě můžeš dál snít o vánocích bílých a tančit vítězné tance. Uvidíme u těch 1300, možná jen 1200, jestli nejni konec. U ČEZu byl, opice shrábly horu banánů a bylo třeba vykolíkovat všechno znova.
        Orangutan
    • Re: Zítra pokles - rada
      17.06.2024 9:51

      tak hlavně to záleží na tom, jestli jsi investor nebo spekulant, resp. jak dlouhý je tvůj investiční horizont a kolik máš volných prostředků až si ujasníš tohle, tak odpovědi přijdou samy :-) můj názor: na obchodování v rámci intraday nebo několika dní nemám názor, krátkodobě teď jedeme dolů, ale netuším kdy by se to mohlo otočit, osobně čekám s dokupem na ceny pod 40E, dlouhodobě vidím velký potenciál růstu, takže chci přikoupit
      MiGr
    • Re: Zítra pokles - rada
      17.06.2024 9:02

      Každý je tu za sebe. Nicméně souhlas s opičáky. Toto není bitkoin. Za akcií stojí reálná firma se zisky. Na druhou stranu nic neroste do nebe. Pokud si dlouhodobý investor a nepotřebuješ peníze v dohledné době. Máš nakoupeno za rozumné ceny tak i případný pád i o 30% dolů by tě neměl nerozhodit a může ho v pohodě vysedět. Na druhou stranu je čím dál více neinvestované hotovosti ta v budoucnu požene cenu akcií dál nahoru.
      Rookie
      • Rookie
        17.06.2024 9:30

        Opičáci při 30% poklesu projevují silnou nespokojenost až rozzlobenost. Naštěstí se něco podobného hodně dlouho nestalo. Tolerovatelné vlnění je tak okolo 10%, a je to individuální u různých akcií. U Erste jsou zřejmě podobné věci docela časté.
        Orangutan
    • Re: Zítra pokles - rada
      17.06.2024 8:46

      Pokud hraješ na rychlý růst, tak rozhodně prodat, protože teď bude chvíli červené období, a je jen otázka, jak moc. Pokud jsi longař, tak nedělej nic a počkej na dno. Tak to vidí šest z deseti opičáků. Zbylí čtyři tvrdí, že do příštích dividend času dost a netřeba se plašit vůbec.
      Orangutan
      •  
        17.06.2024 9:10

        Ale jde o to, že pokud teda bude červené obdobi, jestli není lepší všechno prodat a znovu nakoupit o 30% levněji,nebo to tak nechat a v případě propadu naředit a počkat na dnešní nebo vyšší úrovně.
        JohnyBroker
        • Červené období
          17.06.2024 10:14

          Červené období může ale nemusí přijít. Nyní díky předražené Americe je červené období více pravděpodobné. Staré pravidlo praví "Kdo nemá akcie při poklesu nemá je ani při vzestupu". Co s penězi musíš rozhodnou ty. Já pokud neberu nemovitosti držím 70% akcie na 30% hotovost. Co se týká mne tak sem před bankovní krizí pokud ji pamatuješ kupoval KB za ceny které se po pádu bank zdály nesmyslné (za 3 680) padla snad na 2 100. S dnešního pohledu je to po započtení dividend i jejich reinvestice a splitu akcií KB 5:1 cena slušná. Takže z hodně špatné investice dlouhodobý horizont udělá slušnou. A protože při pádu kvalitní akcie dokupuji (KB i za 2400 i v 2020 za ceny pod 700) tak po pobraných divi naprostá spokojenost.
          Rookie
        •  
          17.06.2024 9:25

          když nezačneš prodávat a ani ostatní vlastníci jako ty nezačnou, tak se o 30% levněji nedostaneme
          Galt
          •  
            17.06.2024 10:09

            Tak to je jasný o 30 dolů to nepůjde, to až z těch 1500 na 1100 možná
            JohnyBroker
            •  
              17.06.2024 11:19

              Když mrkneš na graf, lze ho schizofrenně interpetovat dvěma opačnými způsoby: 1) Jede furt zelená impulsní vlna, nejméně od listopadu, ale možná už od léta loňského roku, a vzhledem k tomu obřímu rozměru ze 720 na 1170 si lze představit i úměrně kolosální korekce, Elliott praví, že až 50% je normální, takže dvě stovky, což vychází pod 1000. Přitom furt jede impulzní vlna, takže pak by měl následovat další vzestup nad 1300. 2) V půlce května se kurz definitivně zlomil, je konec a červené období už dávno je, všechny dobré zprávy jsou započítané a nečekejte nic dobrého, Ticino a jeho katastrofy ovládnou scénu. Většině osmi opičáků se jeví verze 1 jako správná.
              Orangutan
  • ...buďme za to rádi
    14.06.2024 15:48

    28. června 2024 začne odkup a při nižší ceně za kus na tom akcionáři jen získají. Buď Erste vykoupí víc kusů, nebo ušetří, než kdyby nakupovala o měsíc dříve.
    Galt
    • Re: ...buďme za to rádi
      14.06.2024 16:31

      Dřiv než jak dopadnou volby nekupovat .Chvilí může jít nahoru lehce oddych a po volbách dolů jestli vyhraje levice většinově a ono to tak vypadá že vyhraje viz komnetář analytika Deutsche bank.Dobrá cena je pod 950 ,ale fundamenty dobré nestači .Velci hrači vidi výhledově rizika značna ve Francii -snížený rating a vysoke zadlužení a kam to spadne pokud to neroztočí dluhovou past uvnitř EU.jak domino kdo vi a kdo odpoví??
      jimibeami
      •  
        14.06.2024 18:50

        Teď trochu nerozumím, myslíš volby ve Francii?
        al321
        •  
          14.06.2024 19:32

          Ano volby ve Francii vše v EU je propojené a investoři vidí dopad na celou EU a možny problém se může přesunout do celé EU .KB je sama o sobě jen že nejde dolů je to že je jiná struktura investorů do KB než do Erste
          jimibeami
          •  
            15.06.2024 17:45

            A co volby v US v listopadu? Já osobně v té době nechci držet ani jeden kus akcie žádného titulu.
            Duben.
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.04.2024-
31.05.2024-
30.06.2024-
31.07.2024-
31.08.2024-
30.09.2024-
31.10.2024-
30.11.2024-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2024