Včera vstoupila nová služba  do ostrého provozu - jmenuje se  Music - a jedná se o streamování hudby napříč různými platformami - více informací o službě samotné zde. Asi největším otazníkem pro investory stále zůstává kolik  na  Music může vydělat?
Zatím neexistuje žádné oficiální stanovisko nebo odhad společnosti, kolik peněz získaných z tohoto produktu bude považováno za úspěch. Lídrem trhu je v současné době Spotify a . 
 má podle údajů  aktuálně 79,2 milionů aktivních uživatelů ke konci 1Q (+5 % yoy; +7 % proti 4Q).  Tržby generuje ze dvou zdrojů z reklamy (tvoří 80 - 75 % tržeb) a z předplatného (20 - 25 %).  Tržby obecně rostou a poměr se zatím stále udržuje konstantní. 

Spotify na druhou stranu mnohem více těží ze svého předplatného než z reklamy. Cenu 9,99  USD za měsíc poslechu platí podle posledních dat přes 20 milionů z 75 milionů aktivní uživatelů. Přitom nabízí cca. stejný objem hudby jako  Music tedy kolem 30 milionů songů. 
 má přístup k 800 milionů účtu na iTunes, většina z nich má již v sobě obsažené údaje o kreditní kartě daného uživatele. Pokud dokáže  přesvědčit 10 % všech svých uživatelů, stane se větším hráčem než . Spotify uvádí, že dokáže udělat ze svých posluchačů v 27 % případů také platící předplatitele. 
Při takové úvaze o konverzi by  Music mohlo mít cca. 216 milionů platících uživatelů. Při úvaze 80 milionů uživatelů platících roční předplatné ve výši 120  USD ročně to v tržbách představuje 9,6 mld. v tržbách. To je částka, která představuje zhruba 5,2 % veškerých tržeb firmy  ve fiskálním roce 2014 a 4,1 % očekávaných tržeb pro FY 2015. 
V případě, že bychom počítali s konverzním poměrem stejným jako má Spotify (27 %), tak se dostáváme k ročním tržbám kolem 25 mld. což by cca. přesahovalo 10 % očekávaných tržeb v roce 2015. Pokud by se tak stalo, mohlo by se  Music zařadit za  tržby z prodeje iPhonů a co do velikosti se vyrovnat příjmům z prodeje Macintoshů nebo iPadů. 
Samozřejmě se jedná o jednoduché předpoklady a propočty v optimálních podmínkách. Bude jistou dobu trvat než se uživatelé rozhodnou a počet platících uživatelů se bude zvyšovat postupně, takže realita může být střízlivější, ale u  můžeme říct, že to může klidně být ještě větší trhák. 
Výhoda ?  Car Play!
Podle Pandory, která zveřejnila některá překvapivá data na svém dnu pro analytiky, její služby nejvíce lidé poslouchají, když někam jdou nebo cestují ve 23 %, v práci poslouchá hudbu 17 % posluchačů a doma 13 %. Asi nejpřekvapivější bylo zjištění, že v autě poslouchá online streaming hudby pouze 2 % lidí. 
Podle Pandory je tak tato oblast velmi málo vytěženým zdrojem dodatečných tržeb.  to plánuje změnit a chystá integraci své služby do vozů 25 světových producentů. Později chce  získat podporu i pro  Car Play a Android Auto. 
 ovšem asi těžko bude mít zájem ve svém vlastním zařízení -  Car Play podporovat konkurenci svého jiného produktu. I když například Spotify již podporu pro  Car Play získalo. A tak se můžeme těšit na potenciálně zajímavý vývoj, kdy se dá očekávat, že  bude spíše podporovat svou vlastní službu a zbytek se bude snažit upozadit. 
Zdroj: firemní data, , Motley Fool, Bloomberg