S jednociferným růstem na všech svých reklamních trzích díky mírnému oživení na trhu s televizní reklamou počítá šéf mediální skupiny Central European Media Enterprises (CETV) Adrian Sarbu pro letošní rok. „V prvním čtvrtletí jsme zaznamenali určité zlepšení na trhu s televizní reklamou. Vývoj nás povzbuzuje k očekávání jednociferného růstu na úrovni celého letošního roku na všech našich trzích,“ uvedl Adrian Sarbu.
V posledním čtvrtletí roku 2010 zaznamenala dle svých vyjádření pokračující zlepšení zejména na trzích v České republice, Slovinsku a v Chorvatsku. „Zaměřujeme se na udržení vedoucího postavení ve sledovanosti na každém z našich trhů, zároveň s nejnižšími možnými náklady,“ uvedl Sarbu. Řekl také, že se skupina bude snažit udržet nejméně 40% sledovanost své vlajkové lodi, tuzemské televize TV Nova (celé skupiny). Podle dat asociace ATO televize Nova loni sice zůstala nejsledovanější na tuzemském trhu, ale její podíl v klíčové věkové skupině 15+ se meziročně snížila za celý rok na 32,92 procenta, zatímco za rok 2009 dosahovala 38,16 procenta. Nova Cinema loni téměř zdvojnásobila svůj podíl o 1,47 procentního bodu na 3,2 procenta. Nova si v loňském roce udržela prvenství ve skupině lidí starších 15 let také v hlavním vysílacím čase mezi 19. a 23. hodinou. Její podíl byl dokonce vyšší než celodenní průměr, a to 37,99 procenta. Nova Cinema měla v prime time podíl 3,46 procenta. Také nový šéf Novy Andruško na počátku února uvedl, že CET 21 chce udržet kumulovanou sledovanost svých stanic nad čtyřiceti procenty v cílové skupině diváků od patnácti do čtyřiapadesáti let. CET 21 v současnosti v Česku kromě TV Nova a Nova Cinema provozuje kanály Nova Sport a českou verzi hudební televize MTV.
Sarbu se nechal slyšet, že 40% podíl na sledovanosti považuje za nejvýhodnější k jejímu „zpeněžení pro firmu“ a že má zdroje k posílení sledovanosti, jakmile bude sledovat růst výdajů na TV reklamu.
Celoroční výsledky hospodaření za rok 2010 zveřejní tuto středu 23. února před trhem. V říjnu 2010 uvedla, že očekává na celoroční bázi OIBDA v rozmezí 100-115 mil. USD a tržby v rozmezí 710-725 mil. USD. Firma zaznamenala návrat k zisku ve 2Q10 po předchozích třech ztrátových čtvrtletích. Po prodeji ztrátových aktiv na Ukrajině v roce 2010 následně odsouhlasila nákup bulharské bTV. V drží 31% akciový podíl, za který v roce 2009 zaplatil 241,5 mil. USD, mediální gigant Time .