Mediální společnost (1 335 CZK, 1,44%) očekává, že se výnosy z Ukrajiny během následujících tří let zdvojnásobí a dosáhnou 300 milionů dolarů spolu s tím, jak firma zvýšila podíl v lokální televizní stanici Studio 1+1, uvedl generální ředitel v rozhovoru pro agenturu Reuters.
Ukrajinský trh je pro největším trhem v regionu CEE, kde působí. V loňském roce však přispěla do výnosů celé skupiny pouze 15 procenty. To by se však podle slov generálního ředitele Michaela Garina mělo změnit: "Ukrajina bude nejrychleji rostoucím trhem a v příštích letech i nejdůležitějším trhem z pohledu přispění k výsledkům ," řekl Garin pro Reuters. CEO společnosti očekává, že ukrajinský reklamní trh by mohl ze 400 milionů vzrůst na miliardu dolarů a výnosy by za tímto tempem neměly zaostávat
.
Garin dále uvedl, že pokud na ukrajinském trhu bude společnost mít třetinu výnosů, což podle něj není nerealistický předpoklad, byl by výnos 300 milionů dolarů. "Určitě očekáváme, že do tří let budeme mít alespoň třetinu trhu, což je historický výkon," shrnul výhled šéf mediálního koncernu .
Začátkem týdne společnost oznámila, že ke dni 30. června 2008 ukončila nákup 30% podílu ve Studio 1+1, a zvýšila tak svůj podíl na 90 %. Zbývajících 10 % je předmětem opce „put a call“ (více ZDE).
(Zdroj: Reutres)