jenže problém není v autech, ale lidech, kteří si je dovezli a vůbec nepochopili, že US cars jsou od samého počátku konstruované na jiné silnice, jiné ceny benzínu , jiný terén a a jiné vzdálenosti. S malou toyotou Yaris, co jezdí za 6 l benzínu, bych v Texasu nikam nedojel. "Chlastají" sice první ligu ,ale v zemi, kde donedávna stál benzín 12 kč/l těch 25 l/100 nebyl problém. .A "vyskákaný kozy " jsou to hlavně na rozbitých , podivně skloněných, českých silnicích, které Češi nechtějí a nebo neumí opravit. Můžu potvrdit, že i nová Q7 na české dálnici D1 v některých místech doslova ujíždí ke krajnici, kam ji vedou vyjeté koleje a sklon povrchu. . Nemotorná jsou US především na úzkých evropských silnicích . Takový Cadillac De Ville mezi normálními auty , nebo od GMC model Yucon jsou na široké dálnice naprosto ideální. Nedělal bych z konstruktérů pitomce jen proto, že si nehrají s elektromobily a nelepí na auta sluneční kolektory. Jestli se v US daří i značkám, které nabízí malé vozy, tak jen proto, že si je kupují jako druhé a třetí auto ti, kteří už mají jedno velké auto, nebo žijí ve městě, kde stejně většinou jezdí veřejnou dopravou .
TBA

Americke automobilky muzou svobodne produkovat cokoliv a nabizet to zakaznikum po celem svete. Ti pak rozhodnou, jestli je pro ne lepsi truck GMC nebo Yaris. Ovsem v okamziku, kdy o zakazniky prijdou, protoze vyrabi TO CO TRH NECHCE, NESMI vlada resit jejich podnikatelskou neschopnost a strnulost doplnenim jejich prazdnych uctu z dani.
pmx
